Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00239620/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 12
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 7382567
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82012026-fede-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017836/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239620
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot umowy obejmuje roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie wnętrz budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie oraz adaptacji budynku do nowej funkcji – siedziby stowarzyszeń i organizacji pozarządowych działających na terenie gminy Brwinów.
Roboty budowlane obejmują remont i przebudowę budynku w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz dostosowanie budynku do wymagań ochrony przeciwpożarowej zgodnie z ekspertyzą pożarową dot. stanu ochrony przeciwpożarowej w związku ze zmianą sposobu użytkowania. .
2. Parametry techniczne obiektu:
Ilość kondygnacji – 2 plus częściowe podpiwniczenie
Powierzchnia zabudowy budynku: 204 m2
Powierzchnia użytkowa budynku: 292,19 m2
Całkowita wysokość bryły budynku: ok. 9,4 m
3. Przedmiot umowy obejmują wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją budowlaną wymienioną w ust. 4, a ponadto:
1) wszystkie dostarczone urządzenia, materiały i wyposażenia mają być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;
2) z uwagi na bliskie sąsiedztwo budynku mieszkalnego Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w taki sposób, aby nie zakłócać ciszy nocnej;
3) Wykonawca wykona Instrukcję Bezpieczeństwa Pożarowego Wykonawca wraz ze scenariuszem powykonawczym i wyposaży obiekt we wszystkie elementy (gaśnice, tabliczki, itp.) zgodnie z wykonaną Instrukcją.
4) po ukończeniu robót budowlanych, Wykonawca zorganizuje szkolenie, dla zarządcy budynku w zakresie eksploatacji obiektu. Szkolenie należy przeprowadzić w oparciu o przygotowane przez Wykonawcę Instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z obiektem. W trakcie szkolenia należy omówić także zagadnienia dotyczące zakresu niezbędnych prac związanych z bieżącą obsługą techniczną oraz okresowymi przeglądami technicznymi z uwzględnieniem wymagań producentów urządzeń i systemów zamontowanych w budynku. Program szkolenia należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji w terminie 3 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
5) Wszelkie prace związane z demontażem ścian, wykonaniem otworów w ścianach i poszerzaniem otworów drzwiowych należy prowadzić na podstawie rysunków konstrukcyjnych wykonanych przez projektanta posiadającego uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjnej. Projektant na podstawie dokumentacji projektowej udostępnionej do niniejszego zamówienia oraz wizji lokalnej powinien określić, które z poszerzanych lub nowoprojektowanych otworów drzwiowych wymagają wymiany nadproży a następnie określić ich parametry techniczne i sposób wbudowania. Wykonawca zleci wykonanie rysunków konstrukcyjnych na własny koszt.
6) Zamówienie nie obejmuje dostawy i montażu wyposażania meblowego. W zakresie pozostaje dostawa i montaż wyposażania łazienek (parter i piętra) oraz dostawa zlewozmywaków do aneksów kuchennych.
4. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa dokumentacja, stanowiąca integralną część niniejszej umowy, na którą składa się:
1) Opinia techniczna dotycząca możliwości zmiany sposoby użytkowania budynku.
2) Ekspertyza techniczna dot. stanu ochrony przeciwpożarowej.
3) Postanowienie MWK PSP WZ.52840.121.1.2023 z dnia 31.03.2023r.
4) Projekt wykonawczy Modernizacja budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie - branża architektura.
5) Projekt techniczny instalacji co z kotłownią gazową oraz instalacją wod-kan i wentylacja mechaniczną- branża sanitarna.
6) PZT – przebudowa instalacji wewnętrznej gazu dla kotła gazowego w budynku na dz. nr ew. 91/6.
7) Projekt techniczny Modernizacja budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie - branża elektryczna.
8) STWiOR– branża sanitarna.
9) STWiOR– branża elektryczna.
5. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia - roboty hydrauliczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45410000-4 - Tynkowanie
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1187700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1517521,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1187700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-INŻ Tomasz Olkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550770930
7.3.3) Ulica: Aleja Rzeczypospolitej
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-972
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ OLKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ OLKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1187700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Usługa kompleksowej organizacji wizyt studyjnych na rzecz Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie - Kobiecą dłonią, czyli rośliny wielofunkcyjne w rozwoju gospodarstw wiejskich
- Ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Brwinowie
- Przebudowa ul. Leśnej w Brwinowie na odcinku od ul. Grodziskiej do ul. Sportowej
- Usługa kompleksowej organizacji wizyt studyjnych na rzecz Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie
- Budowa odcinka ścieżki pieszo-rowerowej w drodze powiatowej nr 1509W Czubin-Milęcin
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Wykonanie remontu pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- "Roboty budowlane do wystawy "Chełmoński" w Sali Wystaw Zmiennych w Gmachu Głównym MNK",
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.