Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00245962/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej w gminie Izabelin – ul. Końcowa w
Izabelinie C
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Izabelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 42
1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@izabelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://izabeli.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej w gminie Izabelin – ul. Końcowa wIzabelinie C
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fb58e98-fea2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018038/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa drogi gminnej ul. Końcowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245962/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRU.271.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy Końcowej w Izabelinie C na odcinku od ul. Sierakowskiej do ul. Kościuszki na odcinku 378 m.
Zamierzenie inwestycyjne obejmuje swoim zakresem następujące elementy:
• Rozebranie istniejącej nawierzchni ulicy, chodników, zjazdów
• Wykonanie nawierzchni ulicy
• Budowę i przebudowie dojść do furtek
• Budowę i przebudowę zjazdów
• Budowa oświetlenia drogowego gminnego według odrębnego opracowania
• Budowa kanału technologicznego związanego z drogą
• Przestawienie słupów teletechnicznych - 2 sztuki według odrębnego opracowania
• Przebudowa szafki gazowej wraz z przyłączem do działki nr 131/2 ( przed po-działem)
• Przebudowa szafki elektrycznej wraz z przyłączem do działki nr 131/2 ( przed podziałem)
• Wycinka kolidującego drzewostanu w pasie drogowym ulic.
• Przebudowę i budowę infrastruktury obcej
• Wycinkę kolidującego drzewostanu
Na przebudowywanym odcinku szerokość nawierzchni asfaltowej wynosi 5,5m o spadku jednostronnym 2%. Na całej długości ulicy projektuje się chodnik po prawej stronie jezdni ( licząc zgodnie z pikietażem drogi). Szerokość chodnika przyjęto jako 2,0 m o spadku w kierunku terenów zielonych.
Zestawienie podstawowych powierzchni:
- powierzchnia jezdni- 2790 m2
- powierzchnia chodników i dojść do furtek- 780 m2
- powierzchnia zjazdów - 121 m2
- powierzchnia terenów zielonych- 1300 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2010687,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2569470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2010687,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GJM AG Sp. z o.o. Sp. K.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INVEST AG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252808000
7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 37/58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-625
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GJM AG SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GJM AG SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2010687,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI IZABELIN C
więcej: przetargi IZABELIN C »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
- Realizacja robót budowlanych branży wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Skrzyszów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.