Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00184450/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
- 2023/BZP 00201536/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Wielka Nieszawka”
w trybie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Nieszawka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 12
1.5.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkanieszawka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee50ca41-df46-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Wielka Nieszawka”w trybie zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee50ca41-df46-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045880/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 „Modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Wielka Nieszawka” w trybie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184450
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.2.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest podniesienie jakości życia dla części mieszkańców miejscowości Mała Nieszawka, zapewnienie ciągłej (bezawaryjnej) dostawy wody, poprzez wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie nowej sieci wodociągowej ułożonej po nowej trasie uwzględniającej istniejące granice działek w rejonie istniejącego wodociągu azbestocementowego oraz modernizacja 14 kpl. przepompowni ścieków na terenie Gminy Wielka Nieszawka, z podziałem na nw. części:Część I: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Leśna – ok. L=530m (dn. 110mm)
Część II: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Rzemieślnicza – ok. L=750m (dn.110mm)
Część III: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Wodociągowa – ok. L=250m (dn. 110mm)
Część IV: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Piaskowa – ok. L=100m (dn. 110mm), ul. Słoneczna – ok. L=190m (dn. 110mm), ul. Wiosenna – ok. L=80m (dn. 110mm), ul. Jesienna – ok. L=70m (dn. 110mm), ul. Kwiatowa – ok. L=230m (dn. 110mm)
Część V: Modernizacja 14 kpl. przepompowni ścieków na terenie Gminy Wielka Nieszawka
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla prawidłowego zrealizowania zadania inwestycyjnego.
2) Wykonanie robót budowlanych i montażowych, wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót.
3) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową podczas realizacji inwestycji.
4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
4. Mapy poglądowe z lokalizacją sieci wodociągowej i przepompowni ścieków przeznaczonych do modernizacji stanowią załączniki nr 8-12 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 430894,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest podniesienie jakości życia dla części mieszkańców miejscowości Mała Nieszawka, zapewnienie ciągłej (bezawaryjnej) dostawy wody, poprzez wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie nowej sieci wodociągowej ułożonej po nowej trasie uwzględniającej istniejące granice działek w rejonie istniejącego wodociągu azbestocementowego oraz modernizacja 14 kpl. przepompowni ścieków na terenie Gminy Wielka Nieszawka, z podziałem na nw. części:Część I: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Leśna – ok. L=530m (dn. 110mm)
Część II: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Rzemieślnicza – ok. L=750m (dn.110mm)
Część III: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Wodociągowa – ok. L=250m (dn. 110mm)
Część IV: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Piaskowa – ok. L=100m (dn. 110mm), ul. Słoneczna – ok. L=190m (dn. 110mm), ul. Wiosenna – ok. L=80m (dn. 110mm), ul. Jesienna – ok. L=70m (dn. 110mm), ul. Kwiatowa – ok. L=230m (dn. 110mm)
Część V: Modernizacja 14 kpl. przepompowni ścieków na terenie Gminy Wielka Nieszawka
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla prawidłowego zrealizowania zadania inwestycyjnego.
2) Wykonanie robót budowlanych i montażowych, wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót.
3) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową podczas realizacji inwestycji.
4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
4. Mapy poglądowe z lokalizacją sieci wodociągowej i przepompowni ścieków przeznaczonych do modernizacji stanowią załączniki nr 8-12 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 609756,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest podniesienie jakości życia dla części mieszkańców miejscowości Mała Nieszawka, zapewnienie ciągłej (bezawaryjnej) dostawy wody, poprzez wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie nowej sieci wodociągowej ułożonej po nowej trasie uwzględniającej istniejące granice działek w rejonie istniejącego wodociągu azbestocementowego oraz modernizacja 14 kpl. przepompowni ścieków na terenie Gminy Wielka Nieszawka, z podziałem na nw. części:Część I: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Leśna – ok. L=530m (dn. 110mm)
Część II: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Rzemieślnicza – ok. L=750m (dn.110mm)
Część III: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Wodociągowa – ok. L=250m (dn. 110mm)
Część IV: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Piaskowa – ok. L=100m (dn. 110mm), ul. Słoneczna – ok. L=190m (dn. 110mm), ul. Wiosenna – ok. L=80m (dn. 110mm), ul. Jesienna – ok. L=70m (dn. 110mm), ul. Kwiatowa – ok. L=230m (dn. 110mm)
Część V: Modernizacja 14 kpl. przepompowni ścieków na terenie Gminy Wielka Nieszawka
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla prawidłowego zrealizowania zadania inwestycyjnego.
2) Wykonanie robót budowlanych i montażowych, wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót.
3) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową podczas realizacji inwestycji.
4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
4. Mapy poglądowe z lokalizacją sieci wodociągowej i przepompowni ścieków przeznaczonych do modernizacji stanowią załączniki nr 8-12 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest podniesienie jakości życia dla części mieszkańców miejscowości Mała Nieszawka, zapewnienie ciągłej (bezawaryjnej) dostawy wody, poprzez wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie nowej sieci wodociągowej ułożonej po nowej trasie uwzględniającej istniejące granice działek w rejonie istniejącego wodociągu azbestocementowego oraz modernizacja 14 kpl. przepompowni ścieków na terenie Gminy Wielka Nieszawka, z podziałem na nw. części:Część I: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Leśna – ok. L=530m (dn. 110mm)
Część II: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Rzemieślnicza – ok. L=750m (dn.110mm)
Część III: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Wodociągowa – ok. L=250m (dn. 110mm)
Część IV: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Piaskowa – ok. L=100m (dn. 110mm), ul. Słoneczna – ok. L=190m (dn. 110mm), ul. Wiosenna – ok. L=80m (dn. 110mm), ul. Jesienna – ok. L=70m (dn. 110mm), ul. Kwiatowa – ok. L=230m (dn. 110mm)
Część V: Modernizacja 14 kpl. przepompowni ścieków na terenie Gminy Wielka Nieszawka
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla prawidłowego zrealizowania zadania inwestycyjnego.
2) Wykonanie robót budowlanych i montażowych, wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót.
3) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową podczas realizacji inwestycji.
4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
4. Mapy poglądowe z lokalizacją sieci wodociągowej i przepompowni ścieków przeznaczonych do modernizacji stanowią załączniki nr 8-12 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 544715,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest podniesienie jakości życia dla części mieszkańców miejscowości Mała Nieszawka, zapewnienie ciągłej (bezawaryjnej) dostawy wody, poprzez wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie nowej sieci wodociągowej ułożonej po nowej trasie uwzględniającej istniejące granice działek w rejonie istniejącego wodociągu azbestocementowego oraz modernizacja 14 kpl. przepompowni ścieków na terenie Gminy Wielka Nieszawka, z podziałem na nw. części:Część I: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Leśna – ok. L=530m (dn. 110mm)
Część II: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Rzemieślnicza – ok. L=750m (dn.110mm)
Część III: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Wodociągowa – ok. L=250m (dn. 110mm)
Część IV: Modernizacja sieci wodociągowej w Małej Nieszawce: ul. Piaskowa – ok. L=100m (dn. 110mm), ul. Słoneczna – ok. L=190m (dn. 110mm), ul. Wiosenna – ok. L=80m (dn. 110mm), ul. Jesienna – ok. L=70m (dn. 110mm), ul. Kwiatowa – ok. L=230m (dn. 110mm)
Część V: Modernizacja 14 kpl. przepompowni ścieków na terenie Gminy Wielka Nieszawka
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla prawidłowego zrealizowania zadania inwestycyjnego.
2) Wykonanie robót budowlanych i montażowych, wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót.
3) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową podczas realizacji inwestycji.
4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
4. Mapy poglądowe z lokalizacją sieci wodociągowej i przepompowni ścieków przeznaczonych do modernizacji stanowią załączniki nr 8-12 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 813008,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 901000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1166040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 901000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KM INWESTYCJE SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883129830
7.3.3) Ulica: CELULOZOWA 4A
7.3.4) Miejscowość: WŁOCŁAWEK
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 901000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1275000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1894200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1275000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KM INWESTYCJE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883129830
7.3.3) Ulica: CELULOZOWA 4A
7.3.4) Miejscowość: WŁOCŁAWEK
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1275000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KM INWESTYCJE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883129830
7.3.3) Ulica: CELULOZOWA 4A
7.3.4) Miejscowość: WŁOCŁAWEK
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1139000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1691250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1139000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KM INWESTYCJE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883129830
7.3.3) Ulica: CELULOZOWA 4A
7.3.4) Miejscowość: WŁOCŁAWEK
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1139000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1624067,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1624067,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1624067,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green3 sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554 291 85 76
7.3.3) Ulica: Startowa 5
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-744
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1624067,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Markowskiej w Warszawie w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- "Opracowanie dokumentacji na przebudowę dróg gminnych"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.