eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GóraZimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Górowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Górowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatgora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-927dbf7f-541a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002221/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298193/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.18.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 459353,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
- zakup i przygotowanie mieszanki,
- odśnieżanie dróg powiatowych,
- zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (posypywanie),
- odśnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości (odśnieżanie + posypywanie),
-prowadzenie dyżuru zimowego
Szacowany zakres i wielkość zamówienia:
1. Roboty przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych planowane są do wykonania w okresie zimowym 2021/2022,
2. Zimowym utrzymaniem objęto 246,829 km dróg powiatowych w tym III standardem ZUD objęto
56,685km, IV standard – 177,193km i V standard – 12,951km.
Do zwalczania śliskości zimowej wyznaczono miejsca niebezpieczne (łuki, wzniesienia, przystanki komunikacji zbiorowej, skrzyżowania i.t.p.) o łącznej długości 68,131 km. W niesprzyjających warunkach w uzgodnieniu z zarządcą dróg ilość i zakres odcinków może ulec zmianie (lodowica, szadź).
3. Do obowiązków firmy wyłonionej w przetargu należało będzie:
- odpowiednie oznakowanie sprzętu biorącego udział w akcji;
- zapewnienie łączności przewodowej i bezprzewodowej pomiędzy biorącymi udział w akcji
zimowej;
- utrzymanie sprzętu i transportu w ciągłej sprawności technicznej;
- odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej zgodne z wymaganym standardem z-u
dróg ustalonym przez Zarząd Powiatu Górowskiego,
- każdorazowo po zakończeniu zleconych usług informować uprawnionego pracownika zamawiającego o terminie ich zakończenia,
- zapewnienie mieszanki żwirowo - solnej do zwalczania śliskości drogowej o proporcjach 30%
soli drogowej i 70% żwiru o frakcji 2-4mm w ilości łącznej 1000 ton.
4. Rozliczenie odbywać się będzie miesięcznie przy pomocy faktur wystawionych przez wykonawcę z 30 dniowym terminem zapłaty,
5. Wykonawca zapewni sprzęt wg zapotrzebowania Zamawiającego. Pojazdy samochodowe używane do wykonywania zimowego utrzymania dróg powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. ustawy Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450 ) odpowiadający warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 305 z późn. zm.). Natomiast części urządzeń zamontowanych na pojeździe wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 39 w/w rozporządzenia. Nośniki pługów i rozsypywaczy kruszywa (pojazdy ciężarowe oraz ciągniki) powinny posiadać moc właściwą do sprzężonego sprzętu oraz panujących warunków pogodowych.

Zapotrzebowanie na sprzęt i transport wynosi ogółem:
Lp. Wyszczególnienie Ilość
1. Pługopiaskarka 3 szt.
2. Pługi samochodowe średnie 4 szt.
3. Zestaw niskopodwoziowy do
transportu sprzętu 1 szt.
4. Równiarka 1 szt.
5. Ładowarka 2 szt.
Szacowany zakres i wielkość zamówienia:
1 Ładowarka odśnieżanie Max godz. 70
2 Samochód z pługiem średnim Max km. 7500
3 Samochód z pługiem i piaskarką Max km. 10000
4 Równiarka Max godz. 50
5 Odśnieżanie i usuwanie śliskości z chodników Max m 2 11 000
6 Mieszanka żwirowo - solna z załadunkiem na piaskarkę Mg 1000
7.Dyżur Max godz. 1500
Rzeczywisty zakres usług uzależniony będzie od warunków pogodowych. Wykonawca zapewni we
własnym zakresie miejsce do składowania zakupionej mieszanki i piasku.
Wykonawca ma obowiązek:
a) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych podjąć akcję odśnieżania lub usuwania
śliskości na drogach powiatowych w uzgodnieniu z zamawiającym,
b) każdorazowo rozpoczynać zadysponowane przez zamawiającego usługi w ramach ZUD nie później niż czasie 90 minut od telefonicznego ich zlecenia przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, jest to termin maksymalny a jego skrócenie będzie premiowane w ramach kryteriów oceny ofert.
c) całkowitej likwidacji skutków pogorszenia warunków atmosferycznych na drogach w terminach określonych standardami zimowego utrzymania dróg.
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi
czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu i musi być wykonane wg
standardów szczegółowo opisanych w załączniku nr 5.
Utrzymanie całodobowego dyżuru zimowego.
Podczas trwającego sezonu zimowego Wykonawca zapewnia dyżur całodobowy w zakresie
zimowego utrzymania dróg w utworzonym przez siebie punkcie informacyjno-dyspozycyjnym.
Zadaniem dyżurnego jest zbieranie informacji o aktualnym stanie dróg wszelkich występujących
utrudnieniach w ruchu na tych drogach, w tym zamknięciach dróg i wprowadzonych objazdach.
Dyżury pełnione będą w zależności od panujących i prognozowanych warunków atmosferycznych oraz sytuacji panującej na drogach.
Ilość godzin pracy i czas rozpoczynania i zakończenia będzie zmienny, zależny od warunków
pogodowych. W razie potrzeby (w przypadku występowania lub prognozowanych bardzo
niekorzystnych warunków pogodowych tj. śnieżyc, gołoledzi itp.) Zamawiający może wyznaczyć dyżury całonocne lub 24 - godzinne. W tym przypadku dyżury będą trwać do odwołania ich przez
Zamawiającego.
Pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg obejmuje:
a) bezpośrednią organizację, kierowanie i nadzorowanie pracy sprzętu przy odśnieżaniu i usuwaniu
śliskości na drogach,
b) udzielanie informacji o stanie i przejezdności na drogach
c) prowadzenie dokumentacji sprawozdawczo-rozliczeniowej
Do obowiązków dyżurnego należeć będzie:
a) systematyczna kontrola warunków atmosferycznych poprzez dostępne na terenie bazy urządzenia
pomiarowe,
b) bezpośrednie prowadzenie i nadzorowanie usług przy utrzymaniu stanu nawierzchni dróg
według standardów ustalonych w Planie Zimowego Utrzymania Dróg
c) dysponowanie pojazdami i sprzętem według obowiązujących standardów zimowego utrzymania
dróg każdorazowo w porozumieniu z Zamawiającym,
d) sporządzanie Raportów Pracy Sprzętu i dziennika dyżurów,
e) wysyłanie meldunków o stanie pogody, stanie dróg i ilości oraz rodzaju pracującego sprzętu poprzez stronę internetową Zamawiającego,
Termin realizacji oraz ilość roboczogodzin (godzin dyżuru) będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb, warunków meteorologicznych i aktualnej sytuacji na drogach.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie ustalone na postawie cen jednostkowych określonych w
Formularzu ofertowym oraz przepracowanej ilości godzin dyżuru (zgodnie z dziennikiem ewidencji
dyżurów), uzgodnionych i zatwierdzonych przez Zamawiającego.
6. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia obsługa sprzętu do zimowego utrzymania dróg na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974r.-Kodekspracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.),
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie
przez cały okres trwania umowy.
7. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy będzie posiadał aktualne ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie zgodnym z
przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niżeli wysokość wynagrodzenia wskazana w
§ 5 ust. 1
Czas trwania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34143000-1 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy

34144440-4 - Piaskarki

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 851604,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 851604,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 851604,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Melioracyjne „DROGOMEL” A. Skoczylas – K. Głuszko, Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991025279

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 111

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 851604,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-22 do 2022-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.