Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00091856/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
- 2024/BZP 00191810/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług transportowych dla uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego zamieszkałych na terenie gminy Murowana Goślina na trasie z domu do placówki ...” (część nazwy)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9
1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 61 8923 600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.murowana-goslina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8836081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług transportowych dla uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego zamieszkałych na terenie gminy Murowana Goślina na trasie z domu do placówki ...” (część nazwy)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4594752a-c40d-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029956/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług transportowych dla uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego zamieszkałych na terenie gminy Murowana Goślina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091856
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 953886,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trasa T1, Kowanówko1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego z Gminy Murowana Goślina do Zespołu Szkół Specjalnych w Kowanówku ul. Miłowody 2.
2. Całkowita trasa obejmuje dowóz wszystkich uczniów do placówki oświatowej
w Kowanówku (1 * 38 km) oraz z uwagi na różne godziny zakończenia zajęć, dwukrotny powrót uczniów do domu (2 * 38 km) i wyniesie średnio 114 km dziennie.
3. Liczba kilometrów uzależniona jest od liczby zgłoszonych uczniów (w roku szkolnym 2023/2024 dowozem objętych jest 9 uczniów), planu zajęć poszczególnych uczniów oraz liczby niezbędnych kursów.
4. Szczegółowa informacja o liczbie kursów w poszczególnych dniach do placówki oświatowej
w Kowanówku: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego z Gminy Murowana Goślina do Zespołu Szkół Specjalnych w Kowanówku ul. Miłowody 2.
5. Całkowita trasa obejmuje dowóz wszystkich uczniów do placówki oświatowej
w Kowanówku (1 * 38 km) oraz z uwagi na różne godziny zakończenia zajęć, dwukrotny powrót uczniów do domu (2 * 38 km) i wyniesie średnio 114 km dziennie.
6. Liczba kilometrów uzależniona jest od liczby zgłoszonych uczniów (w roku szkolnym 2023/2024 dowozem objętych jest 9 uczniów), planu zajęć poszczególnych uczniów oraz liczby niezbędnych kursów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 168903,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trasa T2, Owińska, Biedrusko1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego z Gminy Murowana Goślina do placówek oświatowych:
a) Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Uczniów Niewidomych w Owińskach, Plac Przemysława 9.
b) Punktu Przedszkolno-Terpeutycznego „Senso Szkraby" w Biedrusku, ul. 1 Maja 88.
2. Całkowita trasa obejmuje, w zależności od potrzeb:
a) do placówki w Owińskach dowóz 7 uczniów – od jednego do dwóch dowozów uczniów od miejsca zamieszkania do placówki oświatowej (2 * 20km) oraz od jednego do dwukrotnego powrotu uczniów do domu, (2* 20 km ) i wyniesie średnio 80 km dziennie,
b) do placówki w Biedrusku dowóz jednocześnie wszystkich 7 uczniów od miejsca zamieszkania do placówki oświatowej (12 km) i powrót jednocześnie wszystkich uczniów do domu, (12 km) i wyniesie 24 km dziennie.
3. Liczba kilometrów na powyższej trasie wyniesie średnio 104 km dziennie, która uzależniona jest od liczby zgłoszonych uczniów, planu zajęć poszczególnych uczniów oraz liczby niezbędnych kursów.
4. Z uwagi na fakt, że uczniowie rozpoczynają i kończą zajęcia w placówce o różnych godzinach, Zamawiający nie wymaga jednoczesnego dowozu wszystkich uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 145152,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trasa T3, Poznań1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 21 uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego z Gminy Murowana Goślina do następujących placówek oświatowych w Poznaniu:
1.1. Grunwald – 9 uczniów:
Zespół Szkół Specjalnych Nr 101 im. Jana Brzechwy ul. Swoboda 41, Poznań 6 uczniów
Zespół Szkół Specjalnych Nr 103 im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Kanclerska 31, Poznań 1 uczeń
Ośrodek Rehabilitacyjno – Edukacyjny “EMEDIA” Sp. z o.o., ul. Bosa 15, Poznań 2 uczniów
Dowóz uczniów obejmuje (w zależności od potrzeb) od jednego do dwóch dowozów uczniów do placówek oświatowych na Grunwaldzie w Poznaniu (2 * 40 km) i od jednego do trzech powrotów uczniów do domu, (3 * 40 km) i wyniesie średnio 200 km dziennie.
1.2. Stare Miasto, Jeżyce – 7 uczniów:
Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy nr 4 w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 im. J. Korczaka, ul. Żniwna 1, Poznań 1 uczeń
Zespół Szkół Specjalnych nr 107, im Arkadego Fidlera, ul. Dąbrowskiego 73, Poznań 1 uczeń
Szkoła Podstawowa nr 68, ul. Winiary 8, Poznań 3 uczniów
Drzewo Ciekawości ul. Drużbickiego 9, Poznań 1 uczeń
Akademia Edukacji Montessori „Małpi Gaj” ul. Drewlańska 10/69, Poznań 1 uczeń
Dowóz uczniów obejmuje (w zależności od potrzeb) od jednego do dwóch dowozów uczniów placówek oświatowych zlokalizowanych na Starym Mieście i Jeżycach w Poznaniu (2 * 38 km) i od jednego do trzech powrotów uczniów do domu, (3 * 38 km) i wyniesie średnio 190 km dziennie.
1.3. Nowe Miasto – 5 uczniów:
Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Uczniów Niesłyszących im. Józefa Sikorskiego ul. Bydgoska 4a, Poznań 3 uczniów
Zespół Szkół Specjalnych nr 105, im Juliana Tuwima, ul. Nieszawska 105, Poznań 1 uczeń
Przedszkole "Bartek" Osiedle Piastowskie 42, Poznań 1 uczeń
Dowóz uczniów obejmuje (w zależności od potrzeb) od jednego do dwóch dowozów uczniów placówek oświatowych zlokalizowanych na Nowym Mieście w Poznaniu (2 * 30 km) i od jednego do dwóch powrotów uczniów do domu, (2 * 30 km) i wyniesie średnio 120 km dziennie.
2. Całkowita trasa do wszystkich placówek oświatowych na terenie Poznania wyniesie 510 km dziennie.
3. Liczba kilometrów uzależniona jest od liczby zgłoszonych uczniów, (w roku szkolnym 2023/2024 do placówek oświatowych w Poznaniu zgłoszonych jest 21 uczniów), planu zajęć poszczególnych uczniów oraz liczby niezbędnych kursów.
4. Z uwagi na fakt, że uczniowie rozpoczynają i kończą zajęcia w placówkach o różnych godzinach, Zamawiający nie wymaga jednoczesnego dowozu wszystkich uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 552096,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trasa T4, Wągrowiec1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 2 uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego z ul. Tartacznej w Murowanej Goślinie do Centrum Wspomagania Rozwoju i Terapii „PROGRESSIO” w Wągrowcu, ul. Średnia 35/20.
2. Całkowita trasa obejmuje dowóz 2 uczniów z Gminy do placówki w Wągrowcu (37 km) oraz powrót po zajęciach do domu (37 km) i wyniesie 74 kilometrów dziennie.
3. Liczba kilometrów uzależniona jest od liczby zgłoszonych uczniów, (w roku szkolnym 2023/2024, 2024/2025 oraz 2025/2026 dowozem będzie objętych 2 uczniów).
4. W przypadku rezygnacji lub zmiany szkoły przez uczniów, dowóz na danej trasie ulega zawieszeniu.
5. Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę pojazdem z dwoma miejscami przeznaczonymi dla uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 87735,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA ''ANIA''
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7661796643
7.3.3) Ulica: Ul. POLNA 29
7.3.4) Miejscowość: SKOKI
7.3.5) Kod pocztowy: 62-085
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA BOBER FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ANIA"
jakie przetargi wygrała firma
ANNA BOBER FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ANIA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158074,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA ''ANIA''
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7661796643
7.3.3) Ulica: Ul. POLNA 29
7.3.4) Miejscowość: SKOKI
7.3.5) Kod pocztowy: 62-085
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA BOBER FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ANIA"
jakie przetargi wygrała firma
ANNA BOBER FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ANIA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156816 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STHU Szymon Stasiulewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367764055
7.3.3) Ulica: Ul. Bema 93b
7.3.4) Miejscowość: Ciechocinek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-720
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473222,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H BARTOSZ MARCINIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7661951983
7.3.3) Ulica: Ul. KOŚCIUSZKI 16B
7.3.4) Miejscowość: SKOKI
7.3.5) Kod pocztowy: 62-085
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo - Handlowa Bartosz Marciniak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo - Handlowa Bartosz Marciniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73926 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-23PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.