Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00266192/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Królowej Bony Sforzy w Obrubnikach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA W OBRUBNIKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001163477
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 33
1.5.2.) Miejscowość: Obrubniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7197098
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spobrubniki@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spobrubniki.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Królowej Bony Sforzy w Obrubnikach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-499b95a8-074e-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266192/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.26.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 217592,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie posiłków: śniadań, obiadów i podwieczorków do stołówki w Szkole Podstawowej im. Krolowej Bony Sforzy w Obrubnikach dla uczniów szkoły podstawowej i wychowanków przedszkola.
Wszystkie posiłki realizowane w ramach przedmiotowego postępowania muszą być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.2021) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) dziennie około
do przedszkola (szacunkowa liczba dni żywieniowych 232)
a) śniadania 45 - obiady 45 - podwieczorki 20
do szkoły podstawowej (szacunkowa liczba dni żywieniowych 177)
b) obiady 55
tj. dziennie około - śniadania -45 - obiady - 100 - podwieczorki - 20
2) w czasie od 01.09.2022 r. do 31 sierpnia 2023 r. razem należy dostarczyć około 10.440 śniadań tj.45 x 232 dni żywieniowe
a) około 4640 podwieczorków tj. 20 x 232 dni żywieniowe
b) około 20.175 obiadów tj.(45x232) +(55 x177).
Zamawiający nie posiada własnych naczyń (talerze, sztućce). Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć posiłki w oddzielnie pakowanych jednorazowych opakowaniach oraz jednorazowe sztućce. W koszt posiłku wchodzi jego opakowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246887,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271127,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271127,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRUSZYNKA Gastronomia Piotr Pruszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422432440
7.3.3) Ulica: Jarzębinowa 2A lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-793
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271127,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczęszczają do Miejsko-Gminnego Żłobka w Łopusznie w roku 2025
- USŁUGA PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW Z TYTUŁU ŻYWIENIA OSÓB ZATRZYMANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI woj. PODLASKIEGO
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w okresie od marca 2025r. do lutego 2026r."
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Białobiel
- Świadczenie usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską wydarzenia pn. Spotkanie Wielkanocne dla gości Hotelu Książ.
- Kompleksowe zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla 44 wychowanków POW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.