Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00191376/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
- 2024/BZP 00214958/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów chemii gospodarczej i profesjonalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów chemii gospodarczej i profesjonalnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ce2e1de-cbf3-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065022/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa chemii gospodarczej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191376
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 752192,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły chemii gospodarczej zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2• Do oferty należy dołączyć karty charakterystyk i karty produktowe (opisy w formie instrukcji określające stężenie robocze poszczególnych środków chemicznych) oferowanych środków.
• Aktualne Karty charakterystyk zgodne z rozporządzeniem komisji (UE) 2020/878. Przypisać karty charakterystyki produktu do pozycji z tabeli (załącznik nr 1): 3,5,8,9,17,27,28,29,32,33, 34,35,36,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,59,66,67,68,69,70,72,73,86,88,90,93,95,96,97,102.
• Karty techniczne do produktów do pozycji: 24,26.
• Wszystkie dostarczone artykuły chemii użytkowej muszą pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą posiadać śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia.
• Muszą być opakowane w szczelnie zamknięte oryginalne opakowaniach. Opakowania muszą być nienaruszone oraz posiadać znaki lub oznaczenia identyfikujące produkt (znak towarowy lub nazwa producenta), a także dokładnie określony termin ważności i przydatności do użycia.
• Dostarczone artykuły chemii użytkowej muszą być dopuszczone do powszechnego obrotu, być zgodne z Polskimi Normami oraz spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ
• Dostarczone artykuły chemii użytkowej muszą posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33711140-0 - Środki zapachowe
39514200-0 - Ścierki
4.5.5.) Wartość części: 385805,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - artykuły chemii profesjonalnej (zgodnie z załącznikiem 1 i 2)• Do oferty należy dołączyć karty charakterystyk i karty produktowe (opisy w formie instrukcji określające stężenie robocze poszczególnych środków chemicznych) oferowanych środków.
• Aktualne Karty charakterystyk zgodne z rozporządzeniem komisji (UE) 2020/878.
• Karty charakterystyk produktu załącznik nr 2 przypisać numerowo odpowiednio do produktu w tabeli: 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.
• Wszystkie dostarczone artykuły chemii profesjonalnej muszą pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą posiadać śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia.
• Muszą być opakowane w szczelnie zamknięte oryginalne opakowaniach. Opakowania muszą być nienaruszone oraz posiadać znaki lub oznaczenia identyfikujące produkt (znak towarowy lub nazwa producenta), a także dokładnie określony termin ważności i przydatności do użycia.
• Poz. 18 do stosowania w sektorze rolno-spożywczym, zakładach zbiorowego żywienia, przetwórstwie spożywczym, medycznym. Należy dołączyć pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
• Dostarczone artykuły chemii profesjonalnej muszą być dopuszczone do powszechnego obrotu, być zgodne z Polskimi Normami oraz spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ
• Dostarczone artykuły chemii użytkowej muszą posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39831220-4 - Środki odtłuszczające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
33711900-6 - Mydło
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
4.5.5.) Wartość części: 366387,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459215,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459215,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459215,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571135293
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459215,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437685,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437685,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437685,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „OPTIMAL” Dariusz Jackiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831520093
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437685,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wynajem dziewięciu samochodów osobowych
- Usługa serii szkoleń rozwijających kompetencje kadry Uniwersytetu Morskiego w Gdyni zaangażowanej w realizację procesu kształcenia w UMG w zakresie kompetencji cyfrowych
- Prowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych i grupy wsparcia dla rodzin zastępczych
- Dzierżawa i świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Kontrola stanu technicznego budowli umocnienia brzegu będących w gestii Urzędu Morskiego w Gdyni w latach 2025-2027
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości w 2025 roku do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie oraz Oddziału Zamiejscowego w Kikitach
- Dostawa środków czystości i higieny do Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawa środków i preparatów do sprzątania
- Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych
- Sukcesywna dostawa środków czystości, środków higienicznych oraz chemii gospodarczej dla DPS Piłka-Zamyślin w 2025 roku
- Dostawa środków czystości do magazynu na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.