Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00427924/01 - Wynik z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00473751/01 - Wynik z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utwardzenie dróg płytami w 4 częściach: (1) ul. Długa w Dębogórzu Wybudowaniu, (2) ul. Krótka w Dębogórzu Wybudowaniu, (3) ul. Wichrowa w Mostach, (4) ul. Widokowa w Mostach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie dróg płytami w 4 częściach: (1) ul. Długa w Dębogórzu Wybudowaniu, (2) ul. Krótka w Dębogórzu Wybudowaniu, (3) ul. Wichrowa w Mostach, (4) ul. Widokowa w Mostach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aa42d84-2b9f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030019/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie bieżących dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych w roku 2023 na terenie Gminy Kosakowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych
przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie
ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań
dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych”.
1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1. .zip
2. .7Z
3. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z
podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie
różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania
wybranej metody podpisania plików oferty.
9. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do
zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
10. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
11. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i
zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24
godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
12. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
13. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
14. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Zamawiający zaleca aby nie
wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem
integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
2) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kosakowo, 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego 69;
3) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Pana Artura Bielickiego, z którym można się kontaktować pod adresem
email:
inspektor@cbi24.pl:,tel: + 534-311-200
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy 7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
9) posiada Pani/Pan:
10) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia);
11) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
12) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
13) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
14) nie przysługuje Pani/Panu:
15) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
16) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
17) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
18) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1.
ul. Długa w Dębogórzu Wybudowanie – zaprojektowano poszerzenie jezdni ul. Długiej na odcinku 1,24 km od skrzyżowania z ul. Rajską; Poszerzenie zaprojektowano z płyt drogowych
o wymiarach 150x300 cm o łącznej szerokości 1,5 m. Płyty należy ułożyć na podbudowie
z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Należy wbudować używane płyty drogowe, które są składowane na ul. Długiej w odległości ok. 1,0 km.
Połączenie nawierzchni z płyt i istniejących mijanek o nawierzchni bitumicznej należy wykonać
z kostki betonowej 10x20 cm w kolorze szarym. Nawierzchnię z kostki betonowej należy ograniczyć krawężnikiem betonowym wtopionym 15x30 cm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wyłonionym w przetargu Wykonawcom, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia z wolnej ręki polegającego na powtórzeniu robót podobnych do przewidzianych w przetargu.
W zakres robót uzupełniających wchodzą następujące ulice:
- ul. Limonkowa w Dębogórzu – zaprojektowano utwardzenie części ul. Limonkowej na odcinku ok. 430,0 m. Ul. Limonkową zaprojektowano o szerokości 4,0 m z płyt prefabrykowanych płyt typu yomb o wymiarach 75x100 cm. Płyty należy częściowo pozyskać z rozbiórki nawierzchni
ul. Owocowej w Dębogórzu. Założeniem jest wbudowanie 50% pozyskanego materiału (tj. 495,0 m2). Pozostałą nawierzchnię należy wykonać z nowych płyt betonowych. Płyty należy ułożyć na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
- ul. Rajska w Mostach - zaprojektowano utwardzenie części ul. Rajskiej na odcinku ok. 75,0 m
w Mostach pomiędzy ul. Szafranową a ul. Liściastą. Ul. Rajską zaprojektowano o szerokości 5,0 m
z nowych prefabrykowanych płyt typu yomb o wymiarach 75x100 cm. Płyty należy ułożyć na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
- ul. Sekwojowa w Mostach - zaprojektowano utwardzenie ul. Sekwojowej na odcinku ok. 210,00 m w Mostach od skrzyżowania z ul. Hebanową. Ul. Sekwojową zaprojektowano o szerokości 4,0 m
z nowych prefabrykowanych płyt typu yomb o wymiarach 75x100 cm. Płyty należy ułożyć na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
- zabezpieczenie kanału sanitarnego na ul. Krótkiej w Dębogórzu Wybudowanie – zaprojektowano płytę monolityczną żelbetową grubości 30 cm z betonu C30/37. Konstrukcję monolitycznej żelbetowej płyty odciążającej zabezpieczającej kolektor gdyński ścieków sanitarnych oraz jej fundamenty zaprojektowano w technologii tradycyjnej (konstrukcja żelbetowa). Projektuje się posadowienie na ławach gr. 90 cm z betonu C30/37, W8 oraz stali A-IIIN, posadowionej na warstwie chudego betonu gr. 10 cm z betonu C8/10. Odtworzenie części nawierzchni ul. Krótkiej na odcinku ok. 10,0 m z każdej strony płyty odciążającej, ułożonej na istniejącym kolektorze. Ul. Krótką zaprojektowano o szerokości 4,0 m. Istniejącą nawierzchnię z płyt yomb o wymiarach 75x100 cm (około 80 m2) należy rozebrać. Płyty z rozbiórki należy ułożyć na nowej podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm. Ze względu na podniesienie rzędnej ul. Krótkiej należy zniwelować teren i wykonać nasyp z gruntu G1
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówień uzupełniających zawiera Załączniki nr 8 do SWZ (8A, 8B, 8C, 8D)
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2.
