eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrnetaŚwiadczenie kompleksowej usługi polegającej na codziennym przygotowaniu, dostawie (transporcie) gorącego posiłku dwudaniowego dla podopiecznych Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ornecie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na codziennym przygotowaniu, dostawie (transporcie) gorącego posiłku dwudaniowego dla podopiecznych Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ornecie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ORNECIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5821020331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Orneta

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 55 24 21 627

1.5.8.) Numer faksu: 55 242 23 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsorneta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orneta.naszops.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/orneta

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na codziennym przygotowaniu, dostawie (transporcie) gorącego posiłku dwudaniowego dla podopiecznych Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ornecie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-886949f4-529c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003988/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Dożywianie na Stołówce M-GOPS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294812/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: M-GOPS.ZP.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 240654,76 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86429,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi polegającej na codziennym przygotowaniu, dostawie (transporcie) gorącego posiłku dwudaniowego dla podopiecznych w stołówce Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ornecie zakwalifikowanych do korzystania z posiłków finansowanych przez Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ornecie w ramach ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876, 2369, z 2021 r. poz. 794, 803 ) oraz Uchwały nr 140 Rady Ministrów z dnia 15 października 2018 roku w sprawie ustanowienia wieloletniego rządowego programu „ Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 -2023.
2) Planowana dzienna liczba osób korzystających z gorących posiłków dwudaniowych – 58 (dzienna liczba posiłków może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia)
Posiłki dostarczane powinny być do Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ornecie od godz. 12.00 do godz. 12.30 (godzina dostarczenia posiłków może ulec zmianie w przypadku zmiany przez Zamawiającego godziny wydawania posiłków). Wykonawca zobowiązany jest do codziennego odbioru brudnych pojemników-termosów z MGOPS do godz. 15.00. Osoba upoważniona do wydawania posiłków nie ma obowiązku umycia termosów Wykonawcy
3) Planowana ilość gorących posiłków dwudaniowych w okresie realizacji zamówienia – szt. 12 122 tj. 58 szt. (szacunkowa dzienna ilość posiłków) x 19 dni ( średnia liczba dni w miesiącu) x 11 m-cy (liczba miesięcy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia )

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92149,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92149,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92149,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zajazd Bankietowo Weselny Dolina Sadosiów Mariusz Sadowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 578 262 65 83

7.3.3) Ulica: Dobry 24

7.3.4) Miejscowość: Godkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 14-407

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99521,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.