Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00248317/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
- 2023/BZP 00267754/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00273625/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni syntetycznej boiska na Orliku przy ulicy Parkowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227663491
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni syntetycznej boiska na Orliku przy ulicy Parkowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-345b4828-0431-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011527/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa boiska „Orlik” z nawierzchni poliuretanowej na stadionie miejskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248317
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni syntetycznej boiska na Orliku przy ulicy Parkowej.
2. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:
1) demontaż istniejącego wyposażenia boiska: bramki do piłki, słupy z tablicami do koszykówki, siatkówki;
2) rozbiórkę wierzchniej warstwy nawierzchni sportowej, wywóz i utylizację;
3) wykonanie nowej nawierzchni syntetycznej z profilowaniem oraz punktowymi naprawami oraz wzmocnieniem podbudowy;
4) wymianę furtek i bramy na teren boiska;
5) zakup, dostawę i montaż nowego wyposażenia w tym: bramek, tablic do koszykówki, ławek, furtek oraz bramy technicznej.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) projektem zagospodarowania terenu,
2) przedmiarem robót,
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zwanymi w dalszej treści umowy STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 605998,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 877934,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 605998,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Complexe Sportif Grażyna Kowalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1250112373
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 4/3
7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 05-240
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grażyna Kowalska COMPLEXE SPORTIF
jakie przetargi wygrała firma
Grażyna Kowalska COMPLEXE SPORTIF
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 605998,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem na wszystkie koła (4x4)
- Oczyszczanie studni chłonnych, studni rewizyjnych, wpustów ulicznych, koszy osadnikowych oraz kanałów i przykanalików z monitoringiem TV za pomocą kamery wraz z wywiezieniem i utylizacją urobku
- Wykonanie odwodnienia pasa drogowego drogi gminnej ulicy Wspólnej w Legionowie
- Przebudowa dróg publicznych w Legionowie. Zadanie 1: Remont dróg gminnych nr 180645W (ul. Wrzosowa) oraz nr 180648W (ul. Zaciszna); Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 180240W (ul. Kaszubska)
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Remont drogi wewnętrznej na dz. 465/3 obręb Wądroże Wielkie
- Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych w Gwiazdowie, Siekierkach Wielkich, Tarnowie i Kostrzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.