Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00244083/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital im. św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308761
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prusicka 53-55
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-trzebnica.ezamawiajacy.pl/pn/SZPTRZ/demand/150808/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbc23188-df90-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244083
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/PZP/2024/TPN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1:1.1.Transport sanitarny zespołem Podstawowym, zwany dalej „Zespołem P” -przewóz pacjenta na konsultacje medyczne
wraz z oczekiwaniem na niego w miejscu wykonywania konsultacji oraz powrót; przewóz pacjenta wraz z przekazaniem go
do innych podmiotów leczniczych.
1.2. Transport sanitarny zespołem Specjalistycznym, zwany dalej „Zespołem S” – przewóz pacjenta na konsultacje
medyczne wraz z oczekiwaniem na niego w miejscu wykonywania konsultacji oraz powrót; przewóz pacjenta wraz z
przekazaniem go do innych podmiotów leczniczych;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdz. IV SWZ, Przewidywane ilości transportów podane są w
załączniku nr 2.1 do SWZ (Formularz cenowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 672562 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2: Transport sanitarny zespołem Transportowym, zwanym dalej „Zespołem T”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdz. IV SWZ, Przewidywane ilości transportów podane są w
załączniku nr 2.2 do SWZ (Formularz cenowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 162856 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3: Transport materiałów biologicznych (w tym krwi, preparatów krwiopochodnych, wycinków, odczynników)oraz dokumentacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdz. IV SWZ, Przewidywane ilości transportów podane są w
załączniku nr 2.3 do SWZ (Formularz cenowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 27659 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667753,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 667753,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667753,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NZOZ Sal-Med. Prywatne Pogotowie Ratunkowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961516855
7.3.3) Ulica: ul. Leszczynowa 6
7.3.4) Miejscowość: Żerniki Wrocławskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-010
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NZOZ SAL-MED PRYWATNE POGOTOWIE RATUNKOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NZOZ SAL-MED PRYWATNE POGOTOWIE RATUNKOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667753,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-09 do 2025-06-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162802,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183391,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162802,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NZOZ Sal-Med. Prywatne Pogotowie Ratunkowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961516855
7.3.3) Ulica: ul. Leszczynowa 6
7.3.4) Miejscowość: Żerniki Wrocławskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-010
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NZOZ SAL-MED PRYWATNE POGOTOWIE RATUNKOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NZOZ SAL-MED PRYWATNE POGOTOWIE RATUNKOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162802,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-16 do 2025-07-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia zadania nr 3.
Art. 255 pkt. 3) ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia zadania nr 3.
W zakresie zadania nr 3 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o: 13 216,00 zł
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Sukcesywna sprzedaż mieszanki mineralno - asfaltowej typu beton asfaltowy dla KR 1- 4 na potrzeby ZDP w Trzebnicy w 2025 r. z podziałem na zadania: - zadanie nr 1 - zadanie nr 2
- Zakup minikoparki w formie leasingu operacyjnego
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego typu S pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich"
- Usługa nieregularnego przewozu osób dla 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu logistycznym- sprawa 2/2025
- "Wykonanie usługi wsparcia przy realizacji transportu obiektów na wystawę "Polskie Style Narodowe"
- Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego podstawowego pacjenta (Typ P) oraz krwi, materiałów krwiopochodnych i materiałów biologicznych (Typ T)
- Dostawa kruszywa do remontów dróg gminnych na terenie Gminy Miastko, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.