eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszRemont drogi powiatowej 1096K w km od 3+470,00 do km 5+570,00 w miejscowo¶ci Chech³o, Powiat Olkuski



Og³oszenie z dnia 2023-07-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej 1096K w km od 3+470,00 do km 5+570,00 w miejscowo¶ci Chech³o, Powiat Olkuski

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Olkuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp.olkusz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej 1096K w km od 3+470,00 do km 5+570,00 w miejscowo¶ci Chech³o, Powiat Olkuski

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-515addc9-2bad-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00326802

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00036893/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Remont drogi powiatowej 1096K w km od 3+470,00 do km 5+570,00 w miejscowo¶ci Chech³o, Powiat Olkuski

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/798566

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl Szczegó³owe informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej oraz osobach uprawnionych
do komunikowania siê z wykonawcami okre¶lone zosta³y w rozdziale XIV SWZ. adres strony: https://platformazakupowa.pl/transakcja/798566

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki
dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W procesie sk³adania oferty, wniosku w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis
elektroniczny wykonawca mo¿e z³o¿yæ bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu (opcja rekomendowana
przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla ca³ego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza sk³adania oferty lub wniosku (po
klikniêciu w przycisk Przejd¼ do podsumowania). Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania
wszelkich plików musz± spe³niaæ „Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug
zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. W
przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików,
podpisywanych plików z danymi
oraz plików XAdES. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia,
zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa inna ni¿ Internet Explorer
d. w³±czona obs³uga JavaScript
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f. Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformêzakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie
formatów: .pdf.doc.xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy
rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a. .zip
b. .7Z
W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp.numbers .pages. Dokumenty
z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.Oferta z³o¿ona w ten sposób
zostanie odrzucona. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi
max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego,
który wynosi max 5MB.Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu,
zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich
podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES.
Wykonawca powinien
pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. Podczas podpisywania plików zaleca siê
stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze
podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. Szczegó³owe informacje w tym zakresie okre¶lono w rodz. XI, XIII i XIV SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Drogowy w Olkuszu, 32-300 Olkusz, al. 1000-lecia 1A. Tel.:(32) 643
02 40, email:sekretariat@zd.olkusz.pl
2. We wszelkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora Danych mo¿na uzyskaæ
informacjê, kontaktuj±c siê z Inspektorem Ochrony Dawidem Kaszuba za po¶rednictwem
1) poczty elektronicznej, przesy³aj±c informacjê na adres e-mail: dawkas@op.pl
2) listownie i osobi¶cie pod adresem siedziby Administratora Danych: ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych),
dalej: „RODO” w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia przedmiotowego postêpowania publicznego.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany (zgodnie art. 22
RODO);
8. posiada Pani/Pan:
- prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO);
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych (art. 16 RODO) zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobê,
której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
- prawo do usuniêcia danych osobowych (art. 17 RODO), w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê
z
obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania
z tego prawa. Zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
tego postêpowania;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (art. 77 RODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy
uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobê, której dane osobowe
dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±; Zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie
¿±dania ograniczenia ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OZP.272.13.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje remont drogi powiatowej nr 1096K w miejscowo¶ci Chech³o. Planowane przedsiêwziêcie polegaæ bêdzie na remoncie nawierzchni jezdni.
Planowane przedsiêwziêcie dla drogi powiatowej nr 1096K obejmuje: mechaniczne ciêcie szczelin, mechaniczne ¶cinanie poboczy, mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej, wyrównanie podbudowy mieszank± mineralno-bitumiczn±, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wi±¿±ca, mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ¶cieralna, wykonanie poboczy z materia³u kamiennego.

Wykonawca zadania jest zobowi±zany przed przyst±pieniem do robót zleciæ nadzory w³a¶cicielom sieci uzbrojenia terenu.
Przed rozpoczêciem robót Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania we w³asnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz zgodnego z nim oznakowania dróg na czas prowadzenia robót.
Wykonawca wykona tablicê informacyjn± o dofinansowaniu zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ (wzór umowy § 2 ust.5).
Koszty wymienione powy¿ej nale¿y uj±æ w kosztach ogólnych bez dodatkowych wyliczeñ.


Uwaga!
Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie posiada wersji edytowalnej za³±cznika nr 7 do SWZ.
Wykonawca prac jest zobowi±zany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno-budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej.

