Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00300252/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. Jaśminowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Susz
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 2786 015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://susz.logintrade.net/zapytania_email,160983,3fe910bdfa9a2433487225b8b0e834da.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. Jaśminowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-021a5942-0238-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046160/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. Jaśminowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RU.I.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 261853,64 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienie jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru związana z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesem przebudowy drogi w ramach za-dania pn. „Przebudowa ul. Jaśminowej”, wraz z robotami towarzyszącymi, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy robót budowlanych oraz Dostawców materiałów. Planowany zakres robót budowlany wraz z całą dokumentacją dostępny jest pod linkiem: https://susz.logintrade.net/zapytania_email,160842,f892cc901546f2cd3c1a3ff8aa8449bf.html Zakres rzeczowy obejmuje: 1) Reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji dokumentacją budowlaną, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2) Sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach swoich uprawnień budowlanych nad robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z Prawo budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonanych robót. 3) Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru i przekazywania do użytkowania obiektu. 5) Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązuje się wykonać swoje obowiązki z należytą starannością, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz dokumentacją techniczną. 6) Uczestnictwo w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót w celu realizacji inwestycji. 7) Monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania. 8) Rozliczenia umowy z Wykonawcą robót w przypadku wypowiedzenia umowy o wykonawstwo robót. 9) Żądać od Wykonawcy robót - kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować nie-dopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 10) Informowanie właścicieli gruntów o konieczności czasowego zajęcia przed wkroczeniem Wykonawcy robót na teren sąsiedni nie będący własnością Inwestora. 11) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją umowy. 12) Nadzór inwestorski realizowanych robót w ramach projektu budowlanego, pozwolenia na budowę oraz umowy o wykonanie inwestycji zawartej pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą robót. 13) Udział w naradach roboczych/radach budowy na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy. 14) Obecność na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu, a także każdorazowo na wezwanie Wykonawcy lub Zamawiającego, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 2 dni od Wezwania, obecności potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. (załącznik nr 1 do umowy). 15) Wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego, uzgodnionych i zaakceptowanych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego. 16) W razie potrzeby wzywanie projektantów na budowę, kierowanie do projektantów pytań i zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez Wykonawców inwestycji lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. 17) Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy. 18) Prowadzenie w trakcie obecności na budowie, o której mowa w pkt. 9, narad roboczych na terenie budowy oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad. 19) Sporządzania i przedstawienie Zamawiającemu protokołów konieczności: dla robot dodatkowych oraz robot zamiennych.
20) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz zamiennych pełnienie nadzoru nad tymi robotami w ramach wynagrodzenia określonego w § 4 ust.1. 21) Rozliczenie rzeczowo-finansowe wykonanych robót oraz kosztorysu powykonawczego i przedstawienie Zamawiającemu. 22) Dokonanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Zamawiającemu. 23) Egzekwowanie od Wykonawcy inwestycji i przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej zgodnej STWIOR. 24) Uczestnictwo w komisji przeglądów gwarancyjnych inwestycji organizowanych przez Zamawiającego. 25) Składanie tygodniowych raportów stanu zaawansowania robót. 26) Uwaga! Koszty dojazdu na plac budowy ponosi inspektor nadzoru inwestorskiego. 27) W przypadku wyniknięcia kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do nieodpłatnego uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych z Wykonawcą robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: D&B&K Projektowanie i Nadzory mgr. inż. Łukasz Kuchnio
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441690718
7.3.3) Ulica: Jaśminowa 12
7.3.4) Miejscowość: Susz
7.3.5) Kod pocztowy: 14-240
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
D & B & K Projektowanie i Nadzór mgr inż Łukasz Kuchnio
jakie przetargi wygrała firma
D & B & K Projektowanie i Nadzór mgr inż Łukasz Kuchnio
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI SUSZ
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Susz
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Susz - II postępowanie
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Wykonanie nakładki w m. Lubnowy Małe dz. Nr 135
- Budowa chodnika w Bornicach II etap
więcej: przetargi SUSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu".
- "Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozwój infrastruktury społecznej w Rumi (budynek użyteczności publicznej)."
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Powiatu Lwóweckiego przy ul. Ptasiej 3 we Lwówku Śląskim"
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Uzbrojenie terenów przemysłowych w mieście Ryki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.