Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245588/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dworu w Niećkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRAJEWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 6B
1.5.2.) Miejscowość: Grajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 273-84-63
1.5.8.) Numer faksu: 86 273 84 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@starostwograjewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.starostwograjewo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.starostwograjewo.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dworu w Niećkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32fc557b-0116-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062310/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 ,,Przebudowa dworu w Niećkowie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI. 272.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203936,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest częściowa przebudowa dworu w Niećkowie. Zakres prac przewiduje wykonanie robót budowlanych, obejmujących:
1) rozbiórkę istniejącej balustrady wejścia do oficyny oraz istniejących okładzin schodów do oficyny,
2) rozbiórkę tarasu i schodów zewnętrznych, prowadzących do budynku dworu od strony parku,
3) budowę tarasu i schodów zewnętrznych, prowadzących do budynku dworu od strony parku,
4) wymianę i montaż 8 szt. okien w budynku dworu (1 szt. w pomieszczeniu szatni, 7 szt. w pomieszczeniu sali dydaktycznej treningu obsługi),
5) montaż 3 szt. drzwi wewnętrznych na parterze budynku dworu (1 szt. w pomieszczeniu szatni, 2 szt. w pomieszczeniu sali dydaktycznej treningu obsługi).
Docelowo budynek dworu ma być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Roboty budowlane w zakresie kompleksowego dostosowania budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych będą wykonywane także w kolejnych etapach realizacji zadania. W ramach tego etapu prac zostaną wymienione 3 szt. drzwi zewnętrznych
o szerokości nie mniejszej niż 90 cm.
2.Zakres robót obejmuje wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych, obejmujących
w szczególności:
1) demontaż istniejących balustrad schodowych,
2) rozbiórkę istniejącego tarasu i schodów,
3) wykonanie wykopów,
4) betonowanie ław fundamentowych zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym,
5) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ław fundamentowych betonowych,
6) betonowanie słupów prostokątnych zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym,
7) wykonanie fundamentów tarasu i ścian z bloczków betonowych,
8) wykonanie zbrojenia tarasu, schodów zewnętrznych tarasu i słupków balustrad,
9) betonowanie tarasu i schodów zewnętrznych tarasu,
10) gruntowanie tarasu i schodów zewnętrznych tarasu,
11) wykonanie izolacji poziomej przeciwwodnej schodów zewnętrznych tarasu
i tarasu,
12) wykonanie izolacji pionowej przeciwwodnej schodów zewnętrznych tarasu,
13) wykonanie okładzin tarasu i schodów zewnętrznych tarasu,
14) montaż balustrad schodowych,
15) wykonanie tynków zewnętrznych,
16) malowanie tynków zewnętrznych,
17) wykonanie obróbek blacharskich,
18) wykucie ościeżnic i podokienników betonowych z muru na zaprawie wapiennej
i cementowo-wapiennej,
19) montaż stolarki okiennej,
20) montaż stolarki drzwiowej,
21) rozebranie obróbek blacharskich parapetów zewnętrznych wymienianych okien,
22) wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytanowo - cynkowej wymienianych okien,
23) wywóz gruzu i złomu z rozbieranych konstrukcji.
3. Szczegółowy zakres, wymagania i sposób realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
1) projekt budowlany obejmujący projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty (załącznik Nr 1 do SWZ);
2) projekty techniczne – wykonawcze (załącznik Nr 2 do SWZ):
a) projekt techniczny - wykonawczy architektura;
b) projekt techniczny - wykonawczy konstrukcje;
3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 3 do SWZ);
4) przedmiar robót budowlanych, stanowiący załącznik Nr 4 do SWZ - ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe stanowi materiał pomocniczy dla ustalenia kalkulacji ceny ofertowej zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249674,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249674,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249674,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa ,,MAG-BUD" Piotr Lipski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191335263
7.3.3) Ulica: Nowo - Osiedle 11
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "MAG-BUD" Piotr Lipski
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "MAG-BUD" Piotr Lipski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249674,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.