Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00250226/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie tam bobrowych na terenie działania Zarządu Zlewni
w Sieradzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r13349,Usuwanie-tam-bobrowych-na-terenie-dzialania-Zarzadu-Zlewni-w-Sieradzu.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie tam bobrowych na terenie działania Zarządu Zlewniw Sieradzu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed899e82-01b9-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325305
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.205 Usuwanie tam bobrowych na terenie działania Zarządu Zlewni Sieradz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250226/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2810.54.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 192246,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie bieżącej eksploatacji i utrzymania urządzeń wodnych w celu utrzymania i poprawy ich sprawności technicznej- Część 1 - Nadzór Wodny Sieradz, Nadzór Wodny Zduńska Wola .- rzeka Myja (km 0+300-0+900, 6+800-7+300, 7+700-8+500, 10+600-11+600, 16+100-18+300, 21+100-21+850, 21+900-22+600, 23+000-27+400) gm. Sieradz, Wróblew, Brzeźnio, pow. sieradzki;
- rzeka Struga z Bartochowa ( Dopływ z Kawęczynka) (km 0+000-0+250, 1+000-1+400) gm. Warta, pow. sieradzki;
- rzeka Struga z Augustynowa ( Dopływ z Cielc) (km 0+100-1+100) gm. Warta, pow. sieradzki;
- Kanał Mazur (km 0+100-4+300, 5+200-7+200) gm. Warta, pow. sieradzki ;
- Kanał Mazurek (km 0+200-2+700) ; gm. Sieradz, pow. sieradzki
- rzeka Żeglina (km 0+020-2+550, 2+560-6+500, 6+500-9+100-16+000, 17+800-23+600) gm. m. Sieradz, Sieradz, Brzeźnio, pow. sieradzki;
- rzeka Niniwka (km 3+100-5+900, 8+700-9+400, 12+250-14+980) gm. Sieradz, Warta, pow. sieradzki;
- rzeka Niniwka-stare koryto gm. Warta, pow. sieradzki;
- rzeka Widełka (km 0+000-1+200, 2+200-4+500, 5+800-9+500) gm. Zapolice, pow. zduńskowowlski;
- Kanał Tyczyński ( rz. Kobylanka) (km 1+000-2+800, 4+900-7+100 gm. Sieradz, Burzenin, pow. sieradzki);
- rzeka Pichna na odcinku od km 9+310 do km 35+755 i Szadkówka (Pichna Szadkowicka) na odcinku od km 0+000 do km 19+130(gm. Zadzim (powiat poddębicki), gm. Warta (powiat sieradzki), gm. Szadek, Zduńska Wola, Miasto Zduńska Wola (powiat zduńskowolski.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają: Opis przedmiotu zamówienia i Mapki poglądowe do wglądu w poszczególnych Nadzorach Wodnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 38560,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie bieżącej eksploatacji i utrzymania urządzeń wodnych w celu utrzymania i poprawy ich sprawności technicznej - Cześć 2 – Nadzór Wodny Bełchatów.- rzeka Stawka (km 1+000 – 7+900), gm. Bełchatów, gm. Kluki, gm. Szczerców, pow. Bełchatowski;
- rzeka Rakówka (km 0+000 -8+300, 18+625-23+500), gm. Bełchatów, gm. Drużbice, pow. Bełchatowski;
- rzeka Pilia (km 1+200-3+000, 8+900-10+650), gm. Szczerców, gm. Kluki, gm. Szczerców, pow. Bełchatowski;
- rzeka Pilsia (km 2+478-34+245), gm. Drużbice, gm. Kluki, gm. Szczerców, gm. Zelów, pow. Bełchatowski;
- rzeka Ścichawka (0+000-12+000), gm. Kluki, gm. Szczerców, pow. Bełchatowski;
- rzeka Chrząstawka (km 9+001-22+945), gm. Zelów, pow. bełchatowski i gm. Widawa, pow. Łaski;
- rzeka Kiełbaska (km 1+200-9+028), gm. Zelów, pow. Bełchatowski;
- rzeka Zabłocia (km 0+000-3+800), gm. Kluki, gm. Szczerców, pow. Bełchatowski;
- rzeka Widawka (km 84+000-101+400), gm. Dobryszyce, gm. Gomunice, gm. Kodrąb, pow. Radomszczański;
- rzeka Kręcica (km 0+000-11+188), gm. Dobryszyce, gm. Lgota Wielka, pow. Radomszczański;
- rzeka Jeziorka (km 0+000-14+300), gm. Rozprza, gm. Kamieńsk, pow. Radomszczański;
- rzeka Świętojanka (km 0+000-7+000), gm. Gomunice, gm. Kodrąb, pow. Radomszczański;
