Og³oszenie z dnia 2021-12-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa ekogroszku do kot³owni Centrum Kszta³cenia Zawodowego w Kluczborku w sezonie grzewczym od stycznia 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM KSZTA£CENIA ZAWODOWEGO W KLUCZBORKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001271072
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 / 418 12 86
1.5.8.) Numer faksu: 77 / 418 12 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.gospodarczy@ckzkluczbork.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ckzkluczbork.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa ekogroszku do kot³owni Centrum Kszta³cenia Zawodowego w Kluczborku w sezonie grzewczym od stycznia 2022 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0c6a1e3a-628b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00326074
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/cff18adc-0ed6-46dd-9761-0a492bd289843.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem:
1) miniPortal Urzêdu Zamówieñ Publicznych: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy:
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxorazRegulaminieePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje
siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej,
email: kierownik.gospodarczy@ckzkluczbork.edu.pl
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Sposób
sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE) Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- jest administratorem danych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
- dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na postawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówieñ publicznych;
- odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo Zamówieñ Publicznych (dz. u. z 2019 r. poz. 2019), dalej "ustawa PZP";
- dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¶li czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
Og³oszenie nr 2021/................................. z dnia ..........12.2021r. Biuletyn Zamówieñ Publicznych. Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy o udzielenie zamówienia publicznego;
- konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
- w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Wykonawca posiada:
* na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
* na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w
zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
* na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
* prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- Wykonawcy nie przys³uguje:
* w zwi±zku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
* prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
* na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KG.32.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 174400,20 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opa³u do kot³owni CKZ w Kluczborku przy ul. Marii Konopnickiej 11 od stycznia 2022 roku o parametrach nie gorszych ni¿ (dane techniczne):
a) Granulacja - 5-25mm
b) Warto¶æ opa³owa Qir (warto¶æ kaloryczna) - min. 26 Mj/kg
c) Zawarto¶æ popio³u Ar - max. 0,8 %
d) Zawarto¶æ siarki STR - max. 0,6 %
e) Wilgotno¶æ Wtr - max. 10 %
f) Spiekalno¶æ Ri - 0-3
Wêgiel musi byæ dostarczony na paletach w workach pakowanych po 25 kg.
2. Z uwagi na ograniczenia wynikaj±ce z rozmiarów sk³adowania opa³u – jednorazowa dostawa nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ 15 ton.
3. W sytuacji wyst±pienia opadów deszczu podczas za³adunku i transportu opa³ powinien byæ zabezpieczony przed jego zamoczeniem.
4. Formularze asortymentowo-cenowe bêd±ce integraln± czê¶ci± umowy zawieraj± wykaz asortymentu opa³u, które stanowi± przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
5. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo drzewne przyjête zosta³o do obliczenia szacunkowej warto¶ci zamówienia, co mo¿e odbiegaæ od faktycznego wykorzystania paliwa (w przypadku zwiêkszenia lub zmniejszenia zapotrzebowania na opa³) i w ¿adnym razie nie mo¿e byæ podstaw± jakichkolwiek roszczeñ ze strony Wykonawcy.
Prognozowane zu¿ycie opa³u ma charakter orientacyjny, bowiem nie mo¿na z góry ustaliæ ilo¶ci,
która zostanie dostarczona Zamawiaj±cemu i nie stanowi ze strony Zamawiaj±cego zobowi±zania do zakupu opa³u w podanej ilo¶ci.
Prognozowane szacunkowe dostawy opa³u w poszczególnych miesi±cach:
1) styczeñ 2022 r. - 40 000 kg,
2) luty 2022 r. - 40 000 kg,
3) marzec 2022 r. - 40 000 kg,
4) kwiecieñ 2022 r. - 40 000 kg,
5) maj 2022 r. - 40 000 kg.
RAZEM: 150 000 kg.
1. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Zamawiaj±cego. Zg³oszenie zapotrzebowania bêdzie nastêpowaæ telefonicznie przez upowa¿nionego pracownika, najpó¼niej w dniu poprzedzaj±cym dzieñ planowanych dostaw. Opa³ dostarczany musi byæ samochodem dostawcy w opakowaniach jednostkowych o nieprzekraczaj±cej wadze 25 kg.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia przedmiotu zamówienia o nastêpuj±cych parametrach, którego standardy jako¶ciowe zosta³y okre¶lone powy¿ej i odnosz± siê do istotnych
cech przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111000-0 - Wêgiel i paliwa na bazie wêgla
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-05-01
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotycz±ce:1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
- Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie;
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
- Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie;
3. Uprawnieñ sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
- Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie;
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± dostawê opa³u (ekogroszek) o wielko¶ci co najmniej 100 ton.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okras prowadzenia dzia³alno¶ci
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane. Je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - O¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal
wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w rozumieniu art. 58 ustawy) s± obowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika i z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu i zawarcia umowy.2. Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie okre¶laæ czynno¶ci, co do wykonywania których pe³nomocnik jest upowa¿niony. W przypadku gdyby pe³nomocnictwa udziela³a osoba inna ni¿ uprawniona z mocy prawa lub umowy spó³ki do reprezentowania podmiotu, do oferty nale¿y do³±czyæ równie¿ pe³nomocnictwo do dokonania tej czynno¶ci.
3. Pe³nomocnictwa powinny byæ do³±czone do oferty w oryginale w formie dokumentu
elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4. Do udzielenia pe³nomocnictwa dla osoby, o której mowa w pkt. 2.15, postanowienia pkt. p) i 2.17 stosuje siê odpowiednio.
5. Wspólników spó³ki cywilnej obowi±zuj± przepisy dotycz±ce Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie - za³±cznik nr 1 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Przes³anie zaszyfrowanej oferty za po¶rednictwem "Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu: Nazwa adresata: Centrum Kszta³cenia Zawodowego w Kluczborku, Link do sprawy: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/cff18adc-0ed6-46dd-9761-0a492bd28984
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-28 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-28
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Us³ugi ochrony osób, budynków i mienia S±du Rejonowego w Kluczborku
- Remont ul. Wo³czyñskiej od skrzy¿owania z ul. Byczyñsk± do skrzy¿owania z ul. Miarki w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ogólnospo¿ywczych do sto³ówki Centrum Kszta³cenia Zawodowego w Kluczborku w miarê zg³aszanego zapotrzebowania od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2025 roku
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1311 O na odcinku d³ugo¶ci 3,510 km (od km 17+078 do km 20+588) w miejscowo¶ciach Ja¶kowice i Go³kowice wraz z remontem mostu (JNI 1018557) - etap 2
- Utworzenie Domu Dziennego Pobytu w Gminie Kluczbork
wiêcej: przetargi w Kluczborku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.