UWAGA! Z uwagi na fakt, ¿e zadanie dofinansowane jest w ramach Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg, Wykonawca o¶wiadcza, ¿e jest ¶wiadomy, i¿ w interesie Zamawiaj±cego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego wskazanego w ust. 1, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w zwi±zku z tym szkody po stronie Zamawiaj±cego, której pokrycia bêdzie siê od Wykonawcy domaga³ Zamawiaj±cy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Przewiduje siê udzielenie zamówienia z wolnej rêki, (w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego) dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia. Zakres przewidywanego zamówienia polegaæ bêdzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
i obejmowaæ bêdzie remont drogi powiatowej nr 1096K. Zamówienie podobne bêdzie obejmowaæ max. 50 % zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy dotycz±cej zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i
odpowiadaj±cymi im znaczeniami:
1. cena – 60%,
2. przed³u¿enie okresu gwarancji- 40 %.
Oferty oceniane bêd± wg wzoru: P=P1+P2, gdzie:
P – ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w ³±cznej punktacji ocenianych kryteriów,
P1 – ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny oferty,
P2 – ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium przed³u¿enie okresu gwarancji
P1 – W kryterium ceny, oferty oceniane bêd± wg wzoru:
P1 = (Cmin / C of.) x 60%, przy czym 1 % =1 pkt.
gdzie: Cmin - najni¿sza ca³kowita cena brutto wykonania zamówienia spo¶ród wszystkich ocenianych ofert,
C of. - zaoferowana ca³kowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.
Maksymalna ilo¶æ punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 60.
2) W kryterium przed³u¿enie okresu gwarancji (P2) oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
Wykonawca, który o¶wiadczy w formularzu ofertowym, ¿e zapewnia 60-miesiêczny (minimalny – wymagany) okres gwarancji
otrzyma 0 pkt. w punktacji tego kryterium. Natomiast za zaoferowanie kolejnego pó³rocznego okresu gwarancji (a¿ do 84 miesiêcy)
wykonawca otrzyma dodatkowe 10 pkt. w punktacji ocenianego kryterium w nastêpuj±cy sposób:
- oferowana d³ugo¶æ okresu gwarancji wynosi 66 miesiêcy – 10 pkt.
- oferowana d³ugo¶æ okresu gwarancji wynosi 72 miesi±ce – 20 pkt.
- oferowana d³ugo¶æ okresu gwarancji wynosi 78 miesiêcy – 30 pkt.
- oferowana d³ugo¶æ okresu gwarancji wynosi 84 miesi±ce i wiêcej – 40 pkt.
Maksymalna ilo¶æ pkt w punktacji kryterium d³ugo¶ci okresu gwarancji wynosi 40.
Maksymalna ilo¶æ punktów w ³±cznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przed³u¿enie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy wymaga dysponowania co najmniej jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej
obowi±zuj±cych przepisów

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane razem z ofert± przez wszystkich wykonawców.
a) Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Wzór formularza ofertowego okre¶la za³±cznik nr 1 do SWZ.
Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ kosztorys ofertowy (podpisany), sporz±dzony na podstawie przedmiaru
robót.
b) Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
c) Wykonawca, który polega na potencjale podmiotu udostêpniaj±cego sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby– wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
d) Je¿eli Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia
Podwykonawcy, wówczas Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia dotycz±ce tego
podwykonawcy – tre¶æ o¶wiadczenia zawarta jest w za³. 2 do SWZ w pkt 4.
e)Dokumenty dotycz±ce samooczyszczenia wykonawcy, o którym mowa w art.110 ust. 2 ustawy Pzp, je¿eli wykonawca
korzysta z samooczyszczenia.
f) Do oferty wykonawca za³±cza równie¿ Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy)
g) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art.117 ust.4 Pzp
(je¿eli dotyczy),
h)Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy) – wzór zobowi±zania stanowi za³. 4 do SWZ.
i)Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¿eli dotyczy) – wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest
zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim
przypadku wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami.
j) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd±
zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one
udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów
ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których
mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp. Szczegó³owe informacje dotycz±ce sk³adanych o¶wiadczeñ i dokumentów okre¶lone
zosta³y w rozdziale IX SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie
zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 58-59 ustawy Pzp. W takim przypadku:
- Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem;
- Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (tj. przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia sk³adaj± odrêbnie:
- ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie
potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim
ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cej za³±cznik nr 6 do SWZ.
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach okre¶lonych w § 23 wzoru umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-10 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/798566

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-10 10:45

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okre¶lonych w niej przes³anek. W celu potwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia na podstawie w/w przes³anki Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego – zawarte w druku o¶wiadczenia i niepodleganiu wykluczeniu. W przypadku sk³adania oferty
wspólnej przez kilku wykonawców, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada
powy¿sze o¶wiadczenie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.