Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00355340/01 - Wynik z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Oczyszczanie miasta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390278090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@zdm.legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.legnica.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oczyszczanie miasta
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25741bd6-2b9d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00096296/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Oczyszczanie miasta - Część I.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) www.platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej- kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DP/19/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości wszystkich ulic i dróg publicznych w granicach administracyjnych miasta Legnicy oraz drogach wewnętrznych będących własnością Gminy Legnica z uwzględnieniem warunków opisanych szczegółowo w złączniku nr 12 - OPZ
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ : zał. 12 „Opis Przedmiotu Zamówienia”, który stanowić będzie integralną część umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający stawia konkretny warunek w tym zakresie:
Wykonawca musi udokumentować prowadzenie w okresie ostatnich 3 lat ( przed upływem terminu składania ofert), gospodarki odpadami (z zakresu objętego niniejszym postępowaniem) w sposób zgodny z przepisami prawnymi wynikającymi z następujących ustaw:
- Ustawy Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 z późniejszymi zmianami),
- Ustawy o odpadach (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 797).
Udokumentowanie dotyczy odpadów o następujących kodach i dla minimalnych ilości: a) kod odpadu: 20 03 03 - Odpady z czyszczenia ulic i placów – 100 Mg,
8.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
8.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:
a) doświadczenie zawodowe - Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie w zakresie oczyszczania miasta , zgodnie z przepisami , co najmniej obsługiwał minimum 150 km dróg w mieście ponad 50 tysięcznym, a wartość tych usług wynosiła co najmniej 200 000,00 zł brutto, w tym
prowadził zmiatanie ulic na odcinkach o długości nie mniejszej niż 50 km w ciągu tygodnia.
b) personel: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- 1 osobą do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia z doświadczeniem w prowadzeniu tych prac obejmującym kierowaniem min. 1 zadaniem związanymi z utrzymaniem czystości w mieście – Kierownik prac
- 5 osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi urządzeń stanowiących niezbędne techniczne wyposażenie Wykonawcy,
c) sprzęt: Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp do:
- samochód samowyładowczy o ładowności dopuszczalnej nie mniejszej niż 6 Mg ze skrzynią ładunkową dostosowaną do transportu zanieczyszczeń/odpadów – 1 szt.,
- samochód dostawczy ze skrzynią ładunkową dostosowaną do
transportu zanieczyszczeń/odpadów – 2 szt.,
- zamiatarki mechaniczne uliczne wyposażone w sprawny zespół szczotek umożliwiających zamiatanie jezdni, jak też lewych i prawych opasek/ścieków przy krawężnikach oraz sprawnie działający system zraszania wodą oraz wyposażone w urządzenia do zapisywania i przekazywania informacji o prędkości roboczej zamiatarek w trakcie zamiatania wraz z rejestracją zapisu obrazu z kamer zainstalowanych w każdej zamiatarce z zapisem obrazu jezdni w obszarze roboczym do 10,0 m przed i za zamiatarką – min. 2 szt.
Prędkość zamiatarki podczas wykonywania oczyszczania musi być
≤ 15 km/h, chyba że ze specyfikacji technicznej zamiatarki wynika inna prędkość efektywnej pracy.
- samobieżna zamiatarka chodnikowa – min. 1 szt.,
- koparka - 1 szt.
- ładowarka z dodatkowym osprzętem w postaci wideł – 1 szt.
- aktywne telefony komórkowe na wyposażeniu każdego kierowcy/operatora
sprzętu mechanicznego,
- drobny sprzęt: zamiatarki, łopaty, widły, grabie, dmuchawy – w ilości
niezbędnej do realizacji usługi,
- Wykonawca na czas realizacji usługi zainstaluje specjalistyczne oprogramowanie GPS wraz z mapą Legnicy do monitorowania lokalizacji pojazdów wymienionych w ust.a) i b) oraz zamiatarek wymienionych w ust: c) i d), które zagwarantuje automatyczne zapisywanie informacji o liczbie zamiatarek realizujących usługi, informacji o prędkości roboczej zamiatarek w trakcie zamiatania wraz z rejestracją zapisu obrazu z kamer zainstalowanych w każdej zamiatarce z zapisem obrazu jezdni w obszarze roboczym do 10,0 m przed i za zamiatarką uliczną, informacji o lokalizacji pojazdów, wraz z zainstalowanym systemem GPS z dostępem do odczytów przez Zamawiającego.
System GPS musi być skonfigurowany tak aby wszystkie dane były pokazywane w czasie rzeczywistym i w sposób jednoznaczny przedstawiały pracę pojazdów oraz aby te dane były archiwizowane. Okres archiwizacji danych - na okres trwania umowy do momentu końcowego rozliczenia.
- Zamawiający wymaga licencji dostępowej do serwera usług - dla 4 osób.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 11 (projekt umowy) paragraf 117.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-03 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Utrzymanie drzewostanu w pasie drogowym w ramach zadania pn. Bieżące utrzymanie pasa drogowego
- Legnica - Rewitalizacja zabytkowej Bramy Chojnowskiej w Legnicy (XV w.) - Etap I
- Usługa konserwacji i eksploatacji urządzeń ZSZRiTP , (...) na terenie miasta Legnica w okresie 12 m-cy w ramach zad. pn.: ,,Bieżące Utrzymanie Pasa Drogowego".
- Awaryjna i miejscowa naprawa dachu na budynku Urzędu Miasta Legnicy Plac Słowiański 8 - POWTÓRKA II
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM Z MOŻLIWOŚCIĄ NEGOCJACJI NA DOSTAWY TAŚM, TUSZÓW I TONERÓW
- Kompleksowe usługi utrzymania urządzeń platform dźwigowych dla osób niepełnosprawnych w m. Legnica w ramach zadania "Bieżące Utrzymanie Pasa Drogowego".
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów znajdujących się na naczepie zatrzymanego transportu odpadów w ramach wykonania zastępczego obowiązku nałożonego decyzją Starosty Jarocińskiego
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2026
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Bieżące utrzymanie terenu Parku im. Armii Krajowej w Węgrowie
- Utrzymanie w prawidłowym stanie rowów melioracyjnych oraz stawów w granicach miasta Kołobrzeg
- Odbiór, transport oraz unieszkodliwienie nieczystości płynnych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





