Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00216790/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna dwóch budynków komunalnych w Kobiórze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobiór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kobiórska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kobiór
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-210
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kobior.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobior.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09c44cd5-ee4f-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna dwóch budynków komunalnych w Kobiórze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09c44cd5-ee4f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033067/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja energetyczna dwóch budynków komunalnych w Kobiórze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216790
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.09.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184403,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.:
„Modernizacja energetyczna dwóch budynków komunalnych w Kobiórze”
Inwestycja jest objęta dofinansowaniem ze środków dotacji celowej z budżetu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Programu Ograniczenia Niskiej Emisji.
W ramach przedmiotu zamówienia planowana jest do realizacji:
a) Wymiana stolarki okiennej w budynku przy ul. Centralnej 59 w Kobiórze
realizowana w ramach projektu pn.: „Przebudowa budynku mieszkalnego
wielorodzinnego przy ul. Centralnej 59 w Kobiórze”
b) Wymiana stolarki okiennej w budynku przy ul. Rodzinnej 1 w Kobiórze.
Uwaga 1: Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca zobowiązany jest do dokonania szczegółowych pomiarów bezpośrednio na budowie, w miejscu docelowego montażu wykazanej do wymiany stolarki okiennej.
Uwaga 2: Wymiana stolarki okiennej dotyczy zasiedlonych pomieszczeń mieszkalnych. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo po zakończeniu robót do uporządkowania miejsca montażu.
Uwaga 3: Wymiana stolarki okiennej w budynku wielorodzinnym przy ul. Centralnej 59
w Kobiórze stanowi jeden z etapów realizacji ujętych w projekcie technicznym termomodernizacji tego budynku. Zakres robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego postępowania nie obejmuje zatem przewidzianych w projekcie prac polegających na: izolacji murów poprzez wykonanie iniekcji ciśnieniowej, wymianie stolarki drzwiowej, wykonaniu nowych schodów od strony północno-zachodniej, wykonaniu izolacji ścian fundamentowych, wykonaniu ocieplenia elewacji styropianem, wykonanie warstwy wykończeniowej elewacji tynkiem oraz robót dodatkowych związanych z powyższym zakresem. Szerokości parapetów zewnętrznych należy dobrać z uwzględnieniem przewidzianej do realizacji w następnym etapie warstwy ocieplenia, którego grubość zgodnie z projektem wynosi 15 cm.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe wymogi, zakres i warunki jego wykonania zostały zawarte w:
a) Dokumentacji projektowej (zał. nr 4 do SWZ)
b) Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4a do SWZ)
c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 5 do SWZ)
d) Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
e) Przedmiarze robót (zał. nr 6 do SWZ), mających charakter pomocniczy.
Umowa na roboty budowlane będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
f) Wzorze umowy (zał. nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177803,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214164,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177803,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORABUD SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389952555
7.3.3) Ulica: Tadeusza Żeleńskiego-Boya 26
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-113
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres zamówienia: wymiana stolarki
Nazwa podwykonawcy: Progres S.C. A. Zając, K. Fronc
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177803,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.