eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała › Budowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Stara Biała w miejscowościach: Mańkowo, Stare Proboszczewice, Ludwikowo



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Stara Biała w miejscowościach: Mańkowo, Stare Proboszczewice, Ludwikowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARA BIAŁA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kazimierza 1

1.5.2.) Miejscowość: Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-411

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 243668710

1.5.8.) Numer faksu: 243656165

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starabiala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.starabiala.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Stara Biała w miejscowościach: Mańkowo, Stare Proboszczewice, Ludwikowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f46336a6-129e-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024694/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Radosnej) w miejscowości Mańkowo

1.1.11 Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Spokojnej) w miejscowości Stare Proboszczewice

1.1.12 Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Malachitowej) w miejscowości Ludwikowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f46336a6-129e-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za
pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała.
- Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Stara Biała jest Pani Magdalena Łabędzka, adres e-mail: iod@starabiala.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.);
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.ZP.271.15.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Radosnej) w miejscowości Mańkowo.
Zadanie obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej - ulicy Radosnej w miejscowości Mańkowo o długości 161,00mb., szer. 5m z zwrotką – w tym montaż skrzynek retencyjnych. Na wybudowanej ulicy zostanie wprowadzona stała organizacja ruchu.
Konstrukcja jezdni:
− warstwa ścieralna kostka betonowa podwójne T, grafitowa,
− podsypka cementowo-piaskowa 1:4,
− podbudowa – mieszanka niezwiązana z kruszywem 0/31,5 CBR≥80%, C90/3,
− podbudowa – kruszywo stabilizowane cementem CBGM 0/8, C3/4,
− profilowane i zagęszczone podłoże,
Konstrukcja zjazdów:
− warstwa ścieralna kostka betonowa prostokątna 10x20 cm, czerwona,
− podsypka cementowo-piaskowa 1:4,
− podbudowa – mieszanka niezwiązana z kruszywa 0/31,5 CBR≥80%, C90/3,
− podbudowa – kruszywo stabilizowane cementem CBGM 0/8, C3/4,
− profilowane i zagęszczone podłoże,
Konstrukcja dojść do posesji:
− warstwa ścieralna kostka betonowa prostokątna 10x20 cm, czerwona,
− podsypka cementowo-piaskowa 1:4,
− podbudowa – mieszanka niezwiązana z kruszywa 0/31,5 CBR≥80%, C90/3,
− podbudowa – kruszywo stabilizowane cementem CBGM 0/8, C3/4,
− profilowane i zagęszczone podłoże.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu kryteriami, którymi będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty będą cena i gwarancja.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena – 60%, gwarancja – 40% (przyjęto minimalny okres gwarancji - 3 lata, natomiast maksymalny okres gwarancji - 7 lat)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Spokojnej) w miejscowości Stare Proboszczewice.
Zadanie obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej – ulicy Spokojnej w miejscowości Stare Proboszczewice o długości 125,27 mb., szer. 4,5m z zawrotką. Przebudowa drogi obejmuje: zabezpieczenie istniejących sieci, odtworzenie przepustu pod drogą wewnętrzną, budowę jezdni, budowę poboczy, rozbiórkę, przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych.
Na wybudowanej ulicy zostanie wprowadzona stała organizacja ruchu.
Konstrukcja na drodze i zjazdach:
− warstwa ścieralna z kostki betonowej – koloru ciemnoszarego,
− podsypka cem-piaskowa 1:4. 3 cm,
− podbudowa zasadnicza (w-wa dolna) z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 wg WT-2014,
− warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem Rm=1,5 MPa,
− podłoże gruntowe.
Konstrukcja pobocza:
− warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 wg WT-2010,
− podłoże gruntowe.
Konstrukcja terenów zielonych:
− warstwa humusu 10 cm.
Konstrukcja terenów zielonych przeznaczonych do retencji wody:
− warstwa humusu 30 cm,
− warstwa kruszywa łamanego 31,5 – 63 gr 20 cm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu kryteriami, którymi będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty będą cena i gwarancja.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena – 60%, gwarancja – 40% (przyjęto minimalny okres gwarancji - 3 lata, natomiast maksymalny okres gwarancji - 7 lat)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Malachitowej) w miejscowości Ludwikowo.
Zadanie obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej – ulicy Malachitowej w miejscowości Ludwikowo o długości 154,03mb., szer. 3,5m-5m. Przebudowa drogi obejmuje: zabezpieczenie istniejących sieci, remont przepustu, budowę jezdni, budowę poboczy, rozbiórkę, przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych. Na wybudowanej ulicy zostanie wprowadzona stała organizacja ruchu.
Konstrukcja na drodze i zjazdach:
− warstwa ścieralna z kostki betonowej – koloru ciemnoszarego,
− podsypka cem-piaskowa 1:4. 3 cm,
− podbudowa zasadnicza (w-wa dolna) z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 wg WT-2014,
− warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem Rm=1,5 MP,
− podłoże gruntowe,
Konstrukcja pobocza:
− warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 wg WT-2010,
− podłoże gruntowe,
Konstrukcja terenów zielonych:
− warstwa humusu 10 cm,
Konstrukcja terenów zielonych przeznaczonych do retencji wody:
− warstwa humusu 30 cm,
− warstwa kruszywa łamanego 31,5 – 63 gr 20 cm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu kryteriami, którymi będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty będą cena i gwarancja.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena – 60%, gwarancja – 40% (przyjęto minimalny okres gwarancji - 3 lata, natomiast maksymalny okres gwarancji - 7 lat)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający przewiduje warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy oraz § 9 ust. 1, pkt 1 i § 9 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ). Za spełnienie warunku uznane zostanie: wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej przebudowę, rozbudowę lub budowę odcinka drogi (ulicy) o nawierzchni z kostki betonowej o długości: minimum 100 mb – liczonych odrębnie dla każdego zadania (Zamawiający dopuszcza przedłożenie tych samych referencji dla każdego z zadań)
- wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ). Za spełnienie warunku uznane zostanie dysponowanie osobami skierowanymi przez wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi w ramach realizacji zamówienia publicznego posiadającego uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności drogowej. Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji kierownika budowy przez tę samą osobę na wszystkich częściach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości:
dla zadania nr 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);
dla zadania nr 2 – 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100);
dla zadania nr 3 – 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 04.06.2024 r., do godz.: 12:00. W przypadku, jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2-4, zgodnie z art. 97 ust. 10 ustawy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, spełniając wymogi określone w art. 58 ust. 2 i 5 ustawy. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie
z art. 125 ust. 4 ustawy składa każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Stron na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Dopuszczalne jest dokonanie zmian w umowie dotyczących:
- nieistotnych odstępstw od projektu, o ile ich wprowadzenie będzie uzasadnione pod względem technicznym;
- zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wystąpienia:
• warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac bądź powodujących spadek ich jakości,
• uwarunkowań formalno-prawnych odnoszących się przede wszystkim do: zmian dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa z przyczyn niezależnych od obu Stron,
• uwarunkowań wynikających z nieprzewidzianych utrudnień technicznych związanych z realizacją zadania, których Strony nie mogły wcześniej przewidzieć;
- zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie tych zmian;
- zmiany dotyczące niewykonania części zamówienia lub wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, a także wynikających z ich wystąpienia zmian wynagrodzenia przy spełnieniu przepisów art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Miejscem składania ofert jest Platforma e-zamowienia, dostepna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.