eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B



Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 65B

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-389

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 348 19 00, 41 348 19 04

1.5.8.) Numer faksu: 41 348 19 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kielce@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba63e27f-f7a7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080715/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w Oddziale Regionalnym KRUS w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230984/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0500-OP.261.0.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 159517,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń wraz z pracami towarzyszącymi w budynku, w którym mieści się siedziba Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi następujące zadania:
1) roboty tynkarskie,
2) malowanie pomieszczeń biurowych (ścian i sufitów) oraz ciągów komunikacyjnych,
3) roboty posadzkowe (demontaż istniejącej wykładziny dywanowej i ułożenie nowej wykładziny, wymianę odspojonych płytek terakotowych, wymianę odspojonych cokołów),
4) wymianę i naprawę stolarki drzwiowej,
5) montaż kątowników ochronnych,
6) inne roboty (prace) niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia wynikające pośrednio lub bezpośrednio z dokumentacji postępowania.
3. Wszystkie pomieszczenia objęte zakresem prac wymagają wdrożenia następujących prac przygotowawczych:
1) wynoszenie, wnoszenie i przesuwanie mebli i urządzeń w pomieszczeniach,
2) zabezpieczenie lamp, okien, drzwi, parapetów itd. folią malarską,
3) przygotowanie rys do naprawy, poszerzenia i oczyszczenia,
4) naprawa szczelin masą szpachlową z mikrozbrojeniem,
5) gruntowanie podłoży preparatem penetrującym,
6) naprawa pęknięć masą szpachlową z mikrozbrojeniem,
7) przyklejenie taśmy zbrojącej z włókna szklanego w miejscach naprawianych rys,
8) szpachlowanie ścian w miejscach naprawianych rys masa szpachlową z mikrozbrojeniem,
9) gruntowanie podłoży preparatami analogicznymi do CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT,
10) nałożenie tynków (gładzi) jednowarstwowych wewnętrznych grubości 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywanych ręcznie na ścianach na podłożu betonowym,
11) wywóz i utylizacja gruzu,
12) mycie po robotach malarskich.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera następująca dokumentacja:
– Załącznik nr 2 do SWZ – Przedmiar robót budowlanych, będący jednocześnie Załącznikiem nr 1 do Wzoru Umowy
– Załącznik nr 10 do SWZ – Wzór Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421120-1 - Instalowanie progów

39531400-7 - Pokrycia podłogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 29 czerwca 2022 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn. „Wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B” (nr spr. 0500-OP.261.0.2.2022).
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 18 lipca 2022 r. wpłynęły 4 oferty.
W dniu 29 lipca 2022 roku Zamawiający przekazał informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na rzecz PHU MAGNUM Agnieszka Monika Ciupa, ul. Rynkowa 12, 08-110 Siedlce
i zamieścił informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Po dokonaniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty, w dniu 12 sierpnia 2022 roku Wykonawca PHU MAGNUM Agnieszka Monika Ciupa oświadczył, że odstępuje od podpisania umowy na realizację ww. zamówienia.
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych
w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o dokonaniu ponownego badania i oceny ofert złożonych w ww. postępowaniu w celu ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty.
W dniu 12 sierpnia 2022r. po unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty i ponowieniu czynności oceny ofert Zamawiający działając na podstawie art. 307 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) zwrócił się do Wykonawców:
1 ) Zdzisław Gaweł - Zakład Remontowo-Budowlany, ul. Mikołaja Kopernika 11, 28-100 Busko-Zdrój;
2) „FACIT” Usługi Budowlano – Remontowe Zofia Hebda, ul. Kochanowskiego 171, 26-432 Wieniawa
3) Milcarz Edward- Firma Usługowo- Handlowa, Belno 75, 26-050 Zagnańsk;
o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą do 14 września 2022 r.
Wykonawcy zostali poinformowani, że przedłużenie terminu związania ofertą wymaga złożenia pisemnego oświadczenia w formie elektronicznej za pośrednictwem portalu e- Usług Smart PZP w nieprzekraczalnym terminie do 16 sierpnia 2022 r. do godz. 24:00.
W związku z tym, że żaden z Wykonawców nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, na podstawie przesłanki określonej w art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo Zamówień publicznych oferty uległy odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.