Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00271127/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
- 2023/BZP 00282791/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie w okresie 18 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZYCHODNIA LEKARSKA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ - SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013282511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kartezjusza 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@plwat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7837281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie w okresie 18 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a735bcf-10d2-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00158985/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi sprzatania wewnątrz budynku Przychodni Lekakarskiej WAT SPZOZ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 04/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 540382,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ogólna powierzchnia pomieszczeń do sprzątania obliczona na podstawie dokumentacji technicznej budynku wynosi 5.730,52 m2. W załączniku wyodrębniono metraż różnych rodzajów pomieszczeń według stref czystości, z podziałem na segmenty budynku i kondygnacje.
2. W Przychodni występują dwa obszary: medyczny i administracyjno-gospodarczy, a w ramach tych obszarów występują strefy:
a) Strefa II: „ogólnej czystości medycznej”, (największy) to jest: gabinety lekarskie, gabinety diagnostyki nieinwazyjnej, korytarze, klatki schodowe, szatnie, windy, pokoje biurowe, pomieszczenia techniczne o powierzchni 4.423,76 m2 + pomieszczenia, sprzątane okresowo o pow. 331,95 m2, co łącznie wynosi 4.755,71 m2,
b) Strefa III: to jest: gabinety zabiegowe o pow. 716,93 m2,
c) Strefa IV: to jest: toalety i łazienki, pomieszczenia do składowania odpadów o pow. 257,88 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 609294,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797853,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 609294,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CLAR System S. A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: CLAR Serwis Sp. z o. o., Solcom-Bayard Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630385038
7.3.3) Ulica: Janickiego 20 B
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-542
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 609294,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Oddziału I, II,III oraz Oddziału V SP PZOL w Celejowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.