eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczDostawa wyposażenia pracowni szkolnych



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wałecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Dąbrowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 67 250 84 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@powiatwalecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a7538cb-f78c-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022635/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wyposażenie pracowni szkolnych w ramach Projektu 8.9

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: Wiedza oparta na praktyce - modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie wałeckim

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233359/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136349,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia klasopracowni dla zawodu elektryk, w tym:
1) oscyloskop cyfrowy dwukanałowy – 6 sztuk,
2) zestaw do nauki elektromagnetyzmu – 3 sztuki,
3) miernik uniwersalny trms współpracujący z pc, tabletem lub telefonem; wytrzymały na upadki – 6 sztuki,
4) zasilacz laboratoryjny na prąd stały i zmienny – 6 sztuk,
5) generator funkcyjny dwukanałowy – 9 sztuk,
6) miernik pojemności indukcyjności i rezystancji – 6 sztuk,
7) miernik uniwersalny true rms -24 sztuki.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do SWZ - część pierwsza zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38342000-4 - Oscyloskopy

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

31120000-3 - Generatory

4.5.5.) Wartość części: 43756,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia klasopracowni dla zawodu technik budownictwa, w tym:
1) biurko narożne dla nauczyciela – 1 sztuka,
2) biurko szkolne dla nauczyciela – 1 sztuka,
3) krzesło obrotowe dla nauczyciela – 2 sztuki,
4) biurko z funkcją deski kreślarskiej + taboret kreślarski – 16 sztuk,
5) deska kreślarska – 17 sztuk,
6) stół komputerowy dwuosobowy – 8 sztuk,
7) krzesło szkolne – 16 sztuk,
8) kamera termowizyjna – 1 sztuka,
9) wizualizer/scaner – 1 sztuka,
10) lampka biurowa kreślarska – 17 sztuk,
11) szafa przesuwna – 3 sztuki,
12) regał – 1 sztuka,
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do SWZ - część druga zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

38320000-4 - Stoły kreślarskie

39134000-0 - Meble komputerowe

32333200-8 - Kamery wideo

30216110-0 - Skanery komputerowe

31521100-5 - Lampy na biurko

4.5.5.) Wartość części: 29199,58 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia klasopracowni dla zawodu operator obrabiarek skrawających, w tym:
1) imadło maszynowe 6530-125 pochylne kołyskowe - 2 sztuki,
2) końcówka wymienna do czujników zegarowych 3d – 4 sztuki,
3) komplet płytek dociskowych m12 dla rowka 14mm – 1 sztuka,
4) komplet płytek dociskowych m14 dla rowka 16 mm – 1 sztuka,
5) czujnik zegarowy dźwigniowy (uchylny) – 2 sztuki,
6) nóż tokarski – 1 sztuka,
7) płytka tokarska – 20 sztuk,
8) płytka tokarska – 10 sztuk,
9) uchwyt tokarski – 1 sztuka,
10) elektroniczny czujnik krawędzi – 1 sztuka,
11) czujnik krawędzi krawędziowy centrownik – 1 sztuka,
12) wiertarko-wkrętarka z udarem – 2 sztuki,
13) wiertarka – 2 sztuki,
14) wyrzynarka – 1 sztuka,
15) stół warsztatowy – 6 sztuk,
16) nadbudowa 2 modułowa z oświetleniem led do stołu warsztatowego – 6 sztuk,
17) zespół nóg bocznych – 12 sztuk,
18) szafka warsztatowa – 2 sztuki,
19) imadło ślusarskie obrotowe – 6 sztuk,
20) imadło maszynowe obrotowe – 4 sztuki,
21) ostrzarka szlifierka do wierteł – 1 sztuka,
22) krzesło warsztatowe – 6 sztuk,
23) szlifierka stołowa dwutarczowa przemysłowa – 1 sztuka,
24) ostrzarka do pił taśmowych – 1 sztuka,
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do SWZ - część trzecia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42670000-3 - Części i akcesoria do obrabiarek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

35125100-7 - Czujniki

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

43414000-8 - Szlifierki

4.5.5.) Wartość części: 63393,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46065,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75645,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46065,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Dyra prowadzący działaność gospodarczą pod nazwą art-AD Artur Dyra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521594068

7.3.4) Miejscowość: Grzechynia 768

7.3.5) Kod pocztowy: 34-220

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46065,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w tej części uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112089,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123475,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112089,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.3) Ulica: Ordona 2a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112089,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.