Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00268025/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Siewierz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16
1.5.2.) Miejscowość: Siewierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326499400
1.5.8.) Numer faksu: 326499402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7afdfc39-07f9-11ed-8000-d680d39e541a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Siewierz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7afdfc39-07f9-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024645/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Siewierz w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268025/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 221840,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Siewierz wraz z zapewnieniem opieki do szkół i placówek kształcenia specjalnego w Będzinie, Dąbrowie Górniczej i Czeladzi, w roku szkolnym 2022/2023.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej na terenie Miasta i Gminy Siewierz i poza nią, transportem Wykonawcy (pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych), polegającej na dowozie dzieci i młodzieży niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do:
a) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Będzinie z siedzibą przy
ul. 11 Listopada 7,
b) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej z siedzibą przy ul. Swobodnej 59,
c) Zespołu Szkół Specjalnych w Czeladzi z siedzibą przy ul. Szpitalnej 85
oraz dowozie powrotnym do miejsca zamieszkania, jak również zapewnienie opieki nad przewożonymi dziećmi przez specjalnie w tym celu zatrudnione osoby:
- pełnoletnie mające zdolność do czynności prawnych, które dają rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do placówek oświatowych i ich powrotu,
- legitymujące się zaświadczeniem o niekaralności,
- nie figurujące w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
- posiadające zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania powierzonych obowiązków,
- posiadające uprawnienia w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Przewiduje się, że w roku szkolnym 2022/2023 z przewozu do ww. placówek kształcenia specjalnego będzie korzystała następująca ilość osób:
a) dowóz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Będzinie: 2 osoby, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim,
b) dowóz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 5 w Dąbrowie Górniczej: 6 osób, w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim,
c) dowóz do Zespołu Szkół Specjalnych w Czeladzi: 17 osób.
4. Długość średniej dziennej trasy, obsługiwanej przez trzy pojazdy, wynosi około 235 km. Trasy przejazdu:
trasa nr 1:
Dziewki – Brudzowice – Siewierz - Gołuchowice – Karsów - Będzin,
szacunkowa długość linii wynosi około 80 km dziennie od pierwszego i ostatniego przystanku i z powrotem.
trasa nr 2:
Siewierz – Karsów – Wojkowice Kościelne – Dąbrowa Górnicza,
szacunkowa długość linii wynosi około 65 km dziennie od pierwszego i ostatniego przystanku i z powrotem.
trasa nr 3:
Nowa Wioska – Żelisławice – Czekanka – Siewierz – Podwarpie – Marcinków – Wojkowice Kościelne – Czeladź,
szacunkowa długość linii wynosi około 90 km dziennie od pierwszego i ostatniego przystanku i z powrotem.
Ze względu na prowadzone prace związane z budową kładki dla pieszych, przejazd przez skrzyżowanie DK1 (później S1) z ul. Karsów w Wojkowicach Kościelnych będzie niemożliwy. W związku z powyższym trasy nr 2 i 3 mogą ulec zmianie adekwatnie do aktualnych objazdów.
5. Przewóz odbywać się będzie w godzinach porannych między 6.15 a 8.00 oraz w godzinach popołudniowych między 13.00 a 15.30 wg trasy ustalonej przez Zamawiającego.
6. Wykonawca musi dysponować co najmniej trzema pojazdami w dobrym stanie technicznym, wyposażonymi w sprawną klimatyzację, nie starszymi niż 10 lat, dostosowanymi do przewożenia wózków inwalidzkich, co łączy się z koniecznością posiadania sprzętu niezbędnego przy jego załadunku, w tym:
- 1 pojazd do przewozu minimum 5 dzieci (w tym co najmniej 1 stanowisko przystosowane do przewozu osób na wózku inwalidzkim,
- 1 pojazd do przewozu minimum 9 dzieci (w tym co najmniej 2 stanowiska przystosowane do przewozu osób na wózku inwalidzkim),
- 1 pojazd do przewozu minimum 17 dzieci.
7. Opiekun zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dziećmi w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. Opiekunem może być osoba pełnoletnia, która jest przeszkolona z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
8. Przewóz dzieci powinien odbywać się dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi pojazdami zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2012 r. (nie starszymi niż 10 lat).
9. Pozostałe warunki zamówienia:
1) Transport jest organizowany wyłącznie w dni nauki szkolnej w roku 2022/2023.
