Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00283703/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80
1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9141371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9791813-f8a6-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007003/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283703
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
1.1. Zakres zadania obejmuje dostawę, przygotowanie podłoża poprzez wyrównanie i wyprofilowanie oraz rozplantowanie mieszanki żwirowej przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego znajdującym się na terenie gminy Szczytno.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie naprawy z materiałów własnych Wykonawcy tj.
kruszyw (pospółka, kruszywo łamane) wraz z ich załadunkiem, transport materiałów na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego, wyładunek, równanie nawierzchni drogi z nadaniem jej odpowiedniej geometrii (spadków).
1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: wykonanie naprawy z materiałów Zamawiającego
tj. żużel wraz z jego załadunkiem, transport materiału na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego, wyładunek, równanie nawierzchni drogi z nadaniem jej odpowiedniej geometrii (spadków).
1.4. Naprawa drogi polegała będzie zarówno na:
1.4.1. miejscowym (punktowym) rozłożeniu warstwy wbudowywanego kruszywa, zasypaniu dziur,
wyrw i nierówności występujących w drogach z równoczesnym wyrównaniem, wyprofilowaniem kruszywa na naprawianych odcinkach dróg,
1.4.2. ciągłym rozłożeniu warstwy kruszywa na całej szerokości i długości naprawianego odcinka
drogi, wyrównaniu rozłożonego kruszywa, wyprofilowaniu.
1.5. Zamawiający zastrzega sobie wyłączne prawo do ustalenia ilości kruszywa i sposobu naprawy drogi z uwzględnieniem każdorazowo warunków i uszkodzeń drogi.
Wskazania Zamawiającego nie zwalniają Wykonawcy z odpowiedzialności dotyczącej niezastosowania odpowiedniej ilości kruszywa w celu wyłączenie swojej odpowiedzialności za nienależyte wykonanie zlecenia wskutek zastosowania nienależyte ilości kruszywa. Wykonawca jest zobowiązany uprzednio powiadomić Zamawiającego pisemnie o potrzebie zastosowania ilości kruszywa większej niż Zamawiający wskazał w zleceniu.
1.6. O konieczności przystąpienia do wykonania usługi Zamawiający będzie każdorazowo informował Wykonawcę poprzez wystawienie zlecenia szczegółowego zawierającego informacje o miejscu, sposobie i zakresie wykonania naprawy.
1.7. Zakres usługi obejmuje zakup dowóz i rozłożenie 3250 ton żwiru, zakup dowóz i rozłożenie 250 ton mieszanki optymalnej, zakup dowóz i rozłożenie 150 ton gruzu drobnego betonowego i dowóz i rozłożenie 500 ton żużlu (wartość oferty stanowi sumę wartości żwiru i żużlu, mieszanki optymalnej oraz gruzu betonowego).
Określone ilości planowanych robót są ilościami szacunkowymi, zostały określone na podstawie
danych z ubiegłego roku i służą jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty i jako takie nie mogą
stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości rzeczywistych usług zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane
prace wg. cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie. Rzeczywiste ilości realizowanych w trakcie umowy robót będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego.
Minimalna wielkość zamówienia wynosi: (70% przewidywanej wielkości zamówienia):
a) mieszanka kruszywa łamanego 0/31,5 oraz gruz w ilości 175 ton,
b) pospółka drogowa w ilości 2380 ton,
c) żużel w ilości 350 ton.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179088,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368692,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179088,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Czesław Zdunek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581377677
7.3.3) Ulica: Myszyniec Stary 12A
7.3.4) Miejscowość: Myszyniec
7.3.5) Kod pocztowy: 07-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CZESŁAW ZDUNEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CZESŁAW ZDUNEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179088,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych pn. "Kurs przedsiębiorczości z modułem kompetencji cyfrowych - jak zorganizować i rozwijać własną firmę"
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Szczytno zarządzanych przez Burmistrza Miasta Szczytno w roku 2025
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.