Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00247089/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00272441/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Prostki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PROSTKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 44B
1.5.2.) Miejscowość: Prostki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-335
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876112012
1.5.8.) Numer faksu: 876112079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@prostki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.prostki.pl/wiadomosci/10042/przetargi
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_prostki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Prostki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cab46917-fefb-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000722/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury wodociągowej w Gminie Prostki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247089/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6243902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” polegającego na Budowie, przebudowie i rozbudowie infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Prostki
1. Opis zamówienia:
Zamówienie polega na realizacji przedsięwzięcia pn. „Budowie, przebudowie i rozbudowie infrastruktury wodociągowej na
terenie Gminy Prostki” na które składają się dwa zadania:
1) Zadanie I - Budowa , przebudowa, rozbudowa odcinków sieci wodociągowych na terenie gminy Prostki (4 odcinki sieci
wodociągowej)
a) Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Wiśniowo Ełckie.
b) Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Prostki z przyłączami wodociągowymi w miejscowościach Ostrykół-Żelazki.
c) Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Prostki z przyłączami , wodociągowymi w miejscowościach Dąbrowskie-Wiśniowo Ełckie.
d) Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Prostki z przyłączami wodociągowymi w miejscowościach Miłusze-Kobylin.
2) Zadanie II - Budowa stacji podnoszenia ciśnienia wraz z montażem zestawu hydroforowego (2 stacje podnoszenia/obniżania ciśnienia)
a) Budowa stacji podnoszenia ciśnienia wraz z montażem zestawu hydroforowego na sieci wodociągowej w miejscowości
Żelazki-Dąbrowskie.
b) Budowa stacji podnoszenia/obniżania ciśnienia wraz z montażem zestawu hydroforowego na sieci wodociągowej w
miejscowości Guty Rożyńskie-Wojtele.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
a) zaprojektowanie – tj. opracowanie - zgodnie z przepisami – kompletnej dokumentacji projektowej dla zamierzenia
inwestycyjnego pn.: „Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Prostki” (dla Zadania I i Zadania II) w zakresie wszystkich branż wraz
z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie na jego
podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.
b) budowa – tj. wykonanie, na postawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla ww. zadania
inwestycyjnego, robót budowlanych związanych z budową:
- Budowa , przebudowa, rozbudowa odcinków sieci wodociągowych na terenie gminy Prostki
- Budowa stacji podnoszenia ciśnienia wraz z montażem zestawu hydroforowego (2 stacje podnoszenia/obniżania ciśnienia)
w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie obiektów oraz
użytkowanie tych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem.
c) zapewnienie nadzoru autorskiego – tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektów) przez cały
czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez: udział projektantów w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych (na terenie budowy), wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót. Weryfikacja dokumentacji zostanie potwierdzona poprzez oświadczenie projektantów – autorów projektu, załączone do dokumentacji powykonawczej.
Wykonawca ma obowiązek uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji (pozwolenie na użytkowanie obiektu) jeżeli jest
wymagane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno- Użytkowy.
UWAGA:
Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót oraz ich przebieg (lokalizacja) i ilości podane w PFU są orientacyjne
i mogą ulec zmianie po opracowaniu szczegółowej dokumentacji projektowej. Zgodnie z ryczałtowym charakterem
wynagrodzenia zapisanym w umowie Wykonawca przygotowuje ofertę na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy ZADANIE I
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy ZADANIE II
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub
produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych
(technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza
rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania
równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących
się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje
minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o
właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie
charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest
nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
We wszystkich miejscach Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do SWZ, w których wskazano
konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7680000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9248388,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7680000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne San-System Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471613479
7.3.3) Ulica: Mazurska 30a
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE SAN-SYSTEM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE SAN-SYSTEM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7680000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 440 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeniesienie 4 tuneli foliowych należących do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach.
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.