eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TomiceKompleksowa dostawa paliwa gazowego na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Tomice



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Tomice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51

1.5.2.) Miejscowość: Tomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 823 35 98

1.5.8.) Numer faksu: 33 823 35 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e535008b-37ca-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa paliwa gazowego na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Tomice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e535008b-37ca-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004146/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Tomice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249779/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.12.2021.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (sprzedaż, dostawa, dystrybucja/usługi przesyłowe) gazu ziemnego wysokometanowego do budynków:
1) Urzędu Gminy w Tomicach ul. Wadowicka 51, 34-100 Tomice,
2) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tomicach ul. Floriańska 16, 34-100 Tomice,
3) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witanowicach ul. Jana Pawła II 107, 34-103 Witanowice,
4) Szkoły Podstawowej w Radoczy ul. Dębowa 49, 34-100 Radocza,
5) Szkoły Podstawowej w Woźnikach ul. Wadowicka 51, 34-103 Woźniki,
6) Gminnego Zakładu Komunalnego w Tomicach ul. Wadowicka 3, 34-103 Witanowice,
7) Ośrodka Kultury Gminy Tomice im. Wincentego Bałysa w Tomicach ul. Dworska 9, 34-100 Tomice.
2. Warunki realizacji zamówienia:
2.1 Sprzedaż, dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług przesyłowych (dystrybucji) odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 716 ze zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. 2.2 Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 411, ze zm.). 2.3 Paliwo gazowe będzie wykorzystywane w 100% do celów opałowych. 2.4 Zamawiający jest zwolniony od akcyzy na wyroby gazowe, zgodnie z art. 31 b ust. 2 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 722 ze zm.). 2.5 Zapotrzebowanie na gaz ziemny wskazane w specyfikacji warunków zamówienia może odbiegać od faktycznego zużycia gazu w okresie trwania umowy, jest szacunkowe i ma charakter prognozy, dokonanej przez zamawiającego na podstawie danych zużycia gazu w poprzednich okresach.
2.6 Rozliczenia za dostarczany gaz ziemny w poszczególnych miesiącach roku 2022 będą się odbywać na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych w punktach poboru gazu i wg cen oferowanych przez Wykonawcę. 2.7 Zamawiający podłączony jest do sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. – Oddział w Zabrzu. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia w imieniu zamawiającego procedury zmiany sprzedawcy, tj. do złożenia w imieniu Zamawiającego u Operatorów Systemów Dystrybucyjnych (OSD) wniosków w sprawie zgłoszenia zmiany sprzedawcy paliwa gazowego. Wnioski powinny być złożone w terminie umożliwiającym dokonanie skutecznej zmiany u Operatorów Systemów Dystrybucyjnych (OSD) przed terminem rozpoczęcia dostaw gazu. 4. Rozpoczęcie dostaw gazu ziemnego przez Wykonawcę wyłonionego w ramach niniejszego postępowania przetargowego do ww. obiektów nie może nastąpić przed terminem wygaśnięcia obowiązujących umów kompleksowych podpisanych z obecnym dostawcą gazu ziemnego wskazanym w pkt. 6.11 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność związaną z niedopełnieniem tego obowiązku.
5. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale IV niniejszej SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia, dalej jako „OPZ”) oraz w Rozdziale III pn. Projektowane Postanowienia Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09120000-6 - Paliwa gazowe

09123000-7 - Gaz ziemny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589161,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589161,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589161,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589161,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.