Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00250890/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00267081/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rozogi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rozogi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kętrzyńskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Rozogi
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-114
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897226002
1.5.8.) Numer faksu: 897226002 w.50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rozogi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rozogi.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rozogi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48e07650-0501-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030082/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rozogi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250890
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Roś.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rozogi”, w zakres którego wchodzi: budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dąbrowy, budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości RozogiZadanie nr 1 (część 1):
a) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dąbrowy o długości 410 m,
Zakres robót obejmuje wykonanie sieci wodociągowej o długości 410 m, w tym częściowy montaż sieci metodą bezwykopową (przewiertem sterowanym
o długości 254 m) wraz z montażem czterech hydrantów nadziemnych z zasuwą odcinającą.
Lokalizacja: działka nr 1274/2 obręb Dąbrowy.
b) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozogi o długości 950 m
Zakres robót obejmuje wykonanie trzech odcinków sieci kanalizacji sanitarnej:
długość 172 m i włączenie do istniejącej studni,
długość 159 m i włączenie do istniejącej studni,
długość 619 m i włączenie do istniejącej studni,
Wykonana sieć kanalizacji sanitarnej włączona będzie do istniejącej sieci
i odprowadzać będzie ścieki w sposób grawitacyjny.
Lokalizacja: działka nr 20/28; 20/27; 20/26; 20/2; 21/55; 21/51; 20/3; 20/10; 20/11; 20/18; 20/19; 20/20; 20/21; 20/22; 20/29; 30/32; 21/40; 21/45; 21/52; 21/56; 23/1; 23/2; 23/3; 23/4; 24/18; 24/19; 24/20; 24/21; 24/22; 24/23; 24/24; 24/25; 24/26; 24/27; 24/28; 24/34 obręb Rozogi.
Szczegółowy zakres zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz pomocniczo przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 8a (zadanie Nr 1).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 884201,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rozogi”, w zakres którego wchodzi: przebudowa i rozbudowa budynku stacji wodociągowej w miejscowości Faryny.Zadanie nr 2 (cześć 2):
Przebudowa z rozbudową budynku stacji wodociągowej w Farynach
Lokalizacja: działka nr 29/3 obręb Faryny
Zakres robót obejmuje roboty budowlane w zakresie:
branża budowlana: stan surowy zamknięty, roboty wykończeniowe, zagospodarowanie terenu.
branża sanitarna: demontaż, sieci sanitarne (kanalizacja sanitarna, kanalizacja technologiczna, sieci wodociągowe), instalacje sanitarne wewnętrzne (instalacja wod-kan, instalacja CO, instalacja sprężonego powietrza, instalacja wentylacji, instalacja technologiczna), instalacje pneumatyczno-elektryczne.
branża elektryczna: montaż linii zasilającej, montaż rozdzielnicy elektrycznej i kasety z przyciskiem PWP, montaż instalacji oświetleniowej, montaż instalacji zasilającej gniazda wtykowe, siłowe oraz obwody dedykowane, montaż instalacji uziomów i instalacji odgromowej, zasilenie alternatywne i awaryjne, pomiary elektryczne.
UWAGA: w zakres przedmiotu zamówienia w branży elektrycznej wchodzi również:
wykonanie dokumentacji projektowej i uzgodnienia instalacji fotowoltaicznej min. 15 kW,
wykonanie dokumentacji projektowej i uzgodnienia instalacji zasilania awaryjnego – agregat prądotwórczy min. 37 kW.
Szczegółowy zakres zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz pomocniczo przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 8b (zadanie nr 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45000000-7 - Roboty budowlane
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 4214695,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593389,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1036386,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593389,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANPROD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7580001467
7.3.3) Ulica: Tadeusza Zawadzkiego "Zośki" 8
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593389,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4898967,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4898967,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4898967,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HYDRO-PARTNER Sp.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SANPROD Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972067331
7.3.3) Ulica: Gronowska 4a
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Sieci zewnętrzne i instalacje elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4898967,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI ROZOGI
- "Przygotowanie, dowiezienie i wydanie posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Rozogi w 2025 r."
- Dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych i Środowiskowego Domu Samopomocy na terenie Gminy Rozogi w 2025 roku
więcej: przetargi ROZOGI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1573 K Nowy Sącz - Cieniawa w km 6+739 - 7+463 w miejscowości Mystków
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.