Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00222454/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej Kęsza (Gmina Czersk) – Leśnictwo Szary Kierz/Nadleśnictwo Lubichowo (Gmina Osieczna)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej Kęsza (Gmina Czersk) – Leśnictwo Szary Kierz/Nadleśnictwo Lubichowo (Gmina Osieczna)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78deebc4-1c4c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001924/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Budowa sieci wodociągowo - kanalizacyjnej na trasie Kęsza - Leśnictwo Szary Kierz (Gmina Osieczna)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222454/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.68.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budowa sieci wod.-kan. - teren Gminy Czersk.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Etap I - Teren kolejowy.
1.1.1. Roboty drogowe.
1.1.1.1. Roboty rozbiórkowe.
1.1.1.2. Odtworzenie nawierzchni.
1.1.2. Kanalizacja tłoczna.
1.1.2.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.
1.1.2.2. Rurociągi i uzbrojenie.
1.1.3. Sieć wodociągowa.
1.1.3.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.
1.1.3.2. Rurociągi i uzbrojenie.
1.2. Etap II - Łąg-Lipki.
1.2.1. Roboty drogowe.
1.2.1.1. Roboty rozbiórkowe.
1.2.1.2. Odtworzenie nawierzchni.
1.2.2. Kanalizacja tłoczna.
1.2.2.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.
1.2.2.2. Rurociągi i uzbrojenie.
1.2.3. Kanalizacja tłoczna - przyłącze (do granicy działki bez przepompowni przydomowej).
1.2.3.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.
1.2.3.2. Rurociągi i uzbrojenie.
1.2.4. Sieć wodociągowa (bez studni pomiarowej na granicy gmin).
1.2.4.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.
1.2.4.2. Rurociągi i uzbrojenie.
1.2.5. Przyłącze wodociągowe (do granicy działki).
1.2.5.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.
1.2.5.2. Rurociągi i uzbrojenie.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu drogi.
4. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.
5. Wykonawca uzyska od PKP PLK S.A. zgodę na prowadzenie robót na terenie kolejowym oraz opracuje na własny koszt tymczasowy regulamin prowadzenia ruchu pociągów
w trakcie prowadzenia robót oraz harmonogram robót.
6. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego.
7. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
8. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
8.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,
8.2. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,
8.3. wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci kanalizacyjnych i wodociągowych,
8.4. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne),
8.5. wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki,
8.6. wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego).
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 351053,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Budowa sieci wod.-kan. - teren Gminy Osieczna.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Etap I - Osówek.
1.1.1. Kanalizacja tłoczna.
1.1.1.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.
1.1.1.2. Rurociągi i uzbrojenie.
1.1.2. Kanalizacja tłoczna - przyłącze.
1.1.2.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.
1.1.2.2. Rurociągi i uzbrojenie.
1.1.3. Sieć wodociągowa.
1.1.3.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.
1.1.3.2. Rurociągi i uzbrojenie.
1.1.4. Przyłącze wodociągowe.
1.1.4.1. Roboty ziemne i przygotowawcze.
1.1.4.2. Rurociągi i uzbrojenie.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu nawierzchni drogi w obrębie zakresu budowy.
4. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.
5. Wykonawca uzyska od Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie zgodę na prowadzenie robót pod ciekiem wodnym na granicy Gmin Czersk i Osieczna.
6. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego.
7. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
8. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
8.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,
8.2. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,
8.3. wykonywanie prac związanych z układaniem rur sieci kanalizacyjnych i wodociągowych,
8.4. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne),
8.5. wykonywanie prac związanych z obsługą zagęszczarki,
8.6. wykonywanie robót drogowych (przywracanie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego).
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 166673,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157662,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266910 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157662,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5551818271
7.3.3) Ulica: Kilińskiego
7.3.4) Miejscowość: Czersk
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157662,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159361,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355470 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159361,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5551818271
7.3.3) Ulica: Kilińskiego
7.3.4) Miejscowość: Czersk
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159361,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.