Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00257604/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Druk monografii Nysy - 1000 egzemplarzy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nysa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 774080553
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzywon@www.nysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nysa.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nysa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk monografii Nysy - 1000 egzemplarzy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29215b50-09d5-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030569/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Druk monografii Nysy - 1000 egzemplarzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257604
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa monografii Nysy. Monografia posiada numer ISBN, który zapewnia Zamawiający.
2. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przekazania Zamawiającemu wydruku próbnego (w formie proofów kolorystycznych) pięciu wskazanych przez Zamawiającego stron monografii do ostatecznej akceptacji Zamawiającego,
2) wydruku monografii zgodnie z plikiem przekazanym przez Zamawiającego i zaakceptowanym proofem kolorystycznym według specyfikacji:
a) nakład: 1 000 egzemplarzy złożonych z 3 woluminów każdy,
b) format (pion) A4 po obcięciu: 210 x 297 mm (+/- 2mm dla każdego wymiaru),
c) objętość poszczególnych woluminów zawiera stron:
Tom I - 464 strony, ostatnie 52 strony czarno-białe; 234 ilustracje
Tom II – 304 strony, ostatnie 29 stron czarno-białe; 162 ilustracje
Tom III – 304 strony, ostatnie 27 stron czarno-białe; 117 ilustracji
d) papier: kreda matowa 135 g,
e) oprawa twarda, szyto-klejona,
f) okładka: kolor, oklejka 4+0, folia matowa, lakier UV wybiórczo, tektura introligatorska ok. 2 mm, wyklejka 120 g offset biała.
3) dostawy monografii, w ramach, której Wykonawca jest zobowiązany do:
a) spakowania monografii w paczki zawierające każda nie więcej niż 10 szt., wraz z oznaczeniem każdej paczki opisem zawartości i liczbą egzemplarzy,
b) dostarczenia monografii do siedziby Zamawiającego na adres: Urząd Miejski w Nysie,
ul. Kolejowa 15, 48-300 Nysa,
c) dostawa powinna być zapakowana w sposób uniemożliwiający uszkodzenie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156607,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia Biały Kruk Milewscy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9661880652
7.3.3) Ulica: ul. Tygrysia 50,
7.3.4) Miejscowość: Sobolewo
7.3.5) Kod pocztowy: 15-509
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA BIAŁY KRUK MILEWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA BIAŁY KRUK MILEWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-30INNE PRZETARGI Z NYSY
- Remont ścian/odbudowa pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie po zalaniu w ramach działania polegającego na odbudowie infrastruktury zniszczonej wskutek klęski wywołanej długotrwałymi opadami.
- Doposażenie pracowni kosmetologii w sprzęt umożliwiający realizację programu kształcenia.
- Dostawa wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego
- Przebudowa drogi w ul. Dubois w Nysie w zakresie wykonania miejsc postojowych
- Dostawa i montaż wyposażenia sali konferencyjnej na terenie ośrodka turystycznego Akwa Marina
- Modernizacja budynku przy ul. Głuchołaskiej 8 w Nysie - wykonanie instalacji elektrycznych
więcej: przetargi w Nysie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.