W uzasadnionych wypadkach transport uczniów na terenie Miasta i Gminy Siewierz może być organizowane w dni wolne od zajęć dydaktycznych, jeżeli w takim terminie odbywają się przedsięwzięcia szkolne, które zostały wymienione powyżej.
2) W przypadku awarii pojazdu czas zapewnienia pojazdu zastępczego nie może przekroczyć 60 minut. W przypadku nie zapewnienia pojazdu zastępczego, Wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego przewoźnika. Wykonawca ponosi:
- koszty utrzymania pojazdów, w szczególności koszty zakupu paliwa,
- koszty bieżącej eksploatacji i napraw,
- koszty zatrudnienia i szkolenia kierowców.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości tras wynikające z aktualnych potrzeb w tym zakresie.
4) Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa, czystości i estetyki pojazdów służących do przewozu dzieci oraz niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o wszystkich zaistniałych lub nieprzewidzianych przeszkodach w należytym wykonaniu umowy.
5) Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za:
- zapewnienie transportu dzieci zgodnie z obowiązującymi przepisami, szczególnie zapewnienie kierowców z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi,
- stan techniczny pojazdów, aktualne przeglądy techniczne, ubezpieczenie oraz punktualność dowozów,
- wyposażenie pojazdów w telefon komórkowy, który będzie służył między innymi do informowania rodziców o zaistniałej nagłej awarii.
6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących transportowanych dzieci, pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku ze świadczonymi usługami, w tym także związanych z ruchem pojazdów mechanicznych.
7) Przy każdym transporcie Wykonawca zobowiązany jest na prośbę osoby odpowiedzialnej ustanowionej przez Zamawiającego, do przedłożenia aktualnych dokumentów i uprawnień potrzebnych do realizacji zamówienia (oryginały: prawo jazdy, oświadczenie – poświadczenie spełnienia przez kierowcę wymagań dotyczących transportu osób, dowód rejestracyjny, zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób – obszar prowadzenia przewozów: Rzeczpospolita Polska).
8) Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsc siedzących oraz wygody i należytej obsługi, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości kierowcy oraz stanu technicznego pojazdów Wykonawcy w trakcie realizacji umowy.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania odpowiednich służb, celem sprawdzenia stanu technicznego pojazdów. W przypadku stwierdzenia, że pojazd jest niesprawny technicznie lub nie spełnia wymaganego standardu Zamawiający ma prawo żądać podstawienia w najszybszym możliwym czasie autokaru sprawnego o wymaganym standardzie a Wykonawca ma to żądanie spełnić. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z tego obowiązku Zamawiający na koszt wykonawcy podstawi sprawny autokar o wymaganym standardzie od innego podmiotu.
11) Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z poszczególnych tras, ani za czas postoju między trasami.
12) Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do posiadania:
- aktualnego zezwolenia uprawniającego do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym ,
- polisy ubezpieczeniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków,
- ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
13) Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania ze środków transportu zbiorowego.
14) Kierowcy realizujący wykonanie przedmiotu zamówienia powinni posiadać odpowiednie uprawnienia, wiedzę i umiejętności.
15) Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do ubezpieczenia dowożonych uczniów i wychowanków od następstw nieszczęśliwych wypadków.
16) Nie dopuszcza się aby Wykonawca w takcie realizowania przewozu przewoził inne osoby niż dzieci wskazane przez Zamawiającego oraz inne osoby niż wyznaczone do realizacji zamówienia.
17) Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać pasy bezpieczeństwa oraz aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową.
18) Zamawiający zastrzega sobie modyfikację tras oraz zmianę liczby dowożonych osób w czasie trwania umowy. W szczególności możliwa jest zmiana trasy, w tym jej wydłużenie z uwagi na przebudowy i remonty dróg, zmiany organizacji ruchu i itp.
19) Zmiana osób wyznaczonych przez Wykonawcę do świadczenia usług (kierowców/opiekunów) na inne osoby jest możliwa w uzasadnionych przypadkach (na skutek zdarzeń losowych, utraty uprawnień itp.) pod warunkiem wykazania uprawnień i spełnienia innych wymogów w zakresie nie mniejszym niż wskazane w SWZ.
20) Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób zaangażowanych w wykonanie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "EUROCAR" SPÓŁKA CYWILNA PAWEŁ ZAKRZEWSKI, SŁAWOMIR RUCIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272575244
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 21
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360020,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI SIEWIERZ
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu medycznego typu P realizowane na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.