Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00224047/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Geodetów 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf2fe81d-f396-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf2fe81d-f396-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091372/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224047/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.41.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 545734,55 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 373783,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby jednostek Izby AdministracjiSkarbowej w Rzeszowie:
1) 20 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 2 kW, przy czym zakres rzeczowy składa się z
zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:
a) 13 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie więcej niż 7 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);
2) 4 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 3,5 kW, przy czym zakres rzeczowy składa się z
zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:
a) 2 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie więcej niż 2 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);
4. 1 szt. urządzenia klimatyzacyjnego o mocy chłodniczej minimum 4,5 kW (Multi_Split - jedno urządzenie zewnętrzne +
dwa wewnętrzne),przy czym zakres rzeczowy składa się z
zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:
a) 0 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie więcej niż 1 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Parametry przedmiotu dla części I zawiera Załącznik nr 1/I do SWZ. Wykaz
urządzeń i lokalizacji dla cz. I zawiera Załącznik nr 1/Ia do SWZ.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2021 lub 2022), posiadać wszelkie wymagane
przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności oraz spełniać wymogi w zakresie norm
bezpieczeństwa obsługi (np. certyfikat PZH, certyfikat jakości producenta, certyfikat zgodności CE, itp.), spełniać wszystkie
minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1/I do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 164270,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby jednostek Izby AdministracjiSkarbowej w Rzeszowie:
1. 33 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 2 kW, przy czym zakres rzeczowy składa się z
zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:
a) 8 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie więcej niż 5 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);
2. 4 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 3,5 kW;
3. 2 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 5 kW,
4. 1 szt. urządzenia klimatyzacyjnego o mocy chłodniczej minimum 7 kW.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Parametry przedmiotu dla części II zawiera Załącznik nr 1/II do SWZ. Wykaz
urządzeń i lokalizacji dla cz. II zawiera Załącznik nr 1/IIa do SWZ.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2021 lub 2022), posiadać wszelkie wymagane
przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności oraz spełniać wymogi w zakresie norm
bezpieczeństwa obsługi (np. certyfikat PZH, certyfikat jakości producenta, certyfikat zgodności CE, itp.), spełniać wszystkie
minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1/II do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 130531,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby jednostek Izby AdministracjiSkarbowej w Rzeszowie:
1. 16 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 2 kW, przy czym zakres rzeczowy składa się z
zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:
a) 11 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie więcej niż 5 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);
2. 5 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 3,5 kW, przy czym zakres rzeczowy składa się z
zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:
a) 3 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie więcej niż 2 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);
3. 2 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 5 kW,
4. 2 szt. urządzenia klimatyzacyjnego o mocy chłodniczej minimum 7 kW.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Parametry przedmiotu dla części III zawiera Załącznik nr 1/III do SWZ. Wykaz
urządzeń i lokalizacji dla cz. III zawiera Załącznik nr 1/IIIa do SWZ.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2021 lub 2022), posiadać wszelkie wymagane
przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności oraz spełniać wymogi w zakresie norm
bezpieczeństwa obsługi (np. certyfikat PZH, certyfikat jakości producenta, certyfikat zgodności CE, itp.), spełniać wszystkie
minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1/III do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 164951,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156948,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156948,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156948,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BS Klima Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362010200
7.3.3) Ulica: Lwowska 15
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-301
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156948,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BS Klima Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362010200
7.3.3) Ulica: Lwowska 15
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-301
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162852,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162852,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162852,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BS Klima Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362010200
7.3.3) Ulica: Lwowska 15
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-301
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162852,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) zamówienie podstawowe: 91 143,00 zł brutto,
2) prawo opcji: 65 805,00 zł brutto.
2. Wartość Umowy dla cz. II: 129 150,00zł brutto, w tym :
1) zamówienie podstawowe: 99 015,00 zł brutto,
2) prawo opcji: 30 135,00 zł brutto.
3. Wartość Umowy dla cz. III: 162 852,00 zł brutto, w tym:
1) zamówienie podstawowe: 119 925,00 zł brutto,
2) prawo opcji: 42 927,00 zł brutto.
4. Termin zrealizowania przedmiotu umowy do
4 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, nie później niż:
1) dla zamówienia podstawowego 45 dni kalendarzowych licząc od dnia
podpisania umowy,
2) dla zamówienia w ramach prawa opcji 30 dni kalendarzowych licząc od dnia
jego uruchomienia.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego
- Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Załęskiej od ul. Rzecha do końca Zakładu Karnego z niezbędną infrastrukturą, uzyskaniem decyzji ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego,
- Dostawa leku immunoglobulin.
- Dostawa płynów infuzyjnych.
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego dysku zewnętrznego dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego.
- Usługa transportu pracowników zaangażowanych w realizację FEP 2021-2027
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w części budynku Centrum Kultury i Edukacji Muzycznej w Łącku
- Przebudowa budynku komunalnego z przeznaczeniem na żłobek w m. Serniki Kolonia
- Przebudowa ( modernizacja) ze zmianą sposobu użytkowania piętra budynku Urzędu Gminy oraz budynków gospodarczych w miejscowości Stara Błotnica wraz z zagospodarowaniem terenu
- Gminny Żłobek w Kobiórze
- 455.2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu audio-wideo oraz klimatyzacji wraz z akcesoriami w ramach projektu Key to the future - Kompleksowy program rozwoju... w podziale na 3 części.
- Montaż wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w auli Szkoły Podstawowej nr 2 w Czarnkowie
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.