Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00270896/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00279468/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP UŻYWANEJ KOPARKO-ŁADOWARKI DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243331674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Dzieńdziela 44
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322262551 wew.103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@zuk.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zukmikolow.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9074141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP UŻYWANEJ KOPARKO-ŁADOWARKI DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63468ea7-f25e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037435/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 ZAKUP UŻYWANEJ KOPARKO - ŁADOWARKI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN52024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem.
2. Koparko-ładowarka powinna być w pełni sprawna technicznie i wolna od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich,
3. Koparko-ładowarka powinna mieć estetyczny wygląd zewnętrzny i wnętrza kabiny. Koparko-ładowarka może nosić ślady normalnego używania jednak ślady te muszą być adekwatne do ilości przepracowanych motogodzin. Koparko-ładowarka powinna być bezwypadkowa, bez widocznych uszkodzeń mechanicznych. Wnętrze kabiny i wszelkie znajdujące się w niej oprzyrządowanie musi być czyste, kompletne i bez uszkodzeń mechanicznych.
4. Koparko-ładowarka musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 roku, poz. 1047 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
5. Koparko-ładowarka może być sprowadzona z zagranicy lecz musi być po wszystkich opłatach celno-skarbowych.
6. Parametry i wyposażenie przedmiotu zamówienia.
Parametry wskazane poniżej należy rozumieć jako minimalne, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych
• dopuszczalny rok produkcji 2014 i nowsze,
• ilość motogodzin nie więcej niż 6500
• masa eksploatacyjna maszyny minimum 7500 kg
• silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy minimum 100 KM
• system blokady zmiennika momentu
• skrzynia biegów wyposażona w system pozwalający na jazdę z większą prędkością po drogach publicznych
• napęd koparko-ładowarki 4x4
• koła jezdne: przednie o rozmiarze 20 ", tylne o rozmiarze 26 ", opony nadające się do jazdy po drogach publicznych
• przednie koła skrętne
• minimum cztery biegi w przód, minimum cztery biegi w tył
• stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie, gumowe podkładki pod stabilizatory
• błotniki kół przednich i tylnych
• kabina operatora ogrzewana, klimatyzowana wyposażona w obrotowy fotel pneumatyczny z zagłówkiem
• drzwi z obu stron; 2 lusterka zewnętrzne
• sygnał cofania
• światło sygnalizacyjne (kolor pomarańczowy) zlokalizowane na dachu kabiny
• światła robocze
• oświetlenie drogowe
• oferowana maszyna musi być wyposażona w radio w kabinie oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego, apteczki, skrzynki narzędziowej - wyposażonej oraz wyposażona w instrukcję obsługi operatora w języku polskim i katalog części zamiennych
• zbiornik paliwa o pojemności minimum 130 litrów
• sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą dźwigni
• układ amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego
• łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna 6 w 1 z widłami do palet
• pojemność łyżki ładowarki minimum 1,2 m3
• szerokość łyżki minimum 2,35 m
• maksymalna wysokość załadunku minimum 3,0 m
• ramię tylne teleskopowe
• szybkozłącze koparkowe
• łyżka koparkowa montowana na szybkozłącze o szerokości minimum 600 mm z zębami
• łyżka koparkowa skarpowa montowana na szybkozłącze o szerokości minimum 1500 mm
• głębokość kopania ze standardową łyżką minimum 5,0 m
• ogumienie minimum 90% bieżnika fabrycznego, bez uszkodzeń mechanicznych
• wszystkie płyny eksploatacyjne muszą być w stanie zapewniającym właściwą pracę maszyny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interhandler Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169699
7.3.3) Ulica: Wapienn 6
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mikołowie oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki i nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka z trójstronnym wywrotem
- Zakup koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chorzelach.
- Zakup i dostawa 1 szt. koparki kołowej dla potrzeb PZD Częstochowa.
- Zakup ładowarki teleskopowej w formie leasingu operacyjnego
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.