ul. Krótka w Dębogórzu Wybudowanie – zaprojektowano utwardzenie części ul. Krótkiej na odcinku ok. 70,0 m od ul. Leśnej. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 5,0 m z prefabrykowanych płyt typu yomb o wymiarach 75x100 cm. Płyty należy ułożyć na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Istniejącą nawierzchnię z płyt yomb (około 120 m2) należy rozebrać. W zależności od stanu płyt, należy wykorzystać je do ponownego wbudowania na ul. Krótkiej lub przetransportować
i zutylizować w granicach Gminy Kosakowo. Założeniem jest odzyskanie 30% materiału
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wyłonionym w przetargu Wykonawcom, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia z wolnej ręki polegającego na powtórzeniu robót podobnych do przewidzianych w przetargu.
W zakres robót uzupełniających wchodzą następujące ulice:
- ul. Limonkowa w Dębogórzu – zaprojektowano utwardzenie części ul. Limonkowej na odcinku ok. 430,0 m. Ul. Limonkową zaprojektowano o szerokości 4,0 m z płyt prefabrykowanych płyt typu yomb o wymiarach 75x100 cm. Płyty należy częściowo pozyskać z rozbiórki nawierzchni
ul. Owocowej w Dębogórzu. Założeniem jest wbudowanie 50% pozyskanego materiału (tj. 495,0 m2). Pozostałą nawierzchnię należy wykonać z nowych płyt betonowych. Płyty należy ułożyć na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
- ul. Rajska w Mostach - zaprojektowano utwardzenie części ul. Rajskiej na odcinku ok. 75,0 m
w Mostach pomiędzy ul. Szafranową a ul. Liściastą. Ul. Rajską zaprojektowano o szerokości 5,0 m
z nowych prefabrykowanych płyt typu yomb o wymiarach 75x100 cm. Płyty należy ułożyć na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
- ul. Sekwojowa w Mostach - zaprojektowano utwardzenie ul. Sekwojowej na odcinku ok. 210,00 m w Mostach od skrzyżowania z ul. Hebanową. Ul. Sekwojową zaprojektowano o szerokości 4,0 m
z nowych prefabrykowanych płyt typu yomb o wymiarach 75x100 cm. Płyty należy ułożyć na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
- zabezpieczenie kanału sanitarnego na ul. Krótkiej w Dębogórzu Wybudowanie – zaprojektowano płytę monolityczną żelbetową grubości 30 cm z betonu C30/37. Konstrukcję monolitycznej żelbetowej płyty odciążającej zabezpieczającej kolektor gdyński ścieków sanitarnych oraz jej fundamenty zaprojektowano w technologii tradycyjnej (konstrukcja żelbetowa). Projektuje się posadowienie na ławach gr. 90 cm z betonu C30/37, W8 oraz stali A-IIIN, posadowionej na warstwie chudego betonu gr. 10 cm z betonu C8/10. Odtworzenie części nawierzchni ul. Krótkiej na odcinku ok. 10,0 m z każdej strony płyty odciążającej, ułożonej na istniejącym kolektorze. Ul. Krótką zaprojektowano o szerokości 4,0 m. Istniejącą nawierzchnię z płyt yomb o wymiarach 75x100 cm (około 80 m2) należy rozebrać. Płyty z rozbiórki należy ułożyć na nowej podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm. Ze względu na podniesienie rzędnej ul. Krótkiej należy zniwelować teren i wykonać nasyp z gruntu G1
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówień uzupełniających zawiera Załączniki nr 8 do SWZ (8A, 8B, 8C, 8D)
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3.
