Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00259617/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa hotelarska na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film oraz pozostałych gości, wykonawców i artystów występujących w CK 105 w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury 105 w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330584066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 105
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-001
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943475755
1.5.8.) Numer faksu: 943422612
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.wilke@ck105.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ck105.koszalin.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d139db64-e833-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa hotelarska na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film oraz pozostałych gości, wykonawców i artystów występujących w CK 105 w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d139db64-e833-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029574/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa hotelarska dla gości i artystów 43.KFDF Młodzi i Film i gości i artystów CK105
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259617
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/US/1/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 324074,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich polegających na zapewnieniu osobom wskazanym przez Zamawiającego noclegów ze śniadaniem w w hotel/pensjonat w Mielnie o standardzie minimum 2* w odległości do 1,5 km od morza:1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 20370,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich polegających na zapewnieniu osobom wskazanym przez Zamawiającego noclegów ze śniadaniem w hotel/pensjonat w Mielnie o standardzie minimum 3* w odległości do 1,5 km od morza:1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
3. apartament
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 23148,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich polegających na zapewnieniu osobom wskazanym przez Zamawiającego noclegów ze śniadaniem w hotel/pensjonat w Mielnie o standardzie minimum 4* w odległości do 1,5 km od morza:1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
3. pokój dwuosobowy lux
4. apartament
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 132407,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich polegających na zapewnieniu osobom wskazanym przez Zamawiającego noclegów ze śniadaniem w hotelu w Koszalinie o standardzie minimum 2* w odległości do 1,5 km od CK 105:1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 13888,89 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich polegających na zapewnieniu osobom wskazanym przez Zamawiającego noclegów ze śniadaniem w hoteluw Koszalinie o standardzie minimum 3*/4* w odległości do 1,5 km od CK 105:1. pokój jednoosobowy 3*
2. pokój dwuosobowy 3*
3. pokój jednoosobowy 4*
4. pokój dwuosobowy 4*
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 69444,44 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich polegających na zapewnieniu osobom wskazanym przez Zamawiającego noclegów ze śniadaniem w hotel/pensjonat w Mielnie o standardzie minimum 3* w odległości do 1,5 km od morza:1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
3. pokój dwuosobowy LUX
4. apartament
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 64814,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotel UNITRAL Operator sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252298020
7.3.3) Ulica: ul. Piastów 6
7.3.4) Miejscowość: Mielno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-032
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOTEL UNITRAL OPERATOR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HOTEL UNITRAL OPERATOR SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-10 do 2024-06-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24390 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24390 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24390 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotel UNITRAL Operator Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252298020
7.3.3) Ulica: Piastów 6
7.3.4) Miejscowość: Mielno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-032
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOTEL UNITRAL OPERATOR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HOTEL UNITRAL OPERATOR SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24390,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-10 do 2024-06-16Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128490 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Iwona Dudziak, Wiesław Dudziak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Handlowa XXL s.c
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692252576
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 75
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-006
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA XXL S.C. IWONA DUDZIAK WIESŁAW DUDZIAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA XXL S.C. IWONA DUDZIAK WIESŁAW DUDZIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128490 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-10 do 2024-06-16Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15984 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15984 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15984 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ilona Koman
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TDJ S. C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692445192
7.3.3) Ulica: Sportowa 14
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-503
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15984 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-10 do 2024-06-16Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOTEL GROMADA SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691913395
7.3.3) Ulica: Zwyciętwa 105
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-035
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Iwona Dudziak Wiesław Dudziak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Handlowa XXL S. C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692252576
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 75
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-006
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA XXL S.C. IWONA DUDZIAK WIESŁAW DUDZIAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA XXL S.C. IWONA DUDZIAK WIESŁAW DUDZIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1.1.1) zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.1.2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.2) Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach przedmiotu usługi określonej w umowie i dokumentach zamówienia jako zamówienie podstawowe.
1.3) Zamawiający, realizując prawo opcji ma prawo zgłosić dodatkowe noclegi wraz ze śniadaniem, jednak całkowita liczba dodatkowych rezerwacji nie może przekroczyć 20% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
1.4) Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia objęty prawem opcji może ulec zmniejszeniu maksymalnie do 20% wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
1.5) Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w zależności od bieżących potrzeb i sytuacji podczas trwania zawartej umowy, w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia liczby gości zaproszonych na Festiwal MiF oraz w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby artystów i wykonawców zapraszanych przez CK 105.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Zaawansowany system bipolarny, trokary optyczne i systemy dostępu laparoskopowego
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Dostosowanie budynku Domu Studenta DS3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Usługi i świadczenia zdrowotne w zakresie medycyny pracy na rzecz żołnierzy i pracowników 17 WOG oraz Jednostek Wojskowych i Instytucji przydzielonych na zaopatrzenie 17 WOG
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XII Konferencji Ekonomiczno-Leśnej "Współczesne wyzwania komunikacji społecznej w leśnictwie".
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników Sądu Rejonowego w Olsztynie z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - wycieczka na Maltę
- Organizacja warsztatów wyjazdowych w ramach projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA"
- Organizacja obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.