- rzeka Kamionka (km 0+000-12+387), gm. Kamieńsk, pow. radomszczański i gm. Gomunice, pow. Piotrkowski.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają: Opis przedmiotu zamówienia i Mapki poglądowe do wglądu w poszczególnych Nadzorach Wodnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 19650,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie bieżącej eksploatacji i utrzymania urządzeń wodnych w celu utrzymania i poprawy ich sprawności technicznej - Część 3 - Nadzór Wodny w Kłobucku.- rzeka Biała Oksza, km 0+000 – 30+900 gminy: Miedźno, Kłobuck, Wręczyca Wielka, pow. kłobucki;
- rzeka Bieszcza (Kukówka), km 0+000 – 12+370 gminy: Krzepice, Panki, pow. kłobucki;
- rzeka Bród (Brody Malina), km 0+000 – 8+770 gminy: Kłobuck, Opatów, pow. kłobucki;
- Dopływ w Lipiu (Ciek w Lipiu), km 0+000 – 6+400 gm. Lipie, pow. kłobucki
- rzeka Dopływ z Iwanowic Małych (Iwanówka) km 0+000 – 8+590 gminy: Lipie, Opatów, Krzepice, pow. kłobucki;
- rzeka Dziunia, km 0+000 – 8+750 gminy: Popów, Opatów, Miedźno, pow. kłobucki;
- rzeka Górnianka (Opatówka), km 0+000 – 17+880 gminy: Popów, Opatów, pow. kłobucki
- rzeka Kalinka, km 0+000 – 6+380 gm. Herby, pow. lubliniecki;
- Kanał rzeki Pankówki, km 0+000 – 4+000 gminy: Panki, Przystajń, pow. kłobucki;
- rzeka Kopka, km 0+000 – 4+650 gm. Wręczyca Wielka, pow. kłobucki;
- rzeka Liswarta, km 0+000 – 98+660, gminy: Popów, Miedźno, Lipie, Krzepice, Przystajń, pow. kłobucki, gminy: Ciasna, Herby, Boronów, pow. lubliniecki;
- rzeka Olszynka, km 0+000 – 10+720 gm. Herby, pow. lubliniecki;
- rzeka Pankówka, km 0+000 – 24+300 gminy: Krzepice, Przystajń, Panki, Wręczyca Wielka, pow. kłobucki
- rzeka Piskara, km 0+000 – 10+600 gm. Krzepice, pow. kłobucki;
- rzeka Potok Jeżowski, km 0+000 – 15+750 gm. Ciasna, pow. lubliniecki;
- rzeka Potok Kochanowicki, km 0+000 – 14+760 gminy: Ciasna, Kochanowice, pow. lubliniecki;
- rzeka Potok Kochcicki, km 0+000 – 7+980 gminy: Ciasna, Kochanowice, pow. lubliniecki;
- rzeka Turza, km 0+000 – 10+200 gm. Herby, pow. lubliniecki;
- rzeka Węglowiczanka, km 0+000 – 6+000 gm. Wręczyca Wielka, pow. kłobucki;
- rzeka Żerdzina, km 0+000 – 7+100 gminy: Panki, Przystajń, pow. kłobucki;
- rzeka Łomnica w km 1+000 – 9+500 i w km 11+000 – 19+980 gm. Olesno, pow. oleski;
- rzeka Prąd w km 0+000 – 12+397 gminy: Olesno, Radłów, pow. oleski;
- rzeka Młynówka Kucobska w km 0+000 – 5+600 gm. Olesno, pow. oleski;
- rzeka Potok Borecki w km 0+000 – 6+830 gm. Olesno, pow. oleski;
- rzeka Potok Łomnicki w km 0+000 – 9+600 gminy: Olesno, Dobrodzień, pow. oleski;
- rzeka Potok Sowczycki w km 0+000 – 10+000 gm. Olesno, pow. oleski.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają: Opis przedmiotu zamówienia i Mapki poglądowe do wglądu w poszczególnych Nadzorach Wodnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 27500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie bieżącej eksploatacji i utrzymania urządzeń wodnych w celu utrzymania i poprawy ich sprawności technicznej - Część 4 - Nadzór Wodny Łask, Nadzór Wodny Łódź- rzeka Tymianka km 0+000 ÷ 9+638, gm. Sędziejowice, pow. łaski, gm. Zduńska Wola, pow. Zduńskowolski;
- rzeka Mała Widawka km 0+000 ÷ 19+654, gm. Grabica, pow. piotrkowski, gm. Drużbice, pow. bełchatowski, gm. Dłutów, pow. pabianicki, gm. Tuszyn, pow. łódzki wschodni;
- rzeka Końska Struga km 0+000 ÷ 19+800, gm. Buczek, gm. Łask, gm. Sędziejowice, pow. łaski,
- rzeka Czajka km 7+000 ÷ 19+437, gm. Zelów, pow. bełchatowski, gm. Buczek, pow. Łaski;
- rzeka Dłutówka (Jesionka) km 0+000 ÷ 18+000, gm. Dłutów, pow. pabianicki, gm. Tuszyn, pow. łódzki wschodni;
- rzeka Pałusznica km 0+000 ÷ 13+629, gm. Dobroń, pow. Pabianicki;
- rzeka Grabia 0+000 ÷ 89+591, gm. Tuszyn, pow. łódzki wschodni, gm. Grabica, gm. Wola Krzysztoporska, pow. piotrkowski, gm. Drużbice, gm. Zelów, pow. bełchatowski, gm. Dłutów, pow. pabianicki, gm. Dobroń, pow. pabianicki, gm. Sędziejowice, gm. Łask, pow. Łaski;
- Ciek Pisia 0+000 – 1+400, gm. Łask, pow. Łaski;
- rzeka Brzezia km 0+000 ÷ 10+706, gm. Drużbice, pow. bełchatowski, gm. Grabica, pow. Piotrkowski.