ul. Wichrowa w Mostach – zaprojektowano utwardzenie części ul. Wichrowej na odcinku ok. 280,0 m w Mostach na odcinku od ulicy Gdyńskiej do działki nr 1005/16 oraz drogę łączącą ulicę Wichrową z ul. Księżycową. Ul. Wichrową zaprojektowano o szerokości 5,0 m z nowych prefabrykowanych płyt typu yomb o wymiarach 75x100 cm. Płyty należy ułożyć na podbudowie
z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wyłonionym w przetargu Wykonawcom, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia z wolnej ręki polegającego na powtórzeniu robót podobnych do przewidzianych w przetargu.
W zakres robót uzupełniających wchodzą następujące ulice:
- ul. Limonkowa w Dębogórzu – zaprojektowano utwardzenie części ul. Limonkowej na odcinku ok. 430,0 m. Ul. Limonkową zaprojektowano o szerokości 4,0 m z płyt prefabrykowanych płyt typu yomb o wymiarach 75x100 cm. Płyty należy częściowo pozyskać z rozbiórki nawierzchni
ul. Owocowej w Dębogórzu. Założeniem jest wbudowanie 50% pozyskanego materiału (tj. 495,0 m2). Pozostałą nawierzchnię należy wykonać z nowych płyt betonowych. Płyty należy ułożyć na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
- ul. Rajska w Mostach - zaprojektowano utwardzenie części ul. Rajskiej na odcinku ok. 75,0 m
w Mostach pomiędzy ul. Szafranową a ul. Liściastą. Ul. Rajską zaprojektowano o szerokości 5,0 m
z nowych prefabrykowanych płyt typu yomb o wymiarach 75x100 cm. Płyty należy ułożyć na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
- ul. Sekwojowa w Mostach - zaprojektowano utwardzenie ul. Sekwojowej na odcinku ok. 210,00 m w Mostach od skrzyżowania z ul. Hebanową. Ul. Sekwojową zaprojektowano o szerokości 4,0 m
z nowych prefabrykowanych płyt typu yomb o wymiarach 75x100 cm. Płyty należy ułożyć na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
- zabezpieczenie kanału sanitarnego na ul. Krótkiej w Dębogórzu Wybudowanie – zaprojektowano płytę monolityczną żelbetową grubości 30 cm z betonu C30/37. Konstrukcję monolitycznej żelbetowej płyty odciążającej zabezpieczającej kolektor gdyński ścieków sanitarnych oraz jej fundamenty zaprojektowano w technologii tradycyjnej (konstrukcja żelbetowa). Projektuje się posadowienie na ławach gr. 90 cm z betonu C30/37, W8 oraz stali A-IIIN, posadowionej na warstwie chudego betonu gr. 10 cm z betonu C8/10. Odtworzenie części nawierzchni ul. Krótkiej na odcinku ok. 10,0 m z każdej strony płyty odciążającej, ułożonej na istniejącym kolektorze. Ul. Krótką zaprojektowano o szerokości 4,0 m. Istniejącą nawierzchnię z płyt yomb o wymiarach 75x100 cm (około 80 m2) należy rozebrać. Płyty z rozbiórki należy ułożyć na nowej podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm. Ze względu na podniesienie rzędnej ul. Krótkiej należy zniwelować teren i wykonać nasyp z gruntu G1
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówień uzupełniających zawiera Załączniki nr 8 do SWZ (8A, 8B, 8C, 8D)
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4.
ul. Widokowa w Mostach - zaprojektowano utwardzenie części ul. Widokowej na odcinku ok. 170,0 m w Mostach od istniejących płyt. Ul. Widokową zaprojektowano o szerokości 4,0 m
z nowych prefabrykowanych płyt typu yomb o wymiarach 75x100 cm. Płyty należy ułożyć na podbudowie
z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wyłonionym w przetargu Wykonawcom, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia z wolnej ręki polegającego na powtórzeniu robót podobnych do przewidzianych w przetargu.
