Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00277181/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY ROMA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 49
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrroma.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatrroma.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ddc23254-f57e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddc23254-f57e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029281/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie pomieszczeń Teatru i terenu zewnętrznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277181
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 835800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu czystości w obiekcie Teatru oraz sprzątanie terenów zewnętrznych wokół budynku wraz z podwórzem, a także dostawa środków do utrzymania czystości i środków higieny sanitarnej.
Sprzątanie w systemie ciągłym (również w dni ustawowo wolne od pracy i dni świąteczne z pełnieniem dyżurów w czasie trwania spektakli - w zakresie utrzymania porządku) pomieszczeń w budynku głównym przy ul. Nowogrodzkiej 49 - scena główna, oraz mała scena przy ul. Św. Barbary 12 „NOVA SCENA”.
Scenę główną i Novą Scenę wraz z widownią, foyer, szatniami, holem, toaletami, bufetami dla widzów, bufetem pracowniczym (sprzątanie Sali konsumpcyjnej z wyłączeniem pomieszczeń za ladą bufetową) oraz wejścia do Teatru należy sprzątać w godzinach porannych przed spektaklem.
Zamawiający wymaga aby pokoje dyrekcyjne oraz pokoje biurowe sprzątała stała ekipa sprzątająca Wykonawcy, 2-3 osobowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany wyznaczonych do sprzątania pracowników Wykonawcy.
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, pokoi gościnnych wraz z wymianą pościeli (3 pokoje), pomieszczeń technicznych, sanitarnych, ciągów komunikacyjnych (schody, korytarze, winda) pracownie teatralne, magazyn główny, kostiumowy, archiwum, garderoby, sale prób, bufet pracowniczy. NOVA SCENA z przyległościami tj. sala widowiskowa z zapleczem, foyer, szatnia dla widzów, toalety, kawiarenka oraz bufet pracowniczy od poniedziałku do niedzieli w godz. 6:00 – 22:00 (zamawiający sugeruje 4-5 osób). Sprzątanie Novej Sceny będzie wykonywane zgodnie z repertuarem i planem prób. Sprzątanie należy zakończyć 1 h przed rozpoczęciem spektaklu. W czasie trwania prób i spektakli (przedpołudniowe i wieczorne) dyżur powinna pełnić minimum, 1osoba porządkowa w zależności od potrzeb sceny według tygodniowego grafiku prób i przedstawień oraz repertuaru. Sale prób chóru, baletu, studio nagrań, pokój muzyczny IIIp. oraz garderoby, od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6:00 – 16:00. Sprzątanie sceny głównej wraz z widownią, loże, wejścia główne do Teatru, foyer z przyległościami, kanał orkiestry, toalety, szatnie dla widzów, bufet dla publiczności, garderoby w suterenie, Ip., IIp. – wtorek-niedziela godz. 6:00-23:00 oraz w poniedziałki, kiedy jest zaplanowana impreza obca. Kasa biletowa + korytarz przed kasą biletową - od poniedziałku do niedzieli godzina 6:00-10:00, w okresie opadów śniegu sprzątanie ma mieć charakter ciągły. (Zamawiający sugeruje 5-6 osób), w czasie trwania prób (przedpołudniowe, wieczorne) oraz spektaklu dyżur powinny pełnić 3 osoby porządkowe w zależności od potrzeb sceny według grafiku prób i przedstawień oraz Repertuaru. Sprzątanie należy zakończyć 1 godzinę przed rozpoczęciem spektaklu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 981720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 981720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 981720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Karczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017411365
7.3.3) Ulica: Poezji 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 981720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków
- "Sukcesywne dostawy środków czystości do oddziałów Muzeum Narodowego w Krakowie",
- Dostawa chemii profesjonalnej do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Wykonywanie usług gospodarczych, utrzymania porządku i czystości oraz obsługi portierskiej w budynkach użytkowych i budynku mieszkalno - użytkowym zarządzanych przez MZGLiA w Knurowie
- Dostawa środków czystości do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Ręczne i mechaniczne oczyszczanie ulic powiatowych na terenie miasta Myślenice
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.