eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztumPoprawa infrastruktury społecznej poprzez inwestycje w OZE oraz modernizację placówek wsparcia osób wykluczonych na terenie Powiatu Sztumskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury społecznej poprzez inwestycje w OZE oraz modernizację placówek wsparcia osób wykluczonych na terenie Powiatu Sztumskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sztumski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192638080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 31

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55-267-74-20

1.5.8.) Numer faksu: 55-267-74-42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatsztumski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury społecznej poprzez inwestycje w OZE oraz modernizację placówek wsparcia osób wykluczonych na terenie Powiatu Sztumskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-167adfe0-a62b-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043533/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Poprawa infrastruktury społecznej poprzez inwestycje w OZE oraz modernizację placówek wsparcia osób wykluczonych na terenie Powiatu Sztumskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578799

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.272.22.2023.DA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa infrastruktury społecznej poprzez inwestycje w OZE oraz modernizację placówek wsparcia osób wykluczonych na terenie Powiatu Sztumskiego”.
2. Realizacja zadania zakłada jego wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj.
3. Zakres prac obejmuje m.in.:
1) wykonanie dokumentacji projektowej,
2) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych warunkujących zrealizowanie prac budowlanych,
3) wykonanie robót budowlanych uwzględnionych w opracowanej dokumentacji projektowej,
4) pełnienie nadzoru autorskiego.
dla każdej z niżej wymienionych lokalizacji:
a) budynek Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Uśnicach,
b) budynek jednorodzinnego DOMU DLA DZIECI w Dzierzgoniu,
c) budynek jednorodzinnego DOMU DLA DZIECI w Szropach,
d) budynek Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie / AGAPE Stowarzyszenie na Rzecz Bezdomnych,
e) budynek Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sztumie.
4. Podstawą do wykonania dokumentacji projektowych są Programy Funkcjonalno – Użytkowe (PFU) stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programach Funkcjonalno – Użytkowych, o których mowa powyżej.
6. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
7. Do Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym będzie należało:
1) Stosowanie się do poleceń Przedstawiciela Zamawiającego potwierdzonych wpisem do Dziennika Robót Budowlanych, zgodnych z przepisami prawa i postanowieniami Umowy.
8. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym opracowanym przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
9. Zadanie otrzymało wstępną promesę dotyczącą finansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja 01/2021/441/PolskiLad, w związku z czym, strony oświadczają, że są świadome iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego Zamawiający utraci dofinansowanie i powstanie w związku z tym szkoda. Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za szkodę Zamawiającego w postaci utraty lub zmniejszenia dofinansowania z powodu opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy z winy Wykonawcy, w wysokości utraconego dofinansowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71314100-3 - Usługi elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5223843,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8831205,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5223843,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-ECO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-229-69-81

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5223843,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.