Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi z płyt betonowych - przedłużenie ul. Bursztynowej w Policach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 3
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 431 14 44
1.5.8.) Numer faksu: 91 431 18 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.police.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-733b09ea-8a48-11ec-9bc1-c2db95d088971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi z płyt betonowych - przedłużenie ul. Bursztynowej w Policach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-733b09ea-8a48-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011892/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa drogi z płyt betonowych - przedłużenie ul. Bursztynowej w Policach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265494/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawę prawną udzielenia zamówienia stanowią przepisy art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będąc jednostką samorządu terytorialnego należy do grona jednostek sektora finansów publicznych, o których mowa w art. 9 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. Wykonawca jest spółką prawa handlowego, wpisana do Krajowego rejestru sądowego pod numerem 0000157267. Wszystkie udziały w spółce posiada Gmina Police. Gmina Police sprawuje nad spółką kontrolę odpowiadająca kontroli nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółki. Ponad 90% działalności Wykonawcy dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego lub przez inną osobę prawną, nad którą Zamawiający sprawuje kontrolę.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.272.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 612089,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu zadania pn. "Budowa drogi z płyt betonowych - przedłużenie ul. Bursztynowej w Policach". Zakres zadania obejmuje rozbiórkę istniejących nawierzchni z płyt drogowych, płyt JOMB i nawierzchni żużlowej (w sumie ok. 990 m2), oraz wykonanie nowej nawierzchni z płyt drogowych na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5mm (pow. ok. 1 450 m2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612089,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 612089,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612089,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "TRANS-NET" S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON - 810048586
7.3.3) Ulica: Tanowska 8
7.3.4) Miejscowość: Police
7.3.5) Kod pocztowy: 72-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ TRANS-NET S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ TRANS-NET S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612089,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18INNE PRZETARGI Z POLIC
- "Wygłuszenie ciągów komunikacyjnych w budynku A-2 oraz na II piętrze łącznika Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach, wraz z robotami towarzyszącymi".
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w roku 2025
- Organizacja usług szkoleniowych dla Uczestników projektu ,,KLAMERKA"
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 200527W w msc. Hołowczyce-Kolonia
- Przebudowa dróg wewnętrznych w m. Jedlicze oraz w m. Żarnowiec
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Wymiana nawierzchni jezdni i chodników ul. Głowackiego w m. Góra,,
- ,,Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ludwików stanowiącej dojazd do gruntów rolnych"
- Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 24 obręb 0016PGR Kucice
- Budowa drogi gminnej nr 118091L w miejscowości Rudnik Szlachecki i Wilkołaz Trzeci od km 0+000 do km 0+496
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.