Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00279371/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
- 2021/BZP 00287445/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych dla Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492722404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kokoszków 71
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 10 709
1.5.8.) Numer faksu: 18 26 10 708
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ppuz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ppwsz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ppwsz,m,317148,przetargi-i-zapytania.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych dla Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec994690-4c2d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00092609/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa sprzętu komputerowego, części oraz akcesoriów peryferyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279371/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP.382.06.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A4 monochromatycznych, 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A3 kolor oraz 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego A4 kolor.1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymaganych parametrów stanowią: załączniki nr 1a – 1b do SWZ tj. Opis parametrów technicznych, zestawienie asortymentowo - cenowe oraz załącznik nr 5 do SWZ tj. wzór umowy.
2) Podane w załącznikach nr 1a – 1b minimalne wymagania i parametry techniczne wynikają z potrzeby zachowania jednolitości sprzętu/oprogramowania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.
3) Ilekroć w załącznikach nr 1a – 1b tj. Opisie parametrów technicznych, zestawieniu asortymentowo - cenowym wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy – oznacza to, iż Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i dopuszcza rozwiązanie równoważne. Wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu jest jedynie przykładowe i służy określenia minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać materiały, produkty, urządzenia aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności przez to rozwiązanie oferowanych, nie odbiega znacząco od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Przez bardzo zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic nie wpływających w żadnym stopniu na całokształt rozwiązania, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, identycznych dla obu rozwiązań, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane.
4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także konfigurację i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane części, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w danej części. W poszczególnych częściach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego.
6) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części
7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
8) Dostarczany przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.
9) Dostawę należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-440 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
10) Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe, bez wad i uszkodzeń i pochodzić z bieżącej produkcji tj. wyprodukowany w 2020 i 2021 roku. Urządzenia muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1344) o ile sprzęt takie dokumenty posiada. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.
11) Do wszystkich urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne.
12) Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
13) Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy wynosi minimum 12 miesięcy. (Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Oferty w których Wykonawca zaoferował krótszy okres gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ.
14) Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację oraz przeglądy jeśli wynikają z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowane w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów.
15) Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy wynosi minimum 12 miesięcy. (Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Oferty w których Wykonawca zaoferował krótszy okres gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ.
16) Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację oraz przeglądy jeśli wynikają z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowane w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów 16) Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy wynosi minimum 12 miesięcy. (Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Oferty w których Wykonawca zaoferował krótszy okres gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48430000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zapasami
4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego A4 monochromatycznego, 4 sztuk komputerów przenośnych z systemem operacyjnym Windows 10 Pro 64-bit, 1 sztuki komputera przenośnego z systemem operacyjnym macOS, 4 sztuk oprogramowania biurowego Microsoft Office Standard 2019 SNGL OLP NL Acdmc oraz 1 sztuki oprogramowania biurowego Microsoft Office Mac Home Student 2016 Polish.1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymaganych parametrów stanowią: załączniki nr 1a – 1b do SWZ tj. Opis parametrów technicznych, zestawienie asortymentowo - cenowe oraz załącznik nr 5 do SWZ tj. wzór umowy.
2) Podane w załącznikach nr 1a – 1b minimalne wymagania i parametry techniczne wynikają z potrzeby zachowania jednolitości sprzętu/oprogramowania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.
3) Ilekroć w załącznikach nr 1a – 1b tj. Opisie parametrów technicznych, zestawieniu asortymentowo - cenowym wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy – oznacza to, iż Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i dopuszcza rozwiązanie równoważne. Wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu jest jedynie przykładowe i służy określenia minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać materiały, produkty, urządzenia aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności przez to rozwiązanie oferowanych, nie odbiega znacząco od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Przez bardzo zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic nie wpływających w żadnym stopniu na całokształt rozwiązania, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, identycznych dla obu rozwiązań, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane.
4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także konfigurację i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane części, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w danej części. W poszczególnych częściach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego.
6) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części
7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
8) Dostarczany przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.
9) Dostawę należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-440 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
10) Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe, bez wad i uszkodzeń i pochodzić z bieżącej produkcji tj. wyprodukowany w 2020 i 2021 roku. Urządzenia muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1344) o ile sprzęt takie dokumenty posiada. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.
11) Do wszystkich urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne.
12) Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
13) Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy wynosi minimum 12 miesięcy. (Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Oferty w których Wykonawca zaoferował krótszy okres gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ.
14) Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację oraz przeglądy jeśli wynikają z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowane w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów.
15) Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy wynosi minimum 12 miesięcy. (Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Oferty w których Wykonawca zaoferował krótszy okres gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ.
16) Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację oraz przeglądy jeśli wynikają z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowane w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów 16) Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy wynosi minimum 12 miesięcy. (Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Oferty w których Wykonawca zaoferował krótszy okres gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48430000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zapasami
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca który złożył najkorzystniejszą ofertę w postępowaniu dot. Części I pismem z dnia 10.12.2021 r. poinformował, że ze względu na trudną sytuację na rynku oraz opóźnienia w dostawach spowodowane pandemią Covid-19 nie będzie w stanie zrealizować umowy w terminie określonym w dokumentach zamówienia i z tego względu uchyla się od podpisania umowy dot. Części I postępowania na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych dla PPUZ w Nowym Targu. Jednocześnie była to jedyna oferta dot. przedmiotowej części tak więc Zamawiający nie ma możliwości dokonania ponownego badania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z art. 263 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44741,25 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27494,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27494,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27494,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMPLE Technology Sp. zo. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252698184
7.3.3) Ulica: Włościańska 15/26
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-710
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27494,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Rozbudowa dp nr 1669K Jordanów-Spytkowice na odcinku I-w km od 7+879,20 do km 8+700 na odcinku II w km od 9+269,00 do km 9+649,77 w miejscowości Spytkowice, Powiat Nowotarski/Gmina Spytkowice
- Likwidacja barier architektonicznych na parterze w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu w tzw. "starej części szkoły".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Grabka w miejscowości Łopuszna
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów
- Koszenie traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego
- Wykonanie usług konserwacji i renowacji ksiąg stanu cywilnego z lat 1890-1945 dla Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich w Nowym Targu.
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami komputerowymi oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Automatyzacja procesów obsługi wniosków w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.