eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliszewRozbudowa drogi gminnej - ulicy Polnej w Wieliszewie od drogi powiatowej - ulicy Kościelnej do drogi gminnej - ulicy Miłej z odwodnieniem i oświetleniem drogowym wraz z rozbudową skrzyżowania



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej - ulicy Polnej w Wieliszewie od drogi powiatowej - ulicy Kościelnej do drogi gminnej – ulicy Miłej z odwodnieniem i oświetleniem drogowym wraz z rozbudową skrzyżowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELISZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-135

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 782 18 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wieliszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wieliszew.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej - ulicy Polnej w Wieliszewie od drogi powiatowej - ulicy Kościelnej do drogi gminnej – ulicy Miłej z odwodnieniem i oświetleniem drogowym wraz z rozbudową skrzyżowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89da9f70-228a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00213911/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.19.2021.PR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5104949,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje rozbudowę drogi gminnej - ulicy Polnej na odcinku o długości około 460 m od skrzyżowania z ul. Kościelną do skrzyżowania z ul. Miłą oraz rozbudowę istniejącego skrzyżowania czterowlotowego ul. Kościelnej z ul. Polną i Al. Solidarności na rondo z przejezdną wyspą środkową.
Chodniki oraz miejsca przejść dla pieszych zostały przystosowane do poruszania się przez osoby niepełnosprawne. W rejonie przejść dla pieszych będą obniżone krawężniki do poziomu jezdni oraz ułożone dwa rzędy płyt z wypustkami koloru żółtego dla niewidomych i słabowidzących.
Ogrodzenia ujęte projektem należy rozebrać, a ogrodzenie dz. nr ew. 876/6, 876/8 odtworzyć. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych projektowanymi ściekami z kostki betonowej i wpustami, które podłączone będą do kanalizacji deszczowej.
W ramach inwestycji przebudowane zostaną sieci uzbrojenia terenu: wodociągi, linie telekomunikacyjne, energetyczne, słupy napowietrznych linii energetycznych, linie oświetleniowe, linie gazowe, kanalizacja sanitarna i wodociągowa.
Szczegółowy zakres inwestycji został określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót stanowiące załącznik do SWZ.
Zakres robót został podzielony na dwie części tj,
a) Etap I – rozbudowa istniejącego skrzyżowania czterowlotowego ul. Kościelnej, Polnej i Al. Solidarności na rondo z przejezdną wyspą środkową
b) Etap II – rozbudowa ulicy Polnej od skrzyżowania z ul. Kościelną do ul. Miłej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5205107,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5717040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5205107,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010676681

7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia: geodezja, wycinka drzew, roboty drogowe z wyłączeniem robót bitumicznych, roboty branży wod-kan, roboty branży gazowej, roboty branży elektroenergetycznej, roboty branży teletechnicznej, stała i czasowa organizacja ruchu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5205107,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.