eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szyd³owiecZakup zamiatarki do czyszczenia ulic na mokro w gminie Szyd³owiec.



Og³oszenie z dnia 2023-07-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup zamiatarki do czyszczenia ulic na mokro w gminie Szyd³owiec.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SZYD£OWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223391

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: RYNEK WIELKI 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 6178630

1.5.8.) Numer faksu: 48 6170510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szydlowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.szydlowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup zamiatarki do czyszczenia ulic na mokro w gminie Szyd³owiec.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a9d9adbf-2ae0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00326172

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00044001/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup zamiatarki do czyszczenia ulic na mokro w gminie Szyd³owiec

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9d9adbf-2ae0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Burmistrz Szyd³owca, 26-500 Szyd³owiec, ul. Rynek Wielki 1,
b) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@szydlowiec.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
j) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej zamiatarki do siedziby Zamawiaj±cego tj. ul. S³omiana 17, 26-500 Szyd³owiec
Zamiatarka „podci¶nieniowa” ci±gniona przystosowana jest do pracy z ci±gnikami rolniczymi o mocy 60 KM, które s± wyposa¿one w wa³ odbioru mocy o prêdko¶ci 1000 obr/min. Przystosowana do oczyszczania dróg komunikacyjnych, du¿ych powierzchni magazynowych i placy o utwardzonej nawierzchni – asfalt, beton, kostka brukowa. Zespó³ zamiataj±cy sk³ada siê z dwóch szczotek talerzowych napêdzanych silnikami hydraulicznymi kieruj±cymi wszelkie zanieczyszczenia do ¶rodka maszyny sk±d podci¶nieniowy system zasysania przenosi je do zbiornika o pojemno¶ci 2,1m³ umieszczonego w tylnej czê¶ci zamiatarki. Zespó³ zraszaj±cy sk³adaj±cy siê z pompy, zbiornika wody (o pojemno¶ci 240 l i dodatkowy zbiornik 200 l)) oraz dysz zraszaj±cych pozwala skutecznie zapobiegaæ tworzeniu kurzu podczas pracy. Otwieranie, zamykanie unoszenie, a tak¿e opuszczanie zbiornika odbywa siê z pozycji operatora za pomoc± d¼wigni w formie joysticka. Hydraulicznie skrêtny dyszel umo¿liwia odpowiednie prowadzenie zamiatarki przy krawê¿niku. Dodatkowo zamiatarka wyposa¿ona w przystawkê boczn± do zbierania li¶ci. Wyposa¿ona w instalacjê hamulcow± jednoprzewodow± i instalacjê hamulcow± hydrauliczn±, oraz zsypniê o wysoko¶ci opró¿niania minimum 1560mm.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy okre¶la wymagane minimalne parametry techniczne i u¿ytkowe pojazdu:
Dane techniczne
Rok produkcji 2023
Wydajno¶æ 13800 m2/h
Masa 2300kg
Zapotrzebowanie mocy 60 KM
Sposób mocowania do no¶nika Górny zaczep transportowy
Szeroko¶æ robocza 2000/2300 mm
Zasilanie elektryczne sterowania 12 V z gniazda 3-pinowego no¶nika
Zasilanie elektryczne o¶wietlenia 12 V z gniazda 7 biegunowego no¶nika
Zasilanie hydrauliczne skrêtu dyszla 16-20 MPa
Napêd zespo³ów zasilania uk³adu hydraulicznych i zraszania - wa³ek odbioru mocy n=1000obr/min
Prêdko¶æ robocza 6 km/h
Prêdko¶æ transportowa max 25 km/h
Pojemno¶æ zbiornika zanieczyszczeñ 2,1 m3
Pojemno¶æ zbiornika wody 240 dm3
Pojemno¶æ zbiornika oleju 40 dm3
Szeroko¶æ 2175 mm
D³ugo¶æ 3510 mm
Wysoko¶æ 2230 / 2365 / 2580 mm
Wysoko¶æ opró¿niania 1660 mm
Wysoko¶æ z podniesionym zbiornikiem 3770 mm
Rozmiar kó³ 215/75R17,5
Przystawka boczna do zbierania li¶ci
Dodatkowy zbiornik wody (200 dm3)
Instalacja hamulcowa jednoprzewodowa pneumatyczna
Zsypnia (wysoko¶æ opró¿niania 1560mm)
3. Wymagania dodatkowe do przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji
- w ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowi±zany jest do przeszkolenia osób wyznaczonych przez zamawiaj±cego do obs³ugi przedmiotu zamówienia. Szkolenie takie musi zakoñczyæ siê w dniu odbioru i przebiegaæ w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego a tak¿e przekazaæ instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim. Koszt szkolenia ponosi w ca³o¶ci Wykonawca.
- wymagany okres gwarancji zamiatarki z osprzêtem wynosi 24 miesi±ce od dnia odbioru pojazdu, bez limitu kilometrów i roboczogodzin.
- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Zamawiaj±cego – Wydzia³ Gospodarki Komunalnej i Zarz±du Dróg, ul. S³omina 17, 26- 500 Szyd³owiec.
- Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny na obs³ugê i naprawê przedmiotu dostawy, a tak¿e dostawê czê¶ci i materia³ów eksploatacyjnych. Serwis winien znajdowaæ siê w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 150 km od siedziby Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria przypisuj±c im odpowiednio:
- cena brutto za realizacjê zamówienia .
- czas przeprowadzenia napraw gwarancyjnych oraz us³ug serwisowych
W kryterium: Czas przeprowadzenia napraw gwarancyjnych oraz us³ug serwisowych badany bêdzie maksymalny czas przeprowadzania napraw gwarancyjnych oraz us³ug serwisowanych, wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty. Maksymalny wymagany czas napraw i us³ug serwisowych wynosi 14 dni od dnia zg³oszenia przez Zamawiaj±cego.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przeprowadzenia napraw gwarancyjnych oraz us³ug serwisowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce.
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, dostawê co najmniej jednej maszyny komunalnej o warto¶ci 120.000,00 z³. brutto za 1 maszynê komunaln±.
5. Ocena spe³niania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± „spe³nia / nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniach i dokumentach z³o¿onych przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
2. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 4 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane ( za³±cznik nr 5 do SWZ)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiaj±cy preferuje w szczególno¶ci nastêpuj±ce formaty przes³anych danych: .pdf, .docx, zip.
2. Ka¿dy dokument sk³adaj±cy siê na ofertê lub z³o¿ony wraz z ofert± sporz±dzony w jêzyku innym ni¿ polski musi byæ z³o¿ony wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
3. Tre¶æ oferty musi byæ zgodna z tre¶ci± SWZ.
3.1 Wykaz dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê.
a) formularz ofertowy – wed³ug wzoru „Formularza cenowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e- Zamówienia - za³±cznik nr 1 do SWZ.
b) o¶wiadczenie Wykonawcy, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych – wed³ug wzoru za³±cznik nr 2 do SWZ.
Dodatkowo do oferty nale¿y do³±czyæ – je¿eli dotyczy:
a) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – wed³ug wzoru za³±cznik nr 3 do SWZ
b) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych – wed³ug wzoru za³±cznik nr 2a do SWZ.
c) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia o którym mowa w pkt. 10.3 rozdzia³ II SWZ.
c) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
d) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
- wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawcy / ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-03 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z dokumentami nale¿y z³o¿yæ elektronicznie za po¶rednictwem platformy zakupowej https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-03 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.