eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnikiPrzebudowa i rozbudowa wydzielonej części Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudnikach pełniącej funkcję żłobka



Ogłoszenie z dnia 2024-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa wydzielonej części Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudnikach pełniącej funkcję żłobka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398586

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 12A

1.5.2.) Miejscowość: Rudniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-325

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3595072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa wydzielonej części Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudnikach pełniącej funkcję żłobka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad3561b8-f7d7-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577880/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i rozbudowa wydzielonej części Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudnikach pełniącej funkcję żłobka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280716

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRG.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 715940,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa wydzielonej części Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudnikach pełniącej funkcję żłobka”. Nierozłączną częścią zadania jest również dostawa wyposażenia.
1) Przebudowa:
A. Dostosowania istniejącej sali lekcyjnej na potrzeby sali pobytu oraz łazienki dla 16 dzieci
B. Przebudowa ciągów komunikacyjnych
C. Przebudowa – dostosowanie do obowiązujących przepisów ppoż.
D. Elewacja
2) Rozbudowa
Projektowana rozbudowa ma wymiary 4,9 m x 4,45 m. Dobudowany budynek będzie służył jako wejście główne do żłobka oraz szatnia dla dzieci. W celu dostosowania budynku dla potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami projektuje się wykonanie podjazdu dla wózków. Poza tym zaprojektowane zostały również schody. Budynek doświetlony został przez okno i w całości przeszklone drzwi. Nad wejściem szklany daszek. Dach płaski z attyką.
Konstrukcja:
A. Fundament: posadowiony na fundamencie żelbetowym, ściany żelbetowe o gr 25 cm, posadzka cementowa.
B. Ściany: z pustaków ceramicznych o gr. 25 cm, słupy i wieńce żelbetowe, jeden otwór drzwiowy i okienny, montaż okna i drzwi.
C. Stropodach: żelbetowa płyta stropowa, izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa z wełny skalnej, warstwa spadkowa z wełny skalnej, papa podkładowa, papa wierzchnia, obróbki blacharskie, rury spustowe.
D. Elewacja: płyta styropianowa gr. 20 i 15 cm, zabezpieczenie naroży kątownikiem, tynk silikonowy, montaż drabiny na dach, montaż daszku, montaż oznaczania graficznego 3D
w postaci napisu i logo żłobka.
E. Schody: osadzone na ławie fundamentowej, płytki antypoślizgowe, barierka schodowa.
F. Podjazd: pochylnia systemowa, prefabrykowana, instalowana zgodnie z instrukcją producenta, barierka.
Wnętrze:
A. ściany: tynk jednowarstwowy z gipsu tynkarskiego, gładź, dwukrotne malowania farbą.
B. Podłoga: z wykładziny winylowej.
C. nad wejściem do budynku kurtyna powietrzna.
D. wykonanie instalacji elektrycznej: oświetlenie (użytkowe, awaryjne, ewakuacyjne), sieć 230V, wideodomofonowa, wideo. ppoż.
E. wykonanie instalacji: C.O.

3) Zagospodarowanie terenu
Zagospodarowanie terenu ma na celu skomunikowanie nowopowstałego wejścia do obiektu z chodnikiem przy ul. Wieluńskiej. Należy wykonać utwardzenie terenu w postaci chodnika z kostki brukowej org. 6 cm na podbudowie z kruszywa i podsypce cementowo piaskowej. Kostkę należy dobrać tak aby wyglądem nawiązywała do istniejącej. Obrzeża betonowe 6x20 cm na ławie betonowej. Należy zdemontować istniejące ogrodzenie kolidujące z projektowaną pochylnią dla wózków. Po montażu pochylni wykonać jej ogrodzenie. Wybudować furtkę w ogrodzeniu przy ul. Wieluńskiej w miejscu zakończenia chodnika. Teren uprzątnąć. Pozostałą ziemię rozplantować i posiać trawnik.
4) Wyposażenie: zgodnie z tabelą zamieszczoną w SWZ.
Szczegółowy zakres zamówienia – robót jest ujęty w SWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót – stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie do wyrobu przewidzianego do wybudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy.
UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączony przedmiar robót. Przedmiar robót ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe i zalecaną wizje w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 920000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143299,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 920000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Remontowo- Budowlana "BATOREX" S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma "MONTERS-BUD" Jacek Bator; Firma "INVEST-BUD" Krzysztof Bator

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5742058693

7.3.3) Ulica: Ks. Muznerowskiego 123

7.3.4) Miejscowość: Krzepice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-160

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 920000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.