W zakres robót uzupełniających wchodzą następujące ulice:
- ul. Limonkowa w Dębogórzu – zaprojektowano utwardzenie części ul. Limonkowej na odcinku ok. 430,0 m. Ul. Limonkową zaprojektowano o szerokości 4,0 m z płyt prefabrykowanych płyt typu yomb o wymiarach 75x100 cm. Płyty należy częściowo pozyskać z rozbiórki nawierzchni
ul. Owocowej w Dębogórzu. Założeniem jest wbudowanie 50% pozyskanego materiału (tj. 495,0 m2). Pozostałą nawierzchnię należy wykonać z nowych płyt betonowych. Płyty należy ułożyć na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
- ul. Rajska w Mostach - zaprojektowano utwardzenie części ul. Rajskiej na odcinku ok. 75,0 m
w Mostach pomiędzy ul. Szafranową a ul. Liściastą. Ul. Rajską zaprojektowano o szerokości 5,0 m
z nowych prefabrykowanych płyt typu yomb o wymiarach 75x100 cm. Płyty należy ułożyć na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
- ul. Sekwojowa w Mostach - zaprojektowano utwardzenie ul. Sekwojowej na odcinku ok. 210,00 m w Mostach od skrzyżowania z ul. Hebanową. Ul. Sekwojową zaprojektowano o szerokości 4,0 m
z nowych prefabrykowanych płyt typu yomb o wymiarach 75x100 cm. Płyty należy ułożyć na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
- zabezpieczenie kanału sanitarnego na ul. Krótkiej w Dębogórzu Wybudowanie – zaprojektowano płytę monolityczną żelbetową grubości 30 cm z betonu C30/37. Konstrukcję monolitycznej żelbetowej płyty odciążającej zabezpieczającej kolektor gdyński ścieków sanitarnych oraz jej fundamenty zaprojektowano w technologii tradycyjnej (konstrukcja żelbetowa). Projektuje się posadowienie na ławach gr. 90 cm z betonu C30/37, W8 oraz stali A-IIIN, posadowionej na warstwie chudego betonu gr. 10 cm z betonu C8/10. Odtworzenie części nawierzchni ul. Krótkiej na odcinku ok. 10,0 m z każdej strony płyty odciążającej, ułożonej na istniejącym kolektorze. Ul. Krótką zaprojektowano o szerokości 4,0 m. Istniejącą nawierzchnię z płyt yomb o wymiarach 75x100 cm (około 80 m2) należy rozebrać. Płyty z rozbiórki należy ułożyć na nowej podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm. Ze względu na podniesienie rzędnej ul. Krótkiej należy zniwelować teren i wykonać nasyp z gruntu G1
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówień uzupełniających zawiera Załączniki nr 8 do SWZ (8A, 8B, 8C, 8D)
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie budowy/przebudowy/rozbudowy /remontu/modernizacji nawierzchni z płyt betonowych o wartości minimum 50 000 zł brutto
W przypadku składania przez wykonawcę ofert na więcej niż na jedną część, dla każdej częsci wykonawca musi wskazać inną robotę budowlaną o podanej minimalnej wartości.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: PLATFORMAZAKUPOWA.PL
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-10 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający wyklucza :a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29
września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3.
d) Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 p.z.p
INNE PRZETARGI KOSAKOWO
- Realizacja usług według Programu "Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej" - edycja 2025 -program MRiPS finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego
- Wyposażenie skrzydła modułowego Szkoły Podstawowej w Pogórzu - Umeblowanie i pomoce dydaktyczne
- Dostawa sprzętu informatycznego i elektronicznego dla skrzydła modułowego Szkoły Podstawowej w Pogórzu, gm. Kosakowo
więcej: przetargi KOSAKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 4
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.