eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaRemont schodów zewnętrznych od strony zachodniej i wschodniej oraz wymiana drzwi zewnętrznych od strony zachodniej w budynku Przedszkolu nr 1 w Pszczynie przy ul.J.Kupca 1



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont schodów zewnętrznych od strony zachodniej i wschodniej
oraz wymiana drzwi zewnętrznych od strony zachodniej
w budynku Przedszkolu nr 1 w Pszczynie przy ul.J.Kupca 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont schodów zewnętrznych od strony zachodniej i wschodniej
oraz wymiana drzwi zewnętrznych od strony zachodniej
w budynku Przedszkolu nr 1 w Pszczynie przy ul.J.Kupca 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cb91f00-62f8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001002/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.36 Roboty remontowe w placówkach oświatowych Gminy Pszczyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający, na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Pzp może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 przesłanki odrzucenia oferty ust. 1
pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W prowadzonym uprzednio postępowaniu w trybie podstawowym opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych 6 września 2021 roku pod poz. 2021/BZP 00171356/01 nie została złożona żadna oferta w wyniku czego przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129): tj "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo żadnej oferty;"

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.6.0005.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31067,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione roboty budowlane :
a) remont schodów zewnętrznych od strony wschodniej w zakresie:
- demontażu chodnika w obrębie remontowanych schodów i wykonanie nowego,
- demontażu balustrady na odzysk ,
- rozebrania schodów betonowych,
- rozebrania ścianek do wysokości terenu ,
- wywozu i utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami ,
- ułożenia izolacji poziomej pod murki z cegły,
- wykonanie nowych murków z cegły grub. 25 cm,
- wykonania tynków kat.III,
- ułożenia płytek na spoczniku , stopniach schodowych , bokach schodowych i ściankach bocznych ,
- ułożenia cokolika z płytek ,
b). Remont schodów zewnętrznych wraz z wiatrołapem od strony zachodniej przedszkola:
- demontażu chodnika w obrębie remontowanych schodów i wykonanie nowego,
- zerwania posadzki cementowej w wiatrołapie i na podeście ,
- rozebrania schodów betonowych,
- rozebrania ścianki do wysokości terenu ,
- wywozu i utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami ,
- ułożenia izolacji poziomej pod murek z cegły,
- wykonanie nowych murku z cegły grub. 25 cm,
- wykonania tynków kat.III,
- ułożenia płytek w wiatrołapie ,na spoczniku , stopniach schodowych , bokach schodowych i ściance bocznej,
- ułożenia cokolika z płytek ,
c). Wymianę drzwi zewnętrznych drewnianych na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe z naświetlem – wejście od strony zachodniej w zakresie:
- demontażu i utylizacji drzwi drewnianych,
- dostawie i montażu drzwi aluminiowych ,
- wykonania tynków I malowania uzupełniającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29974,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29974,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29974,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PĘKAŁA OSWALD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6380006399

7.3.4) Miejscowość: Jankowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29974,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.