Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00233865/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja i remont budynku gminnego przy ul. Wolności 6 w msc. Bodzentyn.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bodzentyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Suchedniowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Bodzentyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-010
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413115511
1.5.8.) Numer faksu: 413115114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bodzentyn@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzentyn.bip.jur.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bodzentyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja i remont budynku gminnego przy ul. Wolności 6 w msc. Bodzentyn.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcdc643f-f900-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003337/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Bodzentyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część nr 2: dofinansowane w ramach: Program wieloletni Senior + na lata 2021-2025, edycja 2022.Część nr 1: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świetokrzyskiego na lata 2014-2020, Część nr 2: Program wieloletni Senior+ na lata 2021-2025, edycja 20222.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233865/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 764185,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Wolności 6 zlokalizowanego na działce nr 750/8 wraz z modernizacją oświetlenia oraz budową instalacji PV w ramach zadania „Rewitalizacja miasta Bodzentyn – etap” II.W ramach zadania należy wykonać m.in.:
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- izolacja ścian fundamentowych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- remont dachu,
- remont i odtworzenie balkonów,
- remont daszku nad wejściem,
- wykonanie elewacji zewnętrznej,
- wygnanie opaski wokół budynku oraz schodów zewnętrznych,
-roboty wewnętrzne – malowanie i gruntowanie ścian,
- budowa instalacji fotowoltaicznej,
-wymiana instalacji elektrycznej,
- wymiana oświetlenia,
- montaż grzejników elektrycznych,
- wykonanie instalacji odgromowej,
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem sporządzonym dla instalacji elektrycznej, SSTWiOR oraz w oparciu o przedmiary robót.
Zadanie nr 1 realizowane jest w ramach projektu pn. „Rewitalizacja miasta Bodzentyn – etap II oraz dofinasowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 (Działanie 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich
i wiejskich).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 538249,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku przy ul. Wolności 6 zlokalizowanego na działce nr 750/8 tj. mi.in.- wyburzenie ścian i zbudowanie nowych,
- wykonanie 2 toalet, w tym 1 dostosowanej do potrzeb osób starszych oraz niepełnosprawnych,
- wykonanie instalacji sanitarnej,
- adaptacja ciągów komunikacyjnych,
- położenie tynków, malowanie ścian, położenie płytek na ścianach,
- wykonanie wylewek i podłóg, wykonać izolację i przebudowa sufitów,
- montaż drzwi wewnętrznych, wyposażenie przebudowanych pomieszczeń.
Pomieszczenie nr 1/3 będzie służyć jako Sala ogólnodostępna, w której należy dokonać zmiany położenia drzwi wewnętrznych, wykonać wylewkę i położyć posadzkę, wykonać izolację i przebudowę sufitu, wykonać tynkowanie i malowanie ścian.
Pomieszczenie nr 1/7 będzie służyć jako aneks kuchenny w którym należy wyburzyć ściany, wykonać instalację sanitarną, wykonać tynkowanie i malowanie ścian, położyć płytki na ścianie do wys.2 m, wykonać wylewkę i położyć posadzkę, wykonać izolację i przebudowę sufitu.
Pomieszczenie nr 1/1 przeznaczone zostanie na szatnię dla uczestników Klubu Seniora, w którym należy wyburzyć schody, wykonać wylewkę i położyć posadzkę, wykonać izolację i przebudowę sufitu, wykonać tynkowanie i malowanie ścian.
Pomieszczenia nr 1/2 oraz 1/5 i 1/6 – dwie łazienki w tym jedna z przedsionkiem
i przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych, w których należy przebudować ściany, wykonać wylewkę i położyć posadzkę, wykonać izolację i przebudowę sufitu, wykonać tynkowanie i malowanie ścian, położyć glazurę, na ścianach; wykonać instalacje i biały montaż.
Pomieszczenie 1/4 –korytarz wykonać wylewkę i położyć posadzkę, wykonać izolację i przebudowę sufitu, wykonać tynkowanie i malowanie ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarach robót.
Zakres inwestycji ujęty w część nr 2 zamówienia jest dofinansowane w ramach: Program wieloletni Senior + na lata 2021-2025, edycja 2022.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 225935,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 505859,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 505859,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR-BUD Mariusz Nawrocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572291912
7.3.3) Ulica: Łysogórska 44
7.3.4) Miejscowość: Wilków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-010
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 505859,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570230987
7.3.3) Ulica: Złota
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 26-010
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI BODZENTYN
więcej: przetargi BODZENTYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Modernizacja elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.