Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe wynikające z zalania pomieszczeń w budynku Samorządowego Przedszkola nr 3 w Kościanie, ul. Moniuszki 4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301620238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Kościan
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolenr3koscian@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.przedszkole3.koscian.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/koscian1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe wynikające z zalania pomieszczeń w budynku Samorządowego Przedszkola nr 3 w Kościanie, ul. Moniuszki 4.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b73b16ba-2ac9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00323609/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty remontowe wynikające z zalania pomieszczeń w budynku Samorządowego Przedszkola nr 3 w Kościanie, ul. Moniuszki 4.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Doszło do awarii instalacji wodociągowej co skutkowało zalaniem budynku Samorządowego Przedszkola nr 3.
Została spełniona przesłanka z art. 214 ust.1 pkt 5 PZP - ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200284,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe wynikające z zalania pomieszczeń w budynku Samorządowego Przedszkola nr 3 w Kościanie, ul. Moniuszki 4.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) zabezpieczenie okien, podłóg przed rozpoczęciem prac,
b) prace przygotowawcze,
c) usunięcie starych powłok malarskich wraz z usunięciem wykwitów,
d) szpachlowanie i malowanie sufitów oraz ścian z lakierowaniem do wys. 150cm,
e) przygotowanie posadzek pod układanie paneli podłogowych, płytek gresowych i wykładzin PVC,
f) wymiana drzwi wewnętrznych,
g) wykonanie i montaż osłon na grzejniki,
h) wywóz odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana DAW-BUD Dawid Szłapka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 301982131
7.3.3) Ulica: Długa 7
7.3.4) Miejscowość: Kokorzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dawid Szłapka FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA DAW-BUD
jakie przetargi wygrała firma
Dawid Szłapka FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA DAW-BUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-28SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- USŁUGA LEASINGU I PARANIA PODZIELONA NA 2 ZADANIA: ZADANIE 1: LEASING BIELIZNY POŚCIELOWEJ SZPITALNEJ, ZADANIE 2: PRANIE ODZIEŻY OCHRONNEJ BIAŁEJ I KOLOROWEJ I INNYCH ARTYKUŁÓW Z TKANIN
- "Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na biura oraz pomieszczenia socjalne w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1".
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja poprzez remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Krzynowłodze Wielkiej.
- "Modernizacja Ochotniczej Straży Pożarnej w Psarach".
- Remont zaplecza kuchni w budynku komunalnym w Kańczudze, świadczący usługi społeczno-kulturalne
- Rozbudowa, przebudowa i modernizacja świetlicy wiejskiej w Archutówku
- Przebudowa dachu wraz z wykonaniem docieplenia budynku domu nauczyciela nr 2 - Etap II
- Wymiana okien skośnych na poziomie -1 wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Biblioteki Śląskiej przy Placu Rady Europy 1 w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.