Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262605/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole „Promyki Bałtyku” w Mścicach – utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĘDZINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19
1.5.2.) Miejscowość: Będzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-037
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3162530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bedzino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bedzino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bedzino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole „Promyki Bałtyku” w Mścicach – utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75ae28c1-ec2f-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041562/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole „Promyki Bałtyku” w Mścicach – utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 6.8 Edukacja Przedszkolna.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262605
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole „Promyki Bałtyku” w Mścicach – utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino, realizowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 6.8 Edukacja Przedszkolna.Celem projektu jest zwiększenie o 50 liczby miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino. Projekt jest skierowany jest do 194 dzieci - obejmuje swoimi działania zarówno dzieci w już istniejących oddziałach przedszkolnych jak i w nowo utworzonych. Projektem objęte są dzieci w wieku przedszkolnym (zgodnie z Ustawą o systemie oświaty) zamieszkujące w rozumieniu Kodeksu Cywilnego na terenie województwa zachodniopomorskiego, 17 nauczycieli/ek wychowania przedszkolnego oraz 90 rodziców/opiekunów prawnych dzieci, zamieszkujących w woj. zachodniopomorskim.Koszty bezpośrednie projektu wynoszą 2.765.242, 41 zł.
• Obowiązkiem Wykonawcy jest realizacja projektu prowadząca do osiągnięcia celu projektu oraz wskaźników określonych we wniosku oraz w umowie, a także zapewnienia trwałości projektu zgodnie: z Umową o dofinansowanie projektu, wraz z załącznikami, z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, w szczególności zasadami polityk wspólnotowych, w tym przepisami dotyczącymi konkurencji, udzielania zamówień publicznych, ochrony środowiska oraz równouprawnienia kobiet i mężczyzn; z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego obowiązującymi na dzień dokonania odpowiedniej czynności; w tym: Regulaminem konkursu - nr naboru FEPZ.06.08-IP.01-001/23 w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków oraz obowiązującymi aktami prawnym, dokumentami i wytycznymi o których mowa w Regulaminie konkursu nr FEPZ.06.08-IP.01-001/23 w ramach Działania 6.8 Edukacja przedszkolna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293518,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293518,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293518,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Wspierania Innowacji Borys Pronobis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692419183
7.3.3) Ulica: Fińska
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-430
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM WSPIERANIA INNOWACJI Borys Pronobis
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM WSPIERANIA INNOWACJI Borys Pronobis
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293518,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji koordynatora ds. szkoleń i wsparcia projektu pn.: "Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy"
- Świadczenie usług związanych z obsługą projektu: "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Usługa wykonania analizy pt. "Diagnoza zjawiska bezdomności oraz zagrożenia wykluczeniem mieszkaniowym na terenie województwa śląskiego"
- Zlecenie usługi pełnienia funkcji Koordynatorów w Jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.