Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00305098/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem i obsługa sztucznego lodowiska sezonowego
wraz z elementami towarzyszącymi na Placu Jana Pawła II przy ul. Jagiellońskiej w Zielonce
w okresie od 06.01.2022r. do 27.02.2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK KULTURY I SPORTU W ZIELONCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016354010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waleriana Łukasińskiego 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Zielonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@zielonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: okis.zielonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zielonka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem i obsługa sztucznego lodowiska sezonowegowraz z elementami towarzyszącymi na Placu Jana Pawła II przy ul. Jagiellońskiej w Zielonce
w okresie od 06.01.2022r. do 27.02.2022r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36f43e8b-5810-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00274679/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Najem i obsługa sztucznego lodowiska sezonowego wraz elementami towarzyszącymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305098/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OKiS.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zmówienia jest najem i obsługa sztucznego lodowiska sezonowego wraz z elementami towarzyszącymi na Placu Jana Pawła II przy ul. Jagiellońskiej w Zielonce w okresie od 06.01.2022r. do 27.02.2022r.
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku Nr 9 a i 9b do SWZ.
Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: czynności związanych z montażem obsługą i demontażem sztucznego lodowiska, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji
i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych
z zatrudnieniem tych osób, zostały określony w § 2 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37411220-0 - Łyżwy
37481000-3 - Maszyny do konserwacji lodu
42716200-0 - Suszarki
45331231-4 - Instalowanie urządzeń mrożących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIL-POL Jan Jacek Gajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250096071
7.3.3) Ulica: Fieldorfa 8
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIL-POL JAN JACEK GAJEWSKI-OŁDAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIL-POL JAN JACEK GAJEWSKI-OŁDAKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-20 do 2022-03-15INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z zamontowanym ładowaczem czołowym
- Licencje na oprogramowanie do projektowania typu CAD
- Serwery, macierze i wyposażenie dla serwerowni dla WITU
- "Przebudowa, nadbudowa i remont budynku przy ul. Wyszyńskiego 7D w Zielonce- miejsca aktywności i integracji społecznej"
- Budowa drogi gminnej ul. gen. Ottokara Brzozy-Brzeziny w Zielonce na odc. od ul. Kasztanowej do ul. Woj. Polskiego
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz usługa organizacji turnusów rehabilitacyjnych.
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Zakup i dostawa hali namiotowej oraz maszyny do utrzymania lodowiska w Głuchołazach
więcej: Łyżwy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.