- rzeka Pisia k. Małynia w km 0+000-27+584 gm. Zadzim, Wodzierady, Łask, pow. Poddębicki, łaski,
- rzeka Lubczyna w km 0+000-16+722 gm. gm. m. Łódź ,Aleksandrów Łódzki, Konstantynów Łódzki, Lutomiersk, pow. m. Łódź, zgierski, pabianicki;
- rzeka Wrząca w km 0+000-11+925 gm. Lutomiersk, Pabianice, pow. Pabianicki;
- rzeka Ner w km 84+500-124+846 gm. Brójce, Rzgów, m. Łódź, Pabianice, Konstantynów Łódzki, Lutomiersk, pow. łódzki wschodni, ,m. Łódź, pabianicki;
- rzeka Łódka w km 0+000-4+658 , gm. Konstantynów Łódzki, pow. pabianicki
- rzeka Jasieniec w km 0+000- 8+590. gm. Konstantynów Łódzki, pow. pabianicki, gm.
m. Łódź, pow. Łódź.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają: Opis przedmiotu zamówienia i Mapki poglądowe do wglądu w poszczególnych Nadzorach Wodnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 58286,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie bieżącej eksploatacji i utrzymania urządzeń wodnych w celu utrzymania i poprawy ich sprawności technicznej - Część 5 - Nadzór Wodny w Poddębicach.- rzeka Pisia k. Bronówka km 0+600-17+373, gm. Świnice Warckie, pow. łęczycki, gm. Uniejów, Wartkowice, pow. Poddębicki;
- Kanał Zbylczycki km 4+573-13+875, gm. Świnice Warckie, pow. Łęczycki;
- rzeka Zian km 0+000-23+092, gm. Łęczyca, pow. łęczycki, gm. Wartkowice, Dalików, pow. Poddębicki;
- rzeka Zian-Gnida w km 0+000-16+430, gm. Łęczyca, pow. łęczycki, gm. Wartkowice, Dalików, pow. poddębicki, gm. Parzęczew, pow. Zgierski;
- rzeka Brodnia w km 000- 10+960, gm. Poddębice, pow. Poddębicki;
- rzeka Gnida w km 0+000- 17+071, gm. Łęczyca, pow. łęczycki, Parzęczew, pow. Zgierski;
- rzeka Pisia k. Pudłówka w km 0+000- 25+591, gm. Poddębice, Zadzim, pow. poddębicki, gm. Szadek, pow. Zduńskowolski;
- rzeka Siódmera w km 0+000 - 0+8+420 gm. Poddębice, Zadzim pow. Poddębicki;
- rzeka Ciek Nr 9 w km 0+000- 4+030 gm. Poddębice, pow. Poddębicki;
- rzeka Kanał Drozdów A w km 0+000- 15+710, gm. Świnice Warckie pow. łęczycki, gm. Wartkowice. pow. Poddębicki.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają: Opis przedmiotu zamówienia i Mapki poglądowe do wglądu w poszczególnych Nadzorach Wodnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 48249,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46243,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46243,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46243,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ RYL R-mel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291472433
7.3.3) Ulica: Sczanieckiej Emilii
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-342
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46243,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22397,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22397,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22397,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ RYL R-mel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291472433
7.3.3) Ulica: Sczanieckiej Emilii 5 lok.21
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-342
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22397,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33123,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33123,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33123,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wykonawstwo i Konserwacja Urządzeń Melioracyjnych „WIKUM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 832120588
7.3.3) Ulica: Wołodyjowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33123,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55394,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55394,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55394,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ RYL R-mel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291472433
7.3.3) Ulica: Sczanieckiej Emilii 5 lok.21
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-342
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55394,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41545,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57904,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41545,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROKSYMA Mariusz Gapiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281056314
7.3.3) Ulica: Łęczycka 54
7.3.4) Miejscowość: Poddębice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41545,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Ogród zmysłów, zabaw i pomysłów w Przedszkolu Miejskim nr 20 w Bytomiu
- Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Gminy Skawina
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na obszarze gminy Łagiewniki
- Modernizacja infrastruktury drogowej w mieście Gołdap w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Objęcie stałą kontrolą i bieżącym utrzymaniem wyznaczonych urządzeń odwadniających: 1)Stała kontrola i bieżące utrzymanie wyznaczonych urządzeń odwadniających; 2)Konserwacja rowów odwadniających.
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.