Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00291235/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY MASŁÓW DO SZKÓŁ WRAZ
Z ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI W ROKU SZKOLNYM 2023/2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Masłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366075589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska
1.5.2.) Miejscowość: Wola Kopcowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw.zamowienia@maslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cuw.maslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73a588be-1b17-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY MASŁÓW DO SZKÓŁ WRAZZ ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI W ROKU SZKOLNYM 2023/2024”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73a588be-1b17-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033683/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 "Dowóz dzieci z terenu Gminy Masłó do szkół wraz z oddziałami przedszkolnymi w roku szkolnym 2023/2024"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.261.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234122,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem jest zapewnienie dowozu dzieciom uczęszczającym do szkół podstawowych na terenie Gminy Masłów poprzez zakupienie biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów oraz ich opiekunów w okresie od 01.09.2023 r. do dnia 30.06.2024 r. w czasie nauki stacjonarnej w szkołach z wyłączeniem miesięcy zdalnej nauki.
Zakres zamówienia obejmuje przejazdy dzieci i uczniów na podstawie imiennych biletów miesięcznych rozumiane jako dojazd dziecka i ucznia z miejsca zamieszkania do wskazanej szkoły i powrót po skończonych zajęciach ze szkoły do miejsca zamieszkania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik do specyfikacji: Załącznik nr 9 na podstawie którego istnieją wytyczne do rozkładu jazdy.
Bilety miesięczne obejmować będą następujące trasy dowozu i odwozu uczniów w czasie stacjonarnej nauki w budynkach szkolnych:
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Masłowie, Masłów Pierwszy ul. Jana Pawła II 1, 26 – 001 Masłów – 231 biletów (w tym 12 dla dzieci 5-letnich)
Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Mąchocicach-Scholasterii, Mąchocice-Scholasteria 56a, 26 – 001 Masłów – 94 biletów (w tym 4 dla dzieci 5-letnich)
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi i Dwujęzycznymi im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mąchocicach Kapitulnych, Mąchocice Kapitulne, ul. Szkolna 27, 26 – 001 Masłów – 45 biletów (w tym 3 dla dzieci 5-letnich)
Szkoła Podstawowa w Brzezinkach, Brzezinki 43, 26 – 001 Masłów – 33 biletów (w tym 2 dla dzieci 5-letnich)
Szkoła Podstawowa nr 27 im. K.K. Baczyńskiego w Kielcach, ul. Marszałkowska 96, 25 – 549 Kielce – 13 biletów
Razem 416 biletów dla uczniów/dzieci (w tym 21 dla dzieci 5-letnich)
Opiekunowie – 5 biletów,
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395776,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395766,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395776,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBERT OPARA Przewóz osób
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260343299
7.3.3) Ulica: 138
7.3.4) Miejscowość: Korczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395776,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
- Świadczenie usług w zakresie regularnych przewozów osób w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2025 roku
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.