Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00261904/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYNAJEM POMIESZCZEŃ KUCHNI ORAZ PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM W BOGDAŃCU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W BOGDAŃCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522426982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Bogdaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-450
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bogdaniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zszbogdaniec.edupage.org/#
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bogdaniec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYNAJEM POMIESZCZEŃ KUCHNI ORAZ PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM W BOGDAŃCU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff0e2103-0b71-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.06.2023.MGL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYNAJEM POMIESZCZEŃ KUCHNI ORAZ PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM W BOGDAŃCU
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena jaką Wykonawcy zaoferowali na wykonanie zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na jego sfinansowanie, tj. 800 000,00 zł (brutto).SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1215524,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1215524,00
INNE PRZETARGI BOGDANIEC
więcej: przetargi BOGDANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Toruniu w okresie od dnia 18.11.2024 r. do 28.02.2025 r.
- dostawa gotowych posiłków oraz napojów (cateringu oraz serwisu kawowego) dla uczestników konkursu "Książka Mówi"
- Świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostawa posiłków cateringowych dla dzieci, które będą uczęszczać w roku 2025 do żłobka i oddziałów przedszkolnych
- Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych i Przedszkola na terenie Gminy Grajewo z podziałem na części
- Prowadzenie stołówki szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, wraz z użyczeniem pomieszczeń (II)
- NA ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTAWY CODZIENNYCH POSIŁKÓW DLA MIESZKAŃCÓW CENTRUM OPIEKUŃCZO - MIESZKALNEGO W LIPSKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.