Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja zieleni niskiej i utrzymanie czystości wzdłuż dróg gminnych
na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie – zamówienie powtórzeniowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pielęgnacja zieleni niskiej i utrzymanie czystości wzdłuż dróg gminnychna terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie – zamówienie powtórzeniowe.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11dc56f0-1357-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W trybie art. 305 pkt.1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.), postępowanie polegało na udzieleniu w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
Zamówienie podstawowe przeprowadzono w trybie przetargu nieograniczonego z aukcją elektroniczną Nr sprawy UD-II-WZP-271.49.2023/AJA/Pn-u zostało ono udzielone firmie PARTNER Dariusz Apelski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie al. Jana Pawła II 80 lok. 158, 00-175 Warszawa, Pielęgnacja zieleni niskiej i utrzymanie czystości wzdłuż dróg gminnych na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a4ae292e-5ba6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.22.2024.AJA/WR-u
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pielęgnacja zieleni niskiej i utrzymanie czystości wzdłuż dróg gminnych na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie - zamówienie powtórzeniowe.
I. W zakres robót objętych niniejsza umową wchodzi:
1. UTRZYMANIE CZYSTOŚCI.
1.1 Jednorazowe posprzątanie poboczy drogi w okresie zimowym.
1.2 Jednorazowe posprzątanie poboczy drogi w okresie letnim.
1.3 Interwencyjne sprzątanie trawników
1.4. Interwencyjne sprzątanie chodnika..
1.5. Usunięcie z trawników i poboczy ulic zanieczyszczeń tj. gruz, płyty betonowe, złom itp.
1.6. Usunięcie z trawników, poboczy ulic zanieczyszczeń typu: gałęzie liście, itp.
2. TRAWNIKI
2.1 Wykoszenie trawnika
2.2. Renowacja trawników
2.3 Wygrabienie trawnika przy założeniu, że czynność ta jest wykonywana wiosną
2.4 Interwencyjne grabienie trawnika.
2.5 Zakładanie trawnika.
3. KRZEWY, RÓŻANKI, ROŚLINY SEZONOWE.
3.1 Pielenie krzewów
3.2 Cięcie pielęgnacyjne, odmładzające i techniczne krzewów.
3.3 Podlewanie krzewów
3.4 SADZENIE ROŚLIN SEZONOWYCH WRAZ Z MATERIAŁEM ROŚLINNYM
4. PRACE RÓŻNE.
4.1 Mulczowanie korą grubość warstwy 4 cm.
4.2 Interwencyjne podlewanie krzewów, różanek, roślin sezonowych i trawników w okresie suszy
4.3. Utrzymanie ławek w stanie używalności (drobne naprawy, mycie, malowanie)
4.4 Naprawa wygrodzeń trawników - płotek z jedną poprzeczką wys. ok. 40 cm
II. Szczegółowy zakres robót
1. Wykonawca określa swoją cenę na podstawie dokumentacji załączonej do przetargu w skład której wchodzą:
1.1. załącznik nr 1 do umowy – „Zakres prac i ceny jednostkowe, w tym Formularz cenowy”
1.2. załącznik nr 2 do umowy - ,,Warunki techniczne wykonania umowy oraz technologia wykonania prac”
1.3. załącznik nr 3 do umowy – „ Wykaz ulic”
Warunki techniczne wykonania umowy oraz technologię wykonania prac określa załącznik nr 2 do wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272163,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272163,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272163,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTNER DARIUSZ APELSKI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252962818
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 80 lok. 158
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-175
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER DARIUSZ APELSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER DARIUSZ APELSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272163,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie miasta Gostynina
- Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej przez usunięcie nawierzchni dawnej ulicy Zielonej - Skwer przy ulicy PCK (...)
- Rewitalizacja zielonej przestrzeni przy ruinach XIV w. zamku w Olsztynie
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.