Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00245180/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu obserwacyjno-strzeleckiego oraz materiałów do realizacji szkolenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 47-83-54-862
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.govpl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu obserwacyjno-strzeleckiego oraz materiałów do realizacji szkolenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4167498b-fdc7-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019525/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa sprzętu obserwacyjno-strzeleckiego oraz materiałów do realizacji szkolenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu pn. „Skuteczni razem – SPKP z PSP przeciwko zagrożeniom terrorystycznym” nr PL/2020/PR/0083, Program Krajowy Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego – Instrument na rzecz wsparcia finansowego współpracy policyjnej, zapobiegania i zwalczania przestępczości oraz zarządzania kryzysowego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245180/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.104.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu obserwacyjno-strzeleckiego oraz materiałów do realizacji szkolenia: Zadanie nr 1 Tłumik do broni kalibru 5,56.2) Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. Załącznik ten jest równocześnie formularzem cenowym.
3) Miejscem dostaw jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany na terenie KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109
4) Wszelkie szczegóły związane z realizacją dostaw określa projekt umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony towar na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35340000-9 - Części broni palnej i amunicja
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu obserwacyjno-strzeleckiego oraz materiałów do realizacji szkolenia: Zadanie nr 2 – Cel metalowy.2) Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. Załącznik ten jest równocześnie formularzem cenowym.
3) Miejscem dostaw jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany na terenie KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109
4) Wszelkie szczegóły związane z realizacją dostaw określa projekt umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony towar na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35340000-9 - Części broni palnej i amunicja
4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu obserwacyjno-strzeleckiego oraz materiałów do realizacji szkolenia: Zadanie nr 3 – Kulochwyt mobilny2) Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. Załącznik ten jest równocześnie formularzem cenowym.
3) Miejscem dostaw jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany na terenie KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109
4) Wszelkie szczegóły związane z realizacją dostaw określa projekt umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony towar na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru
4.5.3.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35340000-9 - Części broni palnej i amunicja
4.5.5.) Wartość części: 35772,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu obserwacyjno-strzeleckiego oraz materiałów do realizacji szkolenia:Zadanie nr 4 – Stacja pogodowa z wbudowanym komputerem balistycznym2) Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. Załącznik ten jest równocześnie formularzem cenowym.
3) Miejscem dostaw jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany na terenie KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109
4) Wszelkie szczegóły związane z realizacją dostaw określa projekt umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony towar na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru
4.5.3.) Główny kod CPV: 35340000-9 - Części broni palnej i amunicja
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38100000-6 - Przyrządy nawigacyjne i meteorologiczne
38630000-0 - Przyrządy astronomiczne i optyczne
4.5.5.) Wartość części: 8226,02 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu obserwacyjno-strzeleckiego oraz materiałów do realizacji szkolenia: Zadanie nr 5 – Luneta obserwacyjna + trójnóg (zestaw)2) Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. Załącznik ten jest równocześnie formularzem cenowym.
3) Miejscem dostaw jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany na terenie KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109
4) Wszelkie szczegóły związane z realizacją dostaw określa projekt umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony towar na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38630000-0 - Przyrządy astronomiczne i optyczne
38100000-6 - Przyrządy nawigacyjne i meteorologiczne
4.5.5.) Wartość części: 29029,81 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu obserwacyjno-strzeleckiego oraz materiałów do realizacji szkolenia: Zadanie nr 6 – Tripod2) Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. Załącznik ten jest równocześnie formularzem cenowym.
3) Miejscem dostaw jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany na terenie KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109
4) Wszelkie szczegóły związane z realizacją dostaw określa projekt umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony towar na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35340000-9 - Części broni palnej i amunicja
4.5.5.) Wartość części: 6237,94 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu obserwacyjno-strzeleckiego oraz materiałów do realizacji szkolenia Zadanie nr 7 – Kątomierz2) Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. Załącznik ten jest równocześnie formularzem cenowym.
3) Miejscem dostaw jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany na terenie KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109
4) Wszelkie szczegóły związane z realizacją dostaw określa projekt umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony towar na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru
4.5.3.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38100000-6 - Przyrządy nawigacyjne i meteorologiczne
38630000-0 - Przyrządy astronomiczne i optyczne
4.5.5.) Wartość części: 4048,78 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu obserwacyjno-strzeleckiego oraz materiałów do realizacji szkolenia: Zadanie nr 8 – Mata strzelecka2) Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. Załącznik ten jest równocześnie formularzem cenowym.
3) Miejscem dostaw jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany na terenie KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109
4) Wszelkie szczegóły związane z realizacją dostaw określa projekt umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony towar na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny
4.5.5.) Wartość części: 552,85 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu obserwacyjno-strzeleckiego oraz materiałów do realizacji szkolenia: Zadanie nr 9 – Dalmierz2) Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. Załącznik ten jest równocześnie formularzem cenowym.
3) Miejscem dostaw jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany na terenie KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109
4) Wszelkie szczegóły związane z realizacją dostaw określa projekt umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony towar na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38100000-6 - Przyrządy nawigacyjne i meteorologiczne
38630000-0 - Przyrządy astronomiczne i optyczne
4.5.5.) Wartość części: 4681,84 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu obserwacyjno-strzeleckiego oraz materiałów do realizacji szkolenia: Zadanie nr 10 – Plecak taktyczny.2) Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. Załącznik ten jest równocześnie formularzem cenowym.
3) Miejscem dostaw jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany na terenie KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109
4) Wszelkie szczegóły związane z realizacją dostaw określa projekt umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony towar na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru
4.5.3.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny
4.5.5.) Wartość części: 2938,09 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu obserwacyjno-strzeleckiego oraz materiałów do realizacji szkolenia: Zadanie nr 11 – Luneta celownicza.2) Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. Załącznik ten jest równocześnie formularzem cenowym.
3) Miejscem dostaw jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany na terenie KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109
4) Wszelkie szczegóły związane z realizacją dostaw określa projekt umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony towar na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru
4.5.3.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38630000-0 - Przyrządy astronomiczne i optyczne
4.5.5.) Wartość części: 18882,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79642,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79642,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79642,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRIFFIN GROUP Spółka Akcyjna DEFENCE Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810525879
7.3.3) Ulica: Aleja Armii Ludowej 26
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-609
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRIFFIN GROUP S.A. DEFENCE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRIFFIN GROUP S.A. DEFENCE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79642,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19089,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19089,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19089,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVITECH Waldemar Drozdowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852727107
7.3.3) Ulica: Nowatorska 3
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19089,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31980 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31980 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLIMAWENT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220631262
7.3.3) Ulica: CHWASZCZYŃSKA 194
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-571
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31980 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-22Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, odmówił zawarcia umowy.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, odmówił zawarcia umowy.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na zadanie została złożona jedna oferta, która podlega odrzuceniu
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hubertus Pro Hunting Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521136897
7.3.3) Ulica: Ptasia 4a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-138
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-22Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na wskazane zadanie nie wpłynęła żadna oferta
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEAFOTO Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522035572
7.3.3) Ulica: Wiślana 44
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-22Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEAFOTO Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522035572
7.3.3) Ulica: Wiślana 44
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-22Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEAFOTO Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522035572
7.3.3) Ulica: Wiślana 44
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUBERTUS PRO HUNTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HUBERTUS PRO HUNTING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-22INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.