Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00272149/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 4 W WIELUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731012900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 44
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438435862
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat-pp4@oswiata.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-przedszk4.um.wielun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6939e073-10f0-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6939e073-10f0-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013390/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272149
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP4.261. 1 .2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE Usługi hotelowe i restauracyjne. Przedmiot zamówienia dotyczy usług związanych z „Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Wieluniu” polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla około 228 dzieci Publicznego Przedszkola nr 4 w Wieluniu dla (zapotrzebowanie na posiłki trzydaniowe – ok. 219 dzieci w grupach przedszkolnych,
a zapotrzebowanie na posiłki dwudaniowe w grupach przedszkolnych - ok. 9). Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego świadczenia usług w terminie funkcjonowania przedszkola w roku szkolnym, począwszy od dnia 1 września 2023 r. do dnia 31 sierpnia 2024 r. Wymagane jest dostarczanie posiłków dwa i trzy razy dziennie - śniadanie od 8.30 do 9.00, obiad od 11.30 do 12.00, podwieczorek od 14.00 do 14.30. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Rozdziale 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 831420,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 879039,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 831420,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eco-Catering Sp. z o.o. sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161468400
7.3.3) Ulica: Pryzmaty 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-226
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECO-CATERING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ECO-CATERING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 769833,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.