Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00260184/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie Kampanii Promocji Gospodarczej polegającej na reklamie w Internet Social Mediach projektu pt. „AKTYWNI GOSPODARCZO – kompleksowa promocja potencjału gospodarczego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447242311
1.5.8.) Numer faksu: 447244359
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=2171671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie Kampanii Promocji Gospodarczej polegającej na reklamie w Internet Social Mediach projektu pt. „AKTYWNI GOSPODARCZO – kompleksowa promocja potencjału gospodarczego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a90a78d-eaf3-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061182/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przygotowanie Kampanii Promocji Gospodarczej: Internet social media
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt pt. „AKTYWNI GOSPODARCZO – kompleksowa promocja potencjału gospodarczego miasta Tomaszowa Mazowieckiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa II - Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, Działanie II.2 - Internacjonalizacja przedsiębiorstw, Poddziałanie II.2.2 -2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260184/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.36.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 14965,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem zadania jest wypracowanie i promocja kompleksowej oferty promocji gospodarczej i inwestycyjnej ukierunkowanej m.in. na wzrost eksportu i zdobywania nowych rynków zbytu dla przedsiębiorstw z miasta Tomaszowa Mazowieckiego oraz nawiązywania przez nich współpracy międzynarodowej obejmującej opracowanie kompleksowych materiałów promocyjnych.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu i poprowadzeniu kampanii reklamowej w Social Mediach (serwisach społecznościowych) wraz z jej analityką oraz obsługą techniczną w celu odpowiedniego wypromowania informacji o zaplanowanych wydarzeniach targowych realizowanych w ramach przedmiotowego projektu, ujętych w harmonogramie realizacji zamówienia. Zamawiający chce uzyskać efekt synergii z prowadzonych działań (kampania w mediach elektronicznych oraz uczestnictwo w imprezach targowych).
W zakres zamówienia wchodzi:
1) Wskazanie co najmniej dwóch portali społecznościowych na których będzie prowadzona kampania internetowa.
2) Opracowanie planu kampanii internetowej, dobór słów kluczowych oraz środków dotarcia do grupy docelowej wraz ze szczegółowym dopracowaniem grup docelowych na poszczególnych rynkach.
3) Zakup świadczeń mediowych / reklamowych - Wykonawca powinien wykorzystać możliwości targetowania umożliwiające jak najbardziej precyzyjne i spersonalizowane dotarcie do grupy docelowej;
4) Monitoring realizacji Kampanii przez cały czas jej trwania i udzielania Zamawiającemu informacji na temat aktualnego stanu realizacji przedmiotu zamówienia.
5) Monitoring określonych parametrów w świadczeniach mediowych określonych w planie kampanii, w tym m.in. liczbę wyświetleń, wskaźnik klikalności CTR, liczbę kliknięć, liczbę wyświetleń etc.;
6) Opracowanie raportu końcowego kampanii. Raport musi zawierać w szczególności: analizę skuteczności kampanii na podstawie media planów, i uzyskane wartości wskaźnika m.in. o liczbie kliknięć, liczbie wyświetleń, CTR itp.
7) Przedmiotowa usługa prowadzona będzie zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5990,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5990,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interprima sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942995317
7.3.3) Ulica: ul. Bukowskiego 178/2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-418
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERPRIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTERPRIